* Merlijn stopt met klagen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:42 schreef The_Dean het volgende:
Hier ook alleen de woonkamer warm, geen cv. Vannacht -10 op de slaapkamer. Tot 4 uur wakker gelegen, toen nog maar even een uurtje ontdooit op de bank bij de kachel
hoe heb je 't uitgehouden zegquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:42 schreef The_Dean het volgende:
Hier ook alleen de woonkamer warm, geen cv. Vannacht -10 op de slaapkamer. Tot 4 uur wakker gelegen, toen nog maar even een uurtje ontdooit op de bank bij de kachel
uitgeslapen? *zwaait uit 't raamquote:
'k ben nog niet aangekleedquote:
Sexyquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
'k ben nog niet aangekleed
ja, tshirt, vest, trainingsbroek en twee paar sokken heb ik aan
als 't maar warm isquote:
Woon je in een houten schuurtje ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:44 schreef The_Dean het volgende:
Hele huis, behalve de woonkamer zit het ijs aan de binnenkant. Voordeur ook vastgevroren.
Sinds wanneer zijn er kleding voorschriften om koffie te kunnen drinken?quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
'k ben nog niet aangekleed
ja, tshirt, vest, trainingsbroek en twee paar sokken heb ik aan
niet, maar ik zou koffie gaan drinken bij Merlijn, en dat doe ik niet in m'n huiskloffiequote:Op woensdag 1 februari 2012 10:48 schreef Rucky het volgende:
sINDS WANNEER
[..]
Sinds wanneer zijn er kleding voorschriften om koffie te kunnen drinken?
Beter overdressed dan underdressed. Ga voor het pak.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
Om nog even verder te gaan over kleren, ik heb straks een presentatie (thank god dat ik zelf niet hoef te presenteren maar dat 2 anderen dat gaan doen) bij een gemeente. Het is heel officieel (straks is het met burgemeester) en nou weet ik niet wat ik aan moet. Ja netjes.. Maar of ik mijn pak aan zal trekken, maar nu 2 jaar na aanschaf van dat pak (en het 2 of 3 x gedragen te hebben) vind ik de pasvorm niet je van het (aan de andere kant, ik ben student dan is dat misschien iets meer geoorloofd) of zal een mooie jurk uit de kast trekken.. Nadeel van de mooie nette jurken is vaak wel weer dat blazers er voor geen meter op staan en dat ze met korte mouwen zijn (met dit weer) normaal wil ik er dan nog weleens een longsleeve onderaan trekken maarja dat is bij een presentatie ook voor geen porem natuurlijk..
Ik denk dat jullie zo meteen wat foto's mogen gaan bekijken :p
Linksom of rechtsom: ziet er gewoon goed uit!quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:04 schreef YskaFredriksson het volgende:
Paars it is.. Ook omdat die gestreken was trouwens :p
dus een beetje van Merlijn en een beetje van Papabear
of een serveerster/hotel-achtig typje..quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:29 schreef Papabear het volgende:
In paars ben je gewoon een meisje. In wit net een pinguin
Koppig blijven liggenquote:
Scheelt niet veel. Oud arbeidershuisje, gebouwd in de tijd dat isolatie of dubbelglas overbodig was.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:15 schreef Papabear het volgende:
[..]
Woon je in een houten schuurtje ofzo![]()
![]()
Goedemorgen!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom: ziet er gewoon goed uit!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:29 schreef Papabear het volgende:
In paars ben je gewoon een meisje. In wit net een pinguin
Mag. Of je er iets van snapt is een tweedequote:
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik hoor net van Ciska dat ze per ongeluk met de trekker over dat wiegje heen zijn gereden..
m'n man zei toen ik boodschappen ging doen ook dat ik er niet uitzag met die muts op m'n kop. Het antwoord wat ik gaf: "'dat interesseert me met die kou geen klap. Mooi wezen doe ik wel weer in de zomerquote:
Vrouwen die alleen in de zomer moeite doenquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
m'n man zei toen ik boodschappen ging doen ook dat ik er niet uitzag met die muts op m'n kop. Het antwoord wat ik gaf: "'dat interesseert me met die kou geen klap. Mooi wezen doe ik wel weer in de zomer"
Ik hoef het niet te snappen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Mag. Of je er iets van snapt is een tweede
Ik ookk nog eventjes en dan weer naar huis.quote:
Ben ik de hele tijd al. Straks even wat gaan happen met een oude collega in Gouda. Sta ik nog in de spitsquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te snappen.
[..]
Ik ookk nog eventjes en dan weer naar huis.
Ben jij tenminste diegene die de aandacht trektquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou de rest loopt lekekr in spijkerbroek. Fuckers
Inderdaad..quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ben jij tenminste diegene die de aandacht trekt
al enig idee hoe laat je er bent?quote:
Als hij mij dat ook even laat weten dan wacht ik even met mijn jas op te hangen en schoenen uittrekken.quote:
Grappige meeting was dat wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
edit: stond een foto van vorig jaar.
Vorig jaar was me dat redelijk gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |