Dat is het gene wat of mij al 8 maanden achteraan zit...quote:Op maandag 30 januari 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
Geïrriteerd, door mensen die altijd de schuld buiten zichzelf leggen en zichzelf nooit afvragen wat hun eigen aandeel is in het geheel
Niks van aantrekken, binnenkort is weer een ander de zwarte piet. Je weet hoe dat gaatquote:Op maandag 30 januari 2012 23:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vreemd, want ik heb t gevoel dat een paar huisgenoten met niet meer moeten. Zaterdagnacht kwamen ze om 4u thuis van uitgaan en ik moest die ochtend vroeg op en ik werd wakker van ze, zeker toen ze nog een kwartier op de gang bleven praten. Toen heb ik gesmst of t wat zachter kon. Sindsdien negeren ze me, wtf.
Edit: en dat terwijl ik de dag erna nog heb gesmsd 'sorry dat ik overkwam als een zeur, maar <tekst en uitleg>'. Omgekeerde wereld dit.
hoe voelt dat?quote:
Klein stukje...quote:
Moet er even uit laten we het daar op houdenquote:Ik verschuilde me onder me dekens omdat ik niet wist wat er gebeurde en met een beuk vloog de deur van mijn slaapkamer open hij schreeuwde en tierde en wees naar mij ik snapte dit niet. En was verstijfd van angst en begon te huilen met elke stap hij verder kwam hoe banger ik werd.
mwah, hier normaal gesproken niet. Gelukkig zijn zij nieg de enige huisgenoten. Binnenkort maar even met de anderen praten als dit doorgaan.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef Mishu het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, binnenkort is weer een ander de zwarte piet. Je weet hoe dat gaat
Enigszins gerustgesteld na een teken van leven... Maar nu nieuwe bezorgdheid om het nieuws wat me verteld werdquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:06 schreef La_Vita het volgende:
Intens gelukkig! Een 8 voor m'n afstudeerscriptie (die ik in 2 dagen geschreven heb)
![]()
![]()
TAART
Bah, sterkte manquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Kut het is de geboortedag van mijn broer die er niet meer is
Sterkte.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik las: "blij met mijn nieuwe slet."quote:
ahhquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:21 schreef Yuki het volgende:
Moe, koud, somber... Weet het allemaal even niet meer.
Heavy. Mag ik vragen waarom hij naar China gaat?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:51 schreef Sooph het volgende:
Oh mijn vader verhuist vandaag voor 2 jaar naar China, ik dacht morgen, muhh.
Werk en euhh, gezinssituatie waardoor dit op het moment beter is, maar China is ook meteen aan de andere kant van de planeetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Heavy. Mag ik vragen waarom hij naar China gaat?
Sterkte broertjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |