Laat eens een foto zien ofzo misschien heeft iemand wel een idee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:57 schreef loecje het volgende:
fiets dood![]()
ding valt om en hele achteras is krom.
Ga je dit keer weer mee?quote:
Is er weer een meeting? Ik heb de afgelopen 2 maanden volgens mij 4 meets gehad, dus komende maanden even niet. Misschien de volgende.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:06 schreef Rucky het volgende:
[..]
Laat eens een foto zien ofzo misschien heeft iemand wel een idee.
[..]
Ga je dit keer weer mee?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is er weer een meeting? Ik heb de afgelopen 2 maanden volgens mij 4 meets gehad, dus komende maanden even niet. Misschien de volgende.
jij?quote:
Wel foto's van voor en na maken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:02 schreef DJMO het volgende:
JK rijdt net weer weg naar zeeland \o/
Het wiegje staat achter me te pronken, te wachten tot ik het kan gaan schuren en lakken \o/
Bedankt JK!
moet ik toch voor op het kabeltje wachtenquote:
Jij hoeft helemaal niet op dat kabeltje te wachten je webcam is voldoende. Denk maar niet dat je je er onderuit kan lullen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
moet ik toch voor op het kabeltje wachtenmaar ga ik zeker doen hoor
word een leuk klusprojectje voor me, het is gelukkig makkelijk te schuren heb ik al gezien
ik heb geen draadloze cam hequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij hoeft helemaal niet op dat kabeltje te wachten je webcam is voldoende. Denk maar niet dat je je er onderuit kan lullen.
Ik neem aan dat het wiegje beneden is binnegekomen en ook weer via beneden weggaat?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb geen draadloze cam heen het opknappen gaat boven gebeuren
ja, maar met de webcam kan ik dus geen vorderingsfoto's makenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het wiegje beneden is binnegekomen en ook weer via beneden weggaat?
Ik zei al dat je niet moest proberen eronderuit te lullen.
Nee wieg.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hoo oooooiii
Ps: mn nichtje heeft idd oranje haar!
* DJMO reikt zakdoekje aanquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:55 schreef Papabear het volgende:
*whhaaaAAAAAATTSSJJOOEEEEEE!!!!!*
*snif*![]()
Allemaal weer wakker?
Ik ben er nog en wakker.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:55 schreef Papabear het volgende:
*whhaaaAAAAAATTSSJJOOEEEEEE!!!!!*
*snif*![]()
Allemaal weer wakker?
Ah, de die-hards zijn er nogquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ben er nog en wakker.
Ben je verkouden?
Die had ik eigenlijk best wel willen zien maar om na een half uur te gaan kijken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:02 schreef Papabear het volgende:
Tv staat op Ned1 (hel van '63) en ik ben snipverkouden idd.
Zojuist nog even een luchtbevochtiger besteld, want de luchtvochtigheid is hier 16% (niet echt gezond)
Leuke foto van je bioscoop bezoek.quote:
gewoon een droger met luchtafvoer slang aanzetten .. binnen notime zijn je ramen beslagen en is de luchtvochtigheid gestegenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:02 schreef Papabear het volgende:
Zojuist nog even een luchtbevochtiger besteld, want de luchtvochtigheid is hier 16% (niet echt gezond)
usenet ftwquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die had ik eigenlijk best wel willen zien maar om na een half uur te gaan kijken.
Jij hebt ook op alles een antwoord.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
gewoon een droger met luchtafvoer slang aanzetten .. binnen notime zijn je ramen beslagen en is de luchtvochtigheid gestegen
Ik heb geen droger (en ook geen vaatwasser). Eigenlijk ben ik dus best wel een armoedzaaierquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
gewoon een droger met luchtafvoer slang aanzetten .. binnen notime zijn je ramen beslagen en is de luchtvochtigheid gestegen
Vorige week dé tip van het jaar over gelezen: Vicks Vapurub (die smeerzooi?) onder je voetzolen inwrijven! Gegarandeerd een goeie nachtrust en beter herstel! Moet beter werken dan op de borst/rug! (geen eigen ervaring mee overigens, maar hoor van meerdere die het toepassen op hun kinderen dat het helpt!)quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:02 schreef Papabear het volgende:
zelfde als citroensokjes bij koorts geloof ik ...quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vorige week dé tip van het jaar over gelezen: Vicks Vapurub (die smeerzooi?) onder je voetzolen inwrijven! Gegarandeerd een goeie nachtrust en beter herstel! Moet beter werken dan op de borst/rug! (geen eigen ervaring mee overigens, maar hoor van meerdere die het toepassen op hun kinderen dat het helpt!)
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
zelfde als citroensokjes bij koorts geloof ik ...
Hm, ik zal morgenmiddag even bij Kruidvat naar binnen wippen, die zit tegenover kantoor. Niet geschoten is altijd misquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vorige week dé tip van het jaar over gelezen: Vicks Vapurub (die smeerzooi?) onder je voetzolen inwrijven! Gegarandeerd een goeie nachtrust en beter herstel! Moet beter werken dan op de borst/rug! (geen eigen ervaring mee overigens, maar hoor van meerdere die het toepassen op hun kinderen dat het helpt!)
Kan, ik heb een aversie tegen natte sokken (ofwel citroen of azijn oid) aan in bed... voorzie drijfnat matras/dekbed en een eeuwige citroen/azijn meurquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
zelfde als citroensokjes bij koorts geloof ik ...
Eindelijk verlost uit het hol van de Bearquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:11 schreef DJMO het volgende:
ja!! nog acht posts en ik mag ontwaken uit m'n winterslaap!!!!!!!!!!!
Maar dat werkt wel goed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:13 schreef Ireth het volgende:
Ik gooi overigens altijd een rinocaps capsule in de 'hang aan je verwarming' bakjes met kokent water. De hele nacht (oke, paar uurtjes..) stomen terwijl je slaapt
Dan meurt je hele huis toch naar die rommel? Neh, dat doen we maar nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:13 schreef Ireth het volgende:
Ik gooi overigens altijd een rinocaps capsule in de 'hang aan je verwarming' bakjes met kokent water. De hele nacht (oke, paar uurtjes..) stomen terwijl je slaapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |