Dat is het gene wat of mij al 8 maanden achteraan zit...quote:Op maandag 30 januari 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
Geïrriteerd, door mensen die altijd de schuld buiten zichzelf leggen en zichzelf nooit afvragen wat hun eigen aandeel is in het geheel
Niks van aantrekken, binnenkort is weer een ander de zwarte piet. Je weet hoe dat gaatquote:Op maandag 30 januari 2012 23:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vreemd, want ik heb t gevoel dat een paar huisgenoten met niet meer moeten. Zaterdagnacht kwamen ze om 4u thuis van uitgaan en ik moest die ochtend vroeg op en ik werd wakker van ze, zeker toen ze nog een kwartier op de gang bleven praten. Toen heb ik gesmst of t wat zachter kon. Sindsdien negeren ze me, wtf.
Edit: en dat terwijl ik de dag erna nog heb gesmsd 'sorry dat ik overkwam als een zeur, maar <tekst en uitleg>'. Omgekeerde wereld dit.
hoe voelt dat?quote:
Klein stukje...quote:
Moet er even uit laten we het daar op houdenquote:Ik verschuilde me onder me dekens omdat ik niet wist wat er gebeurde en met een beuk vloog de deur van mijn slaapkamer open hij schreeuwde en tierde en wees naar mij ik snapte dit niet. En was verstijfd van angst en begon te huilen met elke stap hij verder kwam hoe banger ik werd.
mwah, hier normaal gesproken niet. Gelukkig zijn zij nieg de enige huisgenoten. Binnenkort maar even met de anderen praten als dit doorgaan.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef Mishu het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, binnenkort is weer een ander de zwarte piet. Je weet hoe dat gaat
Enigszins gerustgesteld na een teken van leven... Maar nu nieuwe bezorgdheid om het nieuws wat me verteld werdquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:06 schreef La_Vita het volgende:
Intens gelukkig! Een 8 voor m'n afstudeerscriptie (die ik in 2 dagen geschreven heb)
![]()
![]()
TAART
Bah, sterkte manquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Kut het is de geboortedag van mijn broer die er niet meer is
Sterkte.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik las: "blij met mijn nieuwe slet."quote:
ahhquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:21 schreef Yuki het volgende:
Moe, koud, somber... Weet het allemaal even niet meer.
Heavy. Mag ik vragen waarom hij naar China gaat?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:51 schreef Sooph het volgende:
Oh mijn vader verhuist vandaag voor 2 jaar naar China, ik dacht morgen, muhh.
Werk en euhh, gezinssituatie waardoor dit op het moment beter is, maar China is ook meteen aan de andere kant van de planeetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Heavy. Mag ik vragen waarom hij naar China gaat?
Sterkte broertjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:45 schreef wolferl het volgende:
....door iedereen in de steek gelaten (of het lijkt maar zo).
Maar het voelt wel zo.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:45 schreef wolferl het volgende:
....door iedereen in de steek gelaten (of het lijkt maar zo).
Maar het voelt wel zo.
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:04 schreef WeirdlyWired het volgende:
Ik voel me rot. Voel me niet begrepen door mijn vriend en ik zie hem pas zaterdag weer om het uit te praten. Dus tot die tijd voel ik me niet begrepen door hem
Je hebt een te goed geheugenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Is dat die vriend waar het al steeds mee aan en uit is?
OT: buikpijn.
hmm succes en sterkte morgen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:15 schreef Maanvis het volgende:
vandaag avondwake gehad. Wat is m'n neef toch geweldig sterk. Mooie mis iig.
morgen begrafenis en koffietafel.
Whehe, wordt alleen nog maar ergerquote:Op woensdag 1 februari 2012 07:19 schreef Sooph het volgende:
Moe en al twee dagen last van mijn rechterzij en -heup, ik vermoed dat de grote aftakeling gaat beginnen nu ik bijna twintig ben.
Je weet dat FOK!ken tijdens de seks not done is he?quote:
What's wrong?quote:
Ik wens je liever toitoiluck als je dat laatste achterwege laatquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:20 schreef grrrbeer het volgende:
Morgen wel sollicitatie btw. Dus als jullie me nou ff welgemeende toitoiluck wishen, dan beloof ik dat ik FOK koop als ik eenmaal aan de top sta.
Hey baby... *wink*quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik baal zo, weet niet wat ik met mijn relatie aanmoet en hij ook niet. We willen graag bij elkaar zijn maar misschien gaat het gewoon niet
Er komt ook een gay-forum, wat zeur je nou vent!?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik wens je liever toitoiluck als je dat laatste achterwege laat![]()
Ja dat is ook, nou ja ik zie wel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:14 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Hey baby... *wink*
Nee grapje... Kut is dat, zeker als je wel heel graag wil.
Alles. Dingen die al maanden kapot zijn, zijn nog steeds niet gemaakt (en ik weet niet hoe dat moet).quote:
menthol verhaal heeft niet geholpen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alles. Dingen die al maanden kapot zijn, zijn nog steeds niet gemaakt (en ik weet niet hoe dat moet).
Weer vastgelopen met de cursus, allergische aanval, me waardeloos voelen ...
Blegh.
Ah chill, eindelijk een plekje voor onsquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:15 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Er komt ook een gay-forum, wat zeur je nou vent!?
De vorige keer duurde het 2 dagen voordat het eindelijk over was.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:18 schreef dekkered het volgende:
[..]
menthol verhaal heeft niet geholpen?
OT: heup gaat van slecht naar slechter en ben er vandaag achter gekomen dat de date die ik had een nogo van uit haar kant was om nog een keer af te spreken..
Heb je niemand, bijv. je ouders, die je daarmee kunnen helpen? Anders kun je ook een topique in FHF openen voor die klusjesquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Alles. Dingen die al maanden kapot zijn, zijn nog steeds niet gemaakt (en ik weet niet hoe dat moet).
Dat moet de woningbouwvereniging doen. Ik heb het al heel vaak aangegeven, al maandenlang, maar er is nog steeds niemand langs geweest ...quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb je niemand, bijv. je ouders, die je daarmee kunnen helpen? Anders kun je ook een topique in FHF openen voor die klusjes.
Zonde! Wat vaak wel helpt is een schriftelijke ingebrekestelling versturen en daarna een gedeelte van de huur niet betalen wegens 'derving van het woongenot'. Als je wilt weten hoe dat precies werkt kun je een topique hierover in WGR openenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat moet de woningbouwvereniging doen. Ik heb het al heel vaak aangegeven, al maandenlang, maar er is nog steeds niemand langs geweest ...
Good luck!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef WeirdlyWired het volgende:
Morgen toets. Ben benieuwd wat ik er van bak.
Kan nu in ieder geval geen cijfertjes meer zien
Herkenbaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En van het ene op het ander moment voel ik me compleet waardeloos
Ik bedacht me dat niet iedereen dat kon hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik had je net gequoteMaar vooruit dan
![]()
OT Heerlijk lekker 8 uur slapen dalijk
*dikke knuffel geeft*quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Weer vastgelopen met de cursus, allergische aanval, me waardeloos voelen ...
Blegh.
Nee heel verstandigquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat niet iedereen dat kon hebben.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:34 schreef minthy het volgende:
Beetje meh, maar eens een nachtje goed slapen...
Je kan toch wel zelf een knoop aanzettenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:12 schreef Toekito het volgende:
1 van mijn netste vestje heeft een knoop minder dus beetje verdrietig want heb vanavond een etentje en zit daar dus met 1 knoop minder.
Gelukkig kan mijn vriendin het na vanavond fixen.
nee en op het werk heb ik geen naald/draad om het te proberen. Gebeurde net pas.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je kan toch wel zelf een knoop aanzetten?
Hee, mijn beste vriendinnetje zit ook in Australiequote:Op donderdag 2 februari 2012 13:57 schreef Flippiee het volgende:
Hart gebroken, mis mijn beste vriendinnetje die nog in Australie zit en heel erg het gevoel dat mijn leven nutteloos is.
Das toevalligquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:58 schreef Sooph het volgende:
[..]
Hee, mijn beste vriendinnetje zit ook in Australie
Knuffel en kusjes erop, het komt wel goed
Sterkte!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:09 schreef Daalder82 het volgende:
Vandaag resultaat van de intake gehad van de psycholoog, ik kan niet goed om gaan met spanningen en deze zijn er begin dit jaar uit gekomen, ik zit nu redelijk te trillen (en een periode van somberheid erbij).
Ofwel: redelijk shit.
Wtf wat een dwazen. Maarja je zit er uiteindelijk voor jezelf, gewoon als lone wolf verder gaan dus.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:31 schreef Mishu het volgende:
Iedereen haat me. Heeft vandaag iemand op school gezegd. En ze willen dat ik nooit meer terugkom. En dat is nou de uni.
Ik heb me nog nooit zo laag gevoeld.
1 iemand zegt dat iedereen je haat? Wat een mongool zegquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:31 schreef Mishu het volgende:
Iedereen haat me. Heeft vandaag iemand op school gezegd. En ze willen dat ik nooit meer terugkom. En dat is nou de uni.
Ik denk niet dat jij degene bent die zich laag moet voelen. En ik dacht altijd dat mensen op de universiteit onderhand wel volwassen waren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:31 schreef Mishu het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Oom overleden, veel te jong, doet me weer denken aan mijn oma die vorige maand overleed en hoe erg ik haar mis en dat boven op een gekwetste hart die ik al had. Wat een nare dag.
Gecondoleerd..quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Oom overleden, veel te jong, doet me weer denken aan mijn oma die vorige maand overleed en hoe erg ik haar mis en dat boven op een gekwetste hart die ik al had. Wat een nare dag.
geondoleerd..en ik kan me niet voorstellen hoe dat voelt. Want ik heb het al moeilijk genoeg met mijn oma die ook vorige maand overleden is..laat staan 2 personen achter elkaar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Sterkte flipsquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Zo voel ik me ook de laatste tijdquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:09 schreef Karina het volgende:
Beetje verward, zoals wel vaker de laatste tijd
zoiets had ik ook een half uurtje geledenquote:
Wat een gigantisch trieste mensen dan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:31 schreef Mishu het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Damnquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:31 schreef Mishu het volgende:
Gecondoleerd en sterkte!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Gecondoleerd en veel sterkte, flipsquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:51 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
LOL, tweede dag. Ouwe ijzervreter
Ik doe meequote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
Ik haat sneeuw, echt gewoon pure diepgewortelde haat![]()
Dus ik ga het allemaal doodvermoorden, iedere sneeuwvlok
Verder gaat het wel, beetje dubbel omdat sommige dingen elkaar wel heel erg tegenspreken
Haha ja. Dat vrolijkte me wel weer opquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:54 schreef Sooph het volgende:
Zoveel sneeuw in Amsterdam
[ afbeelding ]
Je helaas dat sommige docenten ook een hekel aan me hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij degene bent die zich laag moet voelen. En ik dacht altijd dat mensen op de universiteit onderhand wel volwassen waren.![]()
Wel zwaar klote voor je, veel sterkte ermee. En inderdaad gewoon doorgaan. De primaire reden dat je er zit is tenslotte je studie!
Wat doe je dan, ik bedoel.. zowel leerlingen en leraren die je niet mogen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:39 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je helaas dat sommige docenten ook een hekel aan me hebbenHallo 3000 euro boete
![]()
![]()
Gelukkig heb ik ook mensen die van mij houden. En kan ik eventueel gewoon een andere studie gaan doen na dit jaar. Helaas vond ik deze studie super leuk en haalde ik inhoudelijk ook alle vakken. Alleen door het gepest de sociale vakken niet
Dat is gewoon onprofessioneel van de leraren. Ik hoop dat het toch allemaal goed komt, zou eeuwig zonde zijn het op te moeten geven door een stel klootzakken!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:39 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je helaas dat sommige docenten ook een hekel aan me hebbenHallo 3000 euro boete
![]()
![]()
Gelukkig heb ik ook mensen die van mij houden. En kan ik eventueel gewoon een andere studie gaan doen na dit jaar. Helaas vond ik deze studie super leuk en haalde ik inhoudelijk ook alle vakken. Alleen door het gepest de sociale vakken niet
kutbussen rijden voor geen meter in Den Boschquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:17 schreef Fera het volgende:
Ik voel me goed, gesprek ging super! Nu in DB aan t wachten op de bus. Kan niet wachten om thuis te zitten met warme chocomel in mijn klauwtjes.
Nou ik heb geprotesteerd tegen een beslissing van een docent. Die de baas is van iedere docent binnen de opleiding -> oeps. En die toevallig een evil gemene heks is, die daarom bekend staat. Maar iedereen is bang van haar dus niemand zal nu ook maar durven aardig tegen mij te zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:45 schreef Aliana het volgende:
[..]
Wat doe je dan, ik bedoel.. zowel leerlingen en leraren die je niet mogen...![]()
Lijkt me niet "zomaar".
En als het een leuke/goede studie voor je is, moet je gewoon blijven.
Ik had iets meer geluk, hoewel ik er nog steeds in zit. Al ruim een uur. Ik heb honger.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
kutbussen rijden voor geen meter in Den Boschzit nu in een of andere crapbus die tig km omrijdt naar mn bestemming, de snelbus reed niet meer.
Edit: bus staat nu in de fileik had al aan het werk moeten zijn. Ben benieuwd hoelaat ik op mn werk aankom. En of ik straks nog wel thuiskom
![]()
ja ik intussen ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had iets meer geluk, hoewel ik er nog steeds in zit. Al ruim een uur. Ik heb honger.
De 165. Gelukkig hoef ik die niet vaak te hebben.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ja ik intussen ookwelke bus moest je hebben dan vanaf den bosch?
Nog gefeliciteerd, mop!!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:43 schreef Houniet het volgende:
Gister weer een jaar ouder geworden![]()
![]()
.
Voel me oud.
Thnx babe.quote:
maar alles blijft bij het oude...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik heb nooit iets gevoeld van haar ontevredenheid
Nog gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:43 schreef Houniet het volgende:
![]()
.
Voel me oud.
Ik ben dinsdag aan de beurt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:43 schreef Houniet het volgende:
![]()
.
Voel me oud.
Ik doe hetzelfde.. White collar kijken!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:51 schreef minthy het volgende:
Ik heb zin om me een hele avond languit op m'n bank te storten, ik ga me eraan toegeven
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:53 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde.. White collar kijken!
Idem, al doe ik net of er niets aan de hand is...quote:
Ik zaterdag ...geen zin in.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben dinsdag aan de beurt.
Geef toch een voorkeur aan een blauwe vogel hoor...quote:Op zondag 5 februari 2012 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Idem, al doe ik net of er niets aan de hand is...
Struisvogel ftw
Exact dit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:50 schreef MrManuel het volgende:
Soon-To-Be-Sick..
Ben nog niet echt ziek te noemen, maar het voel me wel slap en futloos.. Verkoudheid dreigt te gaan winnen.. Paracetamol go go go!
"Jouw" kop is veel te dik om in de grond te stoppen, struisvogel wil gemakkelijkerquote:Op zondag 5 februari 2012 00:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geef toch een voorkeur aan een blauwe vogel hoor...![]()
OT; Heerlijk! Zit echt al een poosje goed in mn vel.![]()
Jouw UIquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |