Geniaalquote:Op maandag 30 januari 2012 02:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Met zo'n TT komt er geen mod kijken, natuurlijk.
Nog mensen gebanned? En steven moet maar snel weer terugkomen met zijn mooie nieuwe UIquote:Op maandag 30 januari 2012 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet niet, misschien is hij aan de alcohol gegaan daar waar ik wellicht onverstandig het met spam heb verdrongen (En Top Gear)
Oh... is het positief of negatief als je die namen kent? Of betekent het gewoon dat je geen leugenaar bent?quote:
Veruit de meeste Ajacieden hier namen het best goed op hoor. Hoeveel hebben er jullie gefeliciteerdquote:Op maandag 30 januari 2012 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog mensen gebanned? En steven moet maar snel weer terugkomen met zijn mooie nieuwe UI
Elke 17-jarige gast trok zich toch af op Don en Ad?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... is het positief of negatief als je die namen kent? Of betekent het gewoon dat je geen leugenaar bent?
Nee man, de Feyenoorders waren erg ehm aardig, en het livetopic ben ik niet ingegaan. Ik ben hier pas gaan posten toen ik Ajax niet meer aankonquote:Op maandag 30 januari 2012 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog mensen gebanned? En steven moet maar snel weer terugkomen met zijn mooie nieuwe UI
Ik vind het wel grappig dat hij altijd geheimpjes heeft. Hij weet altijd dingen die hij niet wil vertellen. Maar hij wil wél graag dat iedereen weet dat hij iets weet wat hij niet gaat vertellen.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook altijdAls supporter van een andere club kan je nog denken niemand neemt hem serieus dus laat maar lullen, maar als PSV'er zijnde praat hij bijna uit naam voor PSV als een soort woordvoerder
Ik ken ze ook alleen maar vanwege de Stacy-hype als ik eerlijk benquote:Op maandag 30 januari 2012 02:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Elke 17-jarige gast trok zich toch af op Don en Ad?
Ik ook hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 02:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ken ze ook alleen maar vanwege de Stacy-hype als ik eerlijk ben
Ah, mooi op te zien hoe dit topic verbroederd.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Veruit de meeste Ajacieden hier namen het best goed op hoor. Hoeveel hebben er jullie gefeliciteerd
Leuke is wel dat de oprechte felicitaties met hier en daar een opmerking erbij als trollen werden gezienquote:Op maandag 30 januari 2012 02:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Veruit de meeste Ajacieden hier namen het best goed op hoor. Hoeveel hebben er jullie gefeliciteerd
Ik zag zelfs oppertroll Ritmo vandaag. Al hebben ze die wel verstandig na de wedstrijd unbannedquote:Op maandag 30 januari 2012 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ah, mooi op te zien hoe dit topic verbroederd.
Dat was wel echt triest jaquote:Op maandag 30 januari 2012 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuke is wel dat de oprechte felicitaties met hier en daar een opmerking erbij als trollen werden gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op maandag 30 januari 2012 02:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor Ajacied43352452:DUDE. WAAROM KLIK IK EROP. STAAT ZELFS EEN WAARSCHUWING BOVENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
Voor Ajacied43352452:Hij heeft ons wel verslagen in het dagcijfer topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet me morgen maar was rustiger houden anders sta ik door dit topic morgen op zeker op 1
![]()
Zette 'm expres in 'n spoilerquote:Op maandag 30 januari 2012 02:25 schreef msnk het volgende:
[..]
DUDE. WAAROM KLIK IK EROP. STAAT ZELFS EEN WAARSCHUWING BOVEN
Die dagcijfers interesseren me dus echt geen fuckquote:Op maandag 30 januari 2012 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft ons wel verslagen in het dagcijfer topicIk moet me morgen maar was rustiger houden anders sta ik door dit topic morgen op zeker op 1
Voor Ajacied43352452:jezus man mijn zusje heeft kleinere tieten als hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Ik wist geeneens dat het bestond en snap het ook niet zo goed, maar op 1 staan is nooit positiefquote:Op maandag 30 januari 2012 02:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die dagcijfers interesseren me dus echt geen fuck
Je weet wat ik nu ga vragen hequote:Op maandag 30 januari 2012 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
jezus man mijn zusje heeft kleinere tieten als hem
Ach, was wel grappig om te zien hoe 5 Ajacieden in de top 6 stonden vanwege één kutwedstrijdquote:Op maandag 30 januari 2012 02:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die dagcijfers interesseren me dus echt geen fuck
Ritmo weer terug? Dat kan leuk worden samen met De_krommequote:Op maandag 30 januari 2012 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuke is wel dat de oprechte felicitaties met hier en daar een opmerking erbij als trollen werden gezien
[..]
Ik zag zelfs oppertroll Ritmo vandaag. Al hebben ze die wel verstandig na de wedstrijd unbanned
Vooral het resultaat, frustratie eraf spammen.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Ach, was wel grappig om te zien hoe 5 Ajacieden in de top 6 stonden vanwege één kutwedstrijd
PICSquote:Op maandag 30 januari 2012 02:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je weet wat ik nu ga vragen he
Sorry manquote:
Nee, natuurlijk vraag ik daar niet omquote:
D'r zijn er meer dan je denkt. Alleen hebben die neutrale UI's en ondertitels. En zijn ze ook veel minder actief in VBL dan een Ritmo of De_krommequote:Op maandag 30 januari 2012 02:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ritmo weer terug? Dat kan leuk worden samen met De_kromme+ helpmefok
Zijn helaas weinig ajax-trolls. Behalve tong
En verlaten het Ajax topic niet, maar bij een Vincer... en een Saekerhet (broer van) heb ik soms toch wel sterk het vermoeden...quote:Op maandag 30 januari 2012 02:28 schreef msnk het volgende:
[..]
D'r zijn er meer dan je denkt. Alleen hebben die neutrale UI's en ondertitels. En zijn ze ook veel minder actief in VBL dan een Ritmo of De_kromme
Mijn middelvingers zouden bij haar ergens anders verdwijnenquote:Op maandag 30 januari 2012 02:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is voor alle haterz!
Navel?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn middelvingers zouden bij haar ergens anders verdwijnen
Ken ze niet man. Alleen Tarado komt wel eens een sneer geven in het F'noord topic.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:28 schreef msnk het volgende:
[..]
D'r zijn er meer dan je denkt. Alleen hebben die neutrale UI's en ondertitels. En zijn ze ook veel minder actief in VBL dan een Ritmo of De_kromme
Wat een baasquote:
Het Ajax topic zit vol verzuurde mannen op een hoge dosis antidepressiva. Niks is goed en alles is kut, en als het dan inderdaad kut gaat hebben ze dus gelijk en herhalen ze hun eerdere mening/theorie, en dan heb je Ajacied422 die met iedereen meeloopt en het dus nogmaals herhaald.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken ze niet man. Alleen Tarado komt wel eens een sneer geven in het F'noord topic.
Ik kom uit principe niet in het ajax-topic. Laats wel even meegelezen maar had het er vijandiger verwacht eigenlijk
Ach... We staan niet eerste, we liggen uit de beker en CL. Dus het enige wat je dan zult lezen is: "Frank moet opRuten!!!quote:Op maandag 30 januari 2012 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken ze niet man. Alleen Tarado komt wel eens een sneer geven in het F'noord topic.
Ik kom uit principe niet in het ajax-topic. Laats wel even meegelezen maar had het er vijandiger verwacht eigenlijk
HeatWave?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
Owja die mod is wel een eckte ajax-troll trouwens. Maar die is laatste tijd ook milder.
eensssquote:Op maandag 30 januari 2012 02:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er moet eigenlijk een PSV VBL mod zijn
Ik stel me beschikbaar
ken je die?quote:
Die trolled Ajacieden ook. Hij leeft ervoor om een afwijkende mening te hebben. Al heeft hij dat om die reden stiekem ook wel.quote:
Jullie hebben toch dat meiske. Euhmm rubbereend is het niet?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er moet eigenlijk een PSV VBL mod zijn
Ik stel me beschikbaar
Hij is toch geen VBL mod?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie hebben toch dat meiske. Euhmm rubbereend is het niet?
Echt een Mokumer zeker? Althans zo doet hij wel altijd.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb 'm gemeet in Wierden. Klein (maar aardig) ventje is 't
Volgens mij komt 'ie uit Nijmegen/Arnhem?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt een Mokumer zeker? Althans zo doet hij wel altijd.
Ajax heeft toch ook geen mod. Wij hebben Happel, die kun je goed hebben (als je voor Feyenoord bent)quote:
Jojoortje is ajaciedquote:Op maandag 30 januari 2012 02:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ajax heeft toch ook geen mod. Wij hebben Happel, die kun je goed hebben (als je voor Feyenoord bent)
quote:Op maandag 30 januari 2012 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt een Mokumer zeker? Althans zo doet hij wel altijd.
Zijn familie woont al sinds weet ik veel wanneer in Amsterdam naar eigen zeggenquote:Op maandag 30 januari 2012 02:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij komt 'ie uit Nijmegen/Arnhem?
Prima zolang je zijn beleid maar niet bekritiseerdquote:Op maandag 30 januari 2012 02:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ajax heeft toch ook geen mod. Wij hebben Happel, die kun je goed hebben (als je voor Feyenoord bent)
Ooh, kan zijn dat ik me vergis hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 02:37 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Zijn familie woont al sinds weet ik veel wanneer in Amsterdam naar eigen zeggen
Met Happel hebben jullie iemand die wel fan is van Noord Korea praktijken volgens mij.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Befehl ist befehl jaquote:Op maandag 30 januari 2012 02:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima zolang je zijn beleid maar niet bekritiseerd.
LOLquote:Op maandag 30 januari 2012 02:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Live Eredivisieverslagen #147 Roda JC als de koning over AZ
Ik weet het niet meer.
Verkapte 'Ik zit niet in een rolstoel' post.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens betekent klein bij mij kleiner dan ik, en dat zijn er veel
Whehehequote:Op maandag 30 januari 2012 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verkapte 'Ik zit niet in een rolstoel' post.
Ze heeft gewoon de post PSV KAMPIOENquote:Op maandag 30 januari 2012 02:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Live Eredivisieverslagen #147 Roda JC als de koning over AZ
Ik weet het niet meer.
Hahahah, ja ik kon het ook niet meer vindenquote:Op maandag 30 januari 2012 02:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon de post PSV KAMPIOENverwijdert
![]()
De andere staan er nog wel.
Dat valt wel mee is niet zo streng eigenlijk. Hij 'weet' wel altijd allerlei dingen die spelen bij de club en die mogen wij dan niet wetenquote:Op maandag 30 januari 2012 02:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Happel hebben jullie iemand die wel fan is van Noord Korea praktijken volgens mij.
Damn, wat zou het mooi zijn als PSV weer 's kampioen werdquote:Op maandag 30 januari 2012 02:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Hahahah, ja ik kon het ook niet meer vindenDacht dat 't aan mij lag
Snap sowieso niet waarom je mod wilt zijn als je er nooit bent tijdens drukke wedstrijden. Maargoed.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Hahahah, ja ik kon het ook niet meer vindenDacht dat 't aan mij lag
Nee sorry... misschien over 4 jaar weer eens.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Damn, wat zou het mooi zijn als PSV weer 's kampioen werd
Verkapte "iedereen knielt voor mij"-post. Dat zou wat wezen.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe
Meer een verkapte: "ik ben 1.95 en veel anderen niet" post
Eerst Vitesse he?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee sorry... misschien over 4 jaar weer eens.
Neu, ben geen beul of tiranquote:Op maandag 30 januari 2012 02:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Verkapte "iedereen knielt voor mij"-post. Dat zou wat wezen.
Volgens mij is ze elke week voor iemand andersquote:
quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 16:22 schreef Mikkie het volgende:
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -
[ Bericht 97% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 17:15:12 ]
Ze is voor goed voetbal?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Kennelijk is ze voor allesZolang kampioen.
1 mysterie al weet ik bijna zeker dat haar broer een Twente troll in het Ajax topic is (Saekerhet)quote:
Wel makkelijk, heb je altijd een goed seizoenquote:Op maandag 30 januari 2012 02:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Kennelijk is ze voor allesZolang kampioen.
Seakergeval is toch ajacied?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1 mysterie al weet ik bijna zeker dat haar broer een Twente troll in het Ajax topic is (Saekerhet)
Oh, dat zul je bij heel veel posts van Mikkie en Sander zien, niet alleen in VBLquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 02:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb vanmiddag al mijn PSV LANDSKAMPIOEN 2011-2012 tattoo laten zetten.
Mmm... Niemand verplicht haar om altijd voor dezelfde club te zijn natuurlijk. Het heeft zo zijn voordelen. Misschien wordt dit een trend!quote:Op maandag 30 januari 2012 02:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wel makkelijk, heb je altijd een goed seizoen
Heb je toch gezien toen AZ kampioen werdquote:Op maandag 30 januari 2012 02:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mmm... Niemand verplicht haar om altijd voor dezelfde club te zijn natuurlijk. Het heeft zo zijn voordelen. Misschien wordt dit een trend!
Weet nog dat Koef huilend het veld afgingquote:
Oja die gastquote:
Zelfde toen Twente kampioen werdquote:Op maandag 30 januari 2012 02:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb je toch gezien toen AZ kampioen werdDe TERING zeg wat een deceptie, overal ineens AZ-supporters
whut?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oja die gast
Wie had nou zijn halve rug vol met Ajax en andere helft Twente. Is dat echt Dj_Day-V?
Ja in zijn wat zwaardere periode.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oja die gast
Wie had nou zijn halve rug vol met Ajax en andere helft Twente. Is dat echt Dj_Day-V?
quote:Op maandag 30 januari 2012 02:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oja die gast
Denk het nietquote:
Gewoon een gast van een tattoo website. Was even populair want Ajax-Twentequote:Op maandag 30 januari 2012 02:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oja die gast
Nou ja Tukkers kan ik nog wel begrijpen... Club presteert iets, dus voetbal is ineens interessant. Mja, jammer als ze uit Almelo komen natuurlijk...quote:Op maandag 30 januari 2012 02:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zelfde toen Twente kampioen werd
Wat een gedrocht.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja in zijn wat zwaardere periode.
[ afbeelding ]
Epic failquote:Op maandag 30 januari 2012 02:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft Theo die handtekening zelf gezet met een balpen?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
No comment als Delfse Ajaciedquote:Op maandag 30 januari 2012 02:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou ja Tukkers kan ik nog wel begrijpen... Club presteert iets, dus voetbal is ineens interessant. Mja, jammer als ze uit Almelo komen natuurlijk...
quote:Op maandag 30 januari 2012 02:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
No comment als Delfse Ajacied
quote:Op maandag 30 januari 2012 02:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV moet gewoon weer eens kampioen worden.
En wel dit jaar
Drie jaar geen kampioen toch?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV moet gewoon weer eens kampioen worden.
En wel dit jaar
Inddquote:Op maandag 30 januari 2012 02:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Drie jaar geen kampioen toch?
4 toch?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jammer dan wordt het nog 5 jaar wachten.quote:
2009quote:Op maandag 30 januari 2012 02:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Is dat je rug?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgend jaar iig Europa inquote:Op maandag 30 januari 2012 02:53 schreef Stokstaart het volgende:
Feyenoord al 13 jaar geen kampioen.
Het went hoor
Emmen nog nooit. Die rekenen er al lang niet meer op.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:53 schreef Stokstaart het volgende:
Het went hoor
7 klonk al niet meer zoveel korter dan 12 jaarquote:Op maandag 30 januari 2012 02:53 schreef Stokstaart het volgende:
Het went hoor
Met die malloten die alles verzieken zeker? Dan speel je 3 wedstrijden en krijg je 50 duizend boete + eruit getieft.quote:
Fijn man, maar hebben wij goed gezien dat hierboven een foto van je rug staat?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord strijd binnen 3 jaar mee om het kampioenschap als ze niet hun beste spelers gaan verkopen.
In de toekomst zal je deze post quoten en denken: wow die davy zag het weer eens goed.
Ja, ik ben stiekem voor Ajax en Twente, maar ik doe al 10 jaar elke dag alsof ik voor PSV ben.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Fijn man, maar hebben wij goed gezien dat hierboven een foto van je rug staat?
En de grote man is een gehuurde speler die vrijwel zeker aan het einde van dit seizoen de club zal verlaten.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
7 klonk al niet meer zoveel korter dan 12 jaar...
quote:Op maandag 30 januari 2012 02:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, ik ben stiekem voor Ajax en Twente, maar ik doe al 10 jaar elke dag alsof ik voor PSV ben.
Kijk, dát wou ik graag even weten.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, ik ben stiekem voor Ajax en Twente, maar ik doe al 10 jaar elke dag alsof ik voor PSV ben.
neequote:Op maandag 30 januari 2012 02:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Kijk, dát wou ik graag even weten.![]()
Heb je nog plaats voor RKC?
Ronald lacht, Ronald huilt. Vorige week was het andere uiterste.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En de grote man is een gehuurde speler die vrijwel zeker aan het einde van dit seizoen de club zal verlaten.
Dan ben je gewoon weer terug bij af en kun je weer lekker van VVV verliezen.... Nee wat dat betreft leuk vandaag, genoten maar is nog een fucking lange weg te gaan voor we weer meedoen met ajax en psv.
Vier.quote:Op maandag 30 januari 2012 03:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe groot is de kans dat Utrecht komend weekend wint, De Graafschap komend weekend wint, Ado koment weekend wint én dat PSV komend weekend wint?
De Graafschap speelde wel puik gisteren, Utrechtquote:Op maandag 30 januari 2012 03:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe groot is de kans dat Utrecht komend weekend wint, De Graafschap komend weekend wint, Ado koment weekend wint én dat PSV komend weekend wint?
Hij pakt het aardig op jaquote:Op maandag 30 januari 2012 03:02 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ronald lacht, Ronald huilt. Vorige week was het andere uiterste.
Ik moet trouwens wel zeggen dat Ronald Koeman serieus van zijn fouten lijkt te leren. Dat had ik niet gedacht toen ik hem in zijn beginperiode zag stuntelen. Ergens zijn er wel paralellen tussen Ronald en Frank. Frank krijgt het momenteel hard voor zijn kiezen, zal binnen een paar jaar wel naar het buitenland vertrekken en ook een keer op zijn bek gaan, en dan. Dat is zo'n beetje waar Ronald nu is.
Laters!quote:Op maandag 30 januari 2012 03:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, ik ga eens slapen
Tot de volgende keer
quote:Op maandag 30 januari 2012 03:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, ik ga eens slapen
Tot de volgende keer
Feyenoord heeft nog steeds grote schulden, dus er zullen meer belangen meewegen dan enkel het zo goed mogelijk presteren op het veld. Helaas, maar waar.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord strijd binnen 3 jaar mee om het kampioenschap als ze niet hun beste spelers gaan verkopen.
In de toekomst zal je deze post quoten en denken: wow die davy zag het weer eens goed.
Bij Twente zie je hetzelfde. McLaren functioneert ook niet zonder sterke clubmensen om zich heen. Hij kent sommige namen niet eens.quote:Op maandag 30 januari 2012 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij pakt het aardig op jaScheelt ook dat de KGB een goeie groep is waar iedereen zijn eigen rol heeft. Gio eentje voor een aai over de bol, V Gastel in een strenge rol als veldtrainer (die kennen de meesten ook vanuit de jeugd) en Koeman als manager.
Frank kan misschien een parodie van zichzelf doen om de lachers op zijn hand te krijgenquote:Op maandag 30 januari 2012 03:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Bij Twente zie je hetzelfde. McLaren functioneert ook niet zonder sterke clubmensen om zich heen. Hij kent sommige namen niet eens.![]()
Bij Ajax heb je Jonk, Bergkamp, De Boer. Dat zijn toch allemaal wat stuurse types. Die Gio stampt nog eens iemand op zijn schouder voor de grap, Van Gastel drinkt ongetwijfeld tonnen bier met de mensen, maar bij Ajax is het allemaal zo... serieus. Ik denk niet dat Frank de Boer een goede mop kent.
quote:Op maandag 30 januari 2012 06:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Voelt heerlijk joh, 3 uurtjes slapen.
Ik vind hem bij 538 altijd leuk uit de hoek komen.quote:Op maandag 30 januari 2012 03:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Bij Twente zie je hetzelfde. McLaren functioneert ook niet zonder sterke clubmensen om zich heen. Hij kent sommige namen niet eens.![]()
Bij Ajax heb je Jonk, Bergkamp, De Boer. Dat zijn toch allemaal wat stuurse types. Die Gio stampt nog eens iemand op zijn schouder voor de grap, Van Gastel drinkt ongetwijfeld tonnen bier met de mensen, maar bij Ajax is het allemaal zo... serieus. Ik denk niet dat Frank de Boer een goede mop kent.
Komt omdat je een ouwe lul bentquote:
Denk eerder dat het door de shotjes jägermeister komt.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt omdat je een ouwe lul bent
Haha watquote:Op maandag 30 januari 2012 10:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk eerder dat het door de shotjes jägermeister komt.
In slaap gedonderd in de trein, wakker worden in een heel ander station dan hetgeen waar ik moest zijn. Prachtige dag gisteren. Nog steeds niet nuchter.
Ja, dat is wel goed gekomen.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha wat![]()
Als je maar lekker geslapen hebt dan
Vrije weekquote:Op maandag 30 januari 2012 06:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Voelt heerlijk joh, 3 uurtjes slapen.
Je kunt niet stellen dat ze hun best niet hebben gedaanquote:
Wat zei hij dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:38 schreef Stokstaart het volgende:
stevenmac nog steeds niet gespot? Wat een pussy joh
Hij zou als deel van onze weddenschap 1 week lang met een Guidetti/Clasie UI posten.quote:
Wel tweede in de dagcijfersquote:Op maandag 30 januari 2012 14:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Val bijna in slaap hier in de les
klote feyenoord, klote fok.
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Nee, wel ff Ajacied422 gefeliciteerd.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel tweede in de dagcijfersWat een prestatie nog felicitaties op school mogen ontvangen?
Hard knock life op de middelbare school he.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Ja man,quote:Op maandag 30 januari 2012 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hard knock life op de middelbare school he.
Hier in België wel, en als je nog door het verkeer (en 2 ziljard stakende Belgen) moet is dat niet leuk...quote:Op maandag 30 januari 2012 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat het niet sneeuw is dat op de grond blijft liggen
Nee...deze blijft er net boven zweven.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat het niet sneeuw is dat op de grond blijft liggen
Iedereen gaan hier alweer met de autoquote:Op maandag 30 januari 2012 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hier in België wel, en als je nog door het verkeer (en 2 ziljard stakende Belgen) moet is dat niet leuk...
Gefeliciteerd trouwens met je derde plaatsquote:Op maandag 30 januari 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel tweede in de dagcijfersWat een prestatie nog felicitaties op school mogen ontvangen?
ik werd zelfs 1equote:Op maandag 30 januari 2012 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon enkel positieve commentaren geven. Dat bespaard je weer serieuze 1 op 1 gesprekjes met de ouders waar de emoties hoog kunnen oplopen.quote:
Ja man.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hard knock life op de middelbare school he.
Genoeg ramen voor als er een slecht resu... laat maar. De Feyenoorders waren zo aardig voor ons Ajacieden gister.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja man.
Ik mag een nieuwe station ontwerpen voor Feyenoord!
Tips?
5.000 zitplaatsen, 40.000 staanplaatsen voor gehandicapten.
Nog wensen?
Een stop erin zodat het extra snel leegloopt.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja man.
Ik mag een nieuwe station ontwerpen voor Feyenoord!
Tips?
5.000 zitplaatsen, 40.000 staanplaatsen voor gehandicapten.
Nog wensen?
We moesten de agressie van Feyenoord - Ajax wegwerken ..quote:Op maandag 30 januari 2012 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vannacht ging het topic sneller, frappant.
Ik heb geen agressie. Zit huilend in een hoekje in foetushouding hier. Dat verlies zingt nog door mn hoofdquote:Op maandag 30 januari 2012 18:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We moesten de agressie van Feyenoord - Ajax wegwerken ..
Kan ik je helpen met het verwerken?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen agressie. Zit huilend in een hoekje in foetushouding hier. Dat verlies zingt nog door mn hoofd
Ohja, stomme Feyenoord.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We moesten de agressie van Feyenoord - Ajax wegwerken ..
Achossie.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen agressie. Zit huilend in een hoekje in foetushouding hier. Dat verlies zingt nog door mn hoofd
Nee, Lig wel lekker hier.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kan ik je helpen met het verwerken? [ afbeelding ]
Oh wacht, Ajacied422![]()
Laatmaar.
Jij moet wel meer achterwege laten, helaas doe je dat niet altijd.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Het woord duimzuigen laat ik maar achterwege
Zal ik me laten bannen van VBL tot Ajax weer wint?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij moet wel meer achterwege laten, helaas doe je dat niet altijd.
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Het woord duimzuigen laat ik maar achterwege
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij moet wel meer achterwege laten, helaas doe je dat niet altijd.
Doe maar. Maarja, praatjes, praatjes.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik me laten bannen van VBL tot Ajax weer wint?
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe maar. Maarja, praatjes, praatjes.[ afbeelding ]
Dat kan nog wel een tijdje duren..quote:Op maandag 30 januari 2012 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik me laten bannen van VBL tot Ajax weer wint?
Koud. En lang.quote:
7 uur college is te lang. Gelukkig morgenmiddag alweer weekend.quote:
Ik had 1e, 2e les. 3e, 4e, 5e, 6e, 7e, tussenuur, 8e,9e lesquote:Op maandag 30 januari 2012 19:27 schreef Muto het volgende:
[..]
7 uur college is te lang. Gelukkig morgenmiddag alweer weekend.
Middelbare school is veel relaxter. Bij mijn studie moet je die paar uur wel vreselijk geconcentreerd zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik had 1e, 2e les. 3e, 4e, 5e, 6e, 7e, tussenuur, 8e,9e les
Middelbare school vond ik al helemaal niks, vakken waar je niks mee had enzo.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Middelbare school is veel relaxter. Bij mijn studie moet je die paar uur wel vreselijk geconcentreerd zijn.
economie en bedrijfseco.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Middelbare school vond ik al helemaal niks, vakken waar je niks mee had enzo.
Welke studie volg je?
Nee, ik ben geen econoom, gelukkig niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sluit je aan bij RTL Z zou ik zeggen
2havo. knap hé.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen econoom, gelukkig niet.
Wat doe jij dan? Groep 4?
Middelbare school,quote:Op maandag 30 januari 2012 19:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Middelbare school vond ik al helemaal niks, vakken waar je niks mee had enzo.
Welke studie volg je?
Nee, Basisschool ...quote:Op maandag 30 januari 2012 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Middelbare school,Beste tijden.
Wij speelden altijd 8a tegen 8b. Heerlijk groot grasveld aan de overkant waar we in de pauzes heengingenquote:Op maandag 30 januari 2012 19:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, Basisschool ...![]()
Voetballen in de pauzes
Niet bepaald. Overdag probeer ik me enigszins nuttig te maken, lukt me zelden overigensquote:Op maandag 30 januari 2012 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vannacht ging het topic sneller, frappant.
Maar effe serieus, 2 havo?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij speelden altijd 8a tegen 8b. Heerlijk groot grasveld aan de overkant waar we in de pauzes heengingen. Altijd klassiekers
Ene keer won de ene klas en de andere klas dan weer eens. En dan hadden we ook echt de shit erin
. Goede tijden.
Kan me nog wat mooie goals vanaf de middenhelft herinneren
Aanstellerquote:Op maandag 30 januari 2012 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje weer die Elfstedentocht bullshit bij DWDDIk vind het koud genoeg en ik ben dan nog autochtoon
Ajax heeft verloren door het weer. Die waren Braziliaanse temperaturen gewendquote:Op maandag 30 januari 2012 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sjongejongejonge zó koud is het ook weer niet hoor.
Motten ze harder rennen.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax heeft verloren door het weer. Die waren Braziliaanse temperaturen gewend![]()
Wordt het nog Voetbal International kijken voor jou. Of beperk je het VBL subforum toch maar tot deze Slowchat?quote:
Toe maar, en nog een goede muzieksmaak weten te behouden ookquote:
Ja ik werd nieuwsgierig vannacht en toen dacht ik even een post wagen. En het stond dus nog in MyATquote:Op maandag 30 januari 2012 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt het nog Voetbal International kijken voor jou. Of beperk je het VBL subforum toch maar tot deze Slowchat?
[..]
Toe maar, en nog een goede muzieksmaak weten te behouden ook
Is hier niet altijd zo actief hoor. Alleen als Ajax zo hard faaltquote:Op maandag 30 januari 2012 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik werd nieuwsgierig vannacht en toen dacht ik even een post wagen. En het stond dus nog in MyAT
Clubvoetbal.
VI.
Ik.
Ajax faalt elk jaar muv 2010/2011quote:Op maandag 30 januari 2012 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hier niet altijd zo actief hoor. Alleen als Ajax zo hard faalt... oh wacht
![]()
Wacht.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wauw er werd niet eens op mijn haat op VI gereageerd.
Nee hoor je doet maar. Ik kijk VI al ruim 10 jaar met veel plezier + alle randzaken, maar als je voetbal niet leuk vindt begrijp ik dat je het ook geen kans geeft. En vaak ook wel saai is.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wauw er werd niet eens op mijn haat op VI gereageerd.
quote:
Zo lang al?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor je doet maar. Ik kijk VI al ruim 10 jaar met veel plezier + alle randzaken, maar als je voetbal niet leuk vindt begrijp ik dat je het ook geen kans geeft. En vaak ook wel saai is.
Ik ben in een relativerende bui te weinig uren slaap gehad.
Tijd kan niet opschieten hihi.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
kut tijd schiet op joh ik wil VI zien.
DWDD was ook weer weinig soeps ookquote:Op maandag 30 januari 2012 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
kut tijd schiet op joh ik wil VI zien.
Kutquote:Op maandag 30 januari 2012 21:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Haa! Smoof.
Hoe was je eerste schooldag
quote:
Ik ookquote:Op maandag 30 januari 2012 21:59 schreef Smoofie het volgende:
Heb VI ook maar overgeslagen, had ff geen zin in al dat negatieve over Ajax :p.
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:08 schreef Smoofie het volgende:
Ik verveel me, maar ff het userfoto topic doorzoeken.
Eerder zo:quote:Op maandag 30 januari 2012 22:09 schreef Caland het volgende:
Zo. Dat zit er ook weer op.
Hele dag met zo'n gezicht gewerkt:
Oke. Leuk.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:09 schreef Caland het volgende:
Zo. Dat zit er ook weer op.
Hele dag met zo'n gezicht gewerkt:
Ben gestopt toen ik kleine jongetjes zag.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niks man, succes met het zoekenHoud me op de hoogte.
Kakkerlakken? IN NOORD?!?!?!?!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:11 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb wat kakkerlakken in elkaar geslagen hierzo.
Van die nigga's of mocro's die famillie hebben in Rotterdam..quote:
El Hamdaouiquote:Op maandag 30 januari 2012 22:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van die nigga's of mocro's die famillie hebben in Rotterdam..Allochtonen
Ik had het over bewoners van Noord...quote:Op maandag 30 januari 2012 22:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van die nigga's of mocro's die famillie hebben in Rotterdam..Allochtonen
Mosplein, molenwijk en waterland zit vol met dat soort gasten.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik had het over bewoners van Noord...
Ik bedoelde...quote:Op maandag 30 januari 2012 22:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mosplein, molenwijk en waterland zit vol met dat soort gasten.
Ik weet wat je bedoelde. Ik moet toch iets zeggen ter afleiding.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik bedoelde...
.. Laat maar Smoof, laat maar.
Smoof zit er niet 100% bij met z'n hoofd. Hij zit deels aan Dromertje (?) te denken.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik bedoelde...
.. Laat maar Smoof, laat maar.
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Smoof zit er niet 100% bij met z'n hoofd. Hij zit deels aan Dromertje (?) te denken.
Ik zat te fokkenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je was lekker bezig gisteravond
Hoe vaak is hij klaargekomen dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je was lekker bezig gisteravond
0x, jij lag al in bed.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe vaak is hij klaargekomen dan?
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe vaak is hij klaargekomen dan?
quote:
Sinds mijn operatie.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wanneer post jij een pic in het userfoto topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |