Geniaalquote:Op maandag 30 januari 2012 02:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Met zo'n TT komt er geen mod kijken, natuurlijk.
Nog mensen gebanned? En steven moet maar snel weer terugkomen met zijn mooie nieuwe UIquote:Op maandag 30 januari 2012 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet niet, misschien is hij aan de alcohol gegaan daar waar ik wellicht onverstandig het met spam heb verdrongen (En Top Gear)
Oh... is het positief of negatief als je die namen kent? Of betekent het gewoon dat je geen leugenaar bent?quote:
Veruit de meeste Ajacieden hier namen het best goed op hoor. Hoeveel hebben er jullie gefeliciteerdquote:Op maandag 30 januari 2012 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog mensen gebanned? En steven moet maar snel weer terugkomen met zijn mooie nieuwe UI
Elke 17-jarige gast trok zich toch af op Don en Ad?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... is het positief of negatief als je die namen kent? Of betekent het gewoon dat je geen leugenaar bent?
Nee man, de Feyenoorders waren erg ehm aardig, en het livetopic ben ik niet ingegaan. Ik ben hier pas gaan posten toen ik Ajax niet meer aankonquote:Op maandag 30 januari 2012 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog mensen gebanned? En steven moet maar snel weer terugkomen met zijn mooie nieuwe UI
Ik vind het wel grappig dat hij altijd geheimpjes heeft. Hij weet altijd dingen die hij niet wil vertellen. Maar hij wil wél graag dat iedereen weet dat hij iets weet wat hij niet gaat vertellen.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook altijdAls supporter van een andere club kan je nog denken niemand neemt hem serieus dus laat maar lullen, maar als PSV'er zijnde praat hij bijna uit naam voor PSV als een soort woordvoerder
Ik ken ze ook alleen maar vanwege de Stacy-hype als ik eerlijk benquote:Op maandag 30 januari 2012 02:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Elke 17-jarige gast trok zich toch af op Don en Ad?
Ik ook hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 02:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ken ze ook alleen maar vanwege de Stacy-hype als ik eerlijk ben
Ah, mooi op te zien hoe dit topic verbroederd.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Veruit de meeste Ajacieden hier namen het best goed op hoor. Hoeveel hebben er jullie gefeliciteerd
Leuke is wel dat de oprechte felicitaties met hier en daar een opmerking erbij als trollen werden gezienquote:Op maandag 30 januari 2012 02:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Veruit de meeste Ajacieden hier namen het best goed op hoor. Hoeveel hebben er jullie gefeliciteerd
Ik zag zelfs oppertroll Ritmo vandaag. Al hebben ze die wel verstandig na de wedstrijd unbannedquote:Op maandag 30 januari 2012 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ah, mooi op te zien hoe dit topic verbroederd.
Dat was wel echt triest jaquote:Op maandag 30 januari 2012 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuke is wel dat de oprechte felicitaties met hier en daar een opmerking erbij als trollen werden gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op maandag 30 januari 2012 02:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor Ajacied43352452:DUDE. WAAROM KLIK IK EROP. STAAT ZELFS EEN WAARSCHUWING BOVENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
Voor Ajacied43352452:Hij heeft ons wel verslagen in het dagcijfer topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet me morgen maar was rustiger houden anders sta ik door dit topic morgen op zeker op 1
![]()
Zette 'm expres in 'n spoilerquote:Op maandag 30 januari 2012 02:25 schreef msnk het volgende:
[..]
DUDE. WAAROM KLIK IK EROP. STAAT ZELFS EEN WAARSCHUWING BOVEN
Die dagcijfers interesseren me dus echt geen fuckquote:Op maandag 30 januari 2012 02:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft ons wel verslagen in het dagcijfer topicIk moet me morgen maar was rustiger houden anders sta ik door dit topic morgen op zeker op 1
Voor Ajacied43352452:jezus man mijn zusje heeft kleinere tieten als hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Ik wist geeneens dat het bestond en snap het ook niet zo goed, maar op 1 staan is nooit positiefquote:Op maandag 30 januari 2012 02:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die dagcijfers interesseren me dus echt geen fuck
Je weet wat ik nu ga vragen hequote:Op maandag 30 januari 2012 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
jezus man mijn zusje heeft kleinere tieten als hem
Ach, was wel grappig om te zien hoe 5 Ajacieden in de top 6 stonden vanwege één kutwedstrijdquote:Op maandag 30 januari 2012 02:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die dagcijfers interesseren me dus echt geen fuck
Ritmo weer terug? Dat kan leuk worden samen met De_krommequote:Op maandag 30 januari 2012 02:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuke is wel dat de oprechte felicitaties met hier en daar een opmerking erbij als trollen werden gezien
[..]
Ik zag zelfs oppertroll Ritmo vandaag. Al hebben ze die wel verstandig na de wedstrijd unbanned
Vooral het resultaat, frustratie eraf spammen.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Ach, was wel grappig om te zien hoe 5 Ajacieden in de top 6 stonden vanwege één kutwedstrijd
PICSquote:Op maandag 30 januari 2012 02:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je weet wat ik nu ga vragen he
Sorry manquote:
Nee, natuurlijk vraag ik daar niet omquote:
D'r zijn er meer dan je denkt. Alleen hebben die neutrale UI's en ondertitels. En zijn ze ook veel minder actief in VBL dan een Ritmo of De_krommequote:Op maandag 30 januari 2012 02:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ritmo weer terug? Dat kan leuk worden samen met De_kromme+ helpmefok
Zijn helaas weinig ajax-trolls. Behalve tong
En verlaten het Ajax topic niet, maar bij een Vincer... en een Saekerhet (broer van) heb ik soms toch wel sterk het vermoeden...quote:Op maandag 30 januari 2012 02:28 schreef msnk het volgende:
[..]
D'r zijn er meer dan je denkt. Alleen hebben die neutrale UI's en ondertitels. En zijn ze ook veel minder actief in VBL dan een Ritmo of De_kromme
Mijn middelvingers zouden bij haar ergens anders verdwijnenquote:Op maandag 30 januari 2012 02:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is voor alle haterz!
Navel?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn middelvingers zouden bij haar ergens anders verdwijnen
Ken ze niet man. Alleen Tarado komt wel eens een sneer geven in het F'noord topic.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:28 schreef msnk het volgende:
[..]
D'r zijn er meer dan je denkt. Alleen hebben die neutrale UI's en ondertitels. En zijn ze ook veel minder actief in VBL dan een Ritmo of De_kromme
Wat een baasquote:
Het Ajax topic zit vol verzuurde mannen op een hoge dosis antidepressiva. Niks is goed en alles is kut, en als het dan inderdaad kut gaat hebben ze dus gelijk en herhalen ze hun eerdere mening/theorie, en dan heb je Ajacied422 die met iedereen meeloopt en het dus nogmaals herhaald.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken ze niet man. Alleen Tarado komt wel eens een sneer geven in het F'noord topic.
Ik kom uit principe niet in het ajax-topic. Laats wel even meegelezen maar had het er vijandiger verwacht eigenlijk
Ach... We staan niet eerste, we liggen uit de beker en CL. Dus het enige wat je dan zult lezen is: "Frank moet opRuten!!!quote:Op maandag 30 januari 2012 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken ze niet man. Alleen Tarado komt wel eens een sneer geven in het F'noord topic.
Ik kom uit principe niet in het ajax-topic. Laats wel even meegelezen maar had het er vijandiger verwacht eigenlijk
HeatWave?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:32 schreef Stokstaart het volgende:
Owja die mod is wel een eckte ajax-troll trouwens. Maar die is laatste tijd ook milder.
eensssquote:Op maandag 30 januari 2012 02:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er moet eigenlijk een PSV VBL mod zijn
Ik stel me beschikbaar
ken je die?quote:
Die trolled Ajacieden ook. Hij leeft ervoor om een afwijkende mening te hebben. Al heeft hij dat om die reden stiekem ook wel.quote:
Jullie hebben toch dat meiske. Euhmm rubbereend is het niet?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er moet eigenlijk een PSV VBL mod zijn
Ik stel me beschikbaar
Hij is toch geen VBL mod?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie hebben toch dat meiske. Euhmm rubbereend is het niet?
Echt een Mokumer zeker? Althans zo doet hij wel altijd.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb 'm gemeet in Wierden. Klein (maar aardig) ventje is 't
Volgens mij komt 'ie uit Nijmegen/Arnhem?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt een Mokumer zeker? Althans zo doet hij wel altijd.
Ajax heeft toch ook geen mod. Wij hebben Happel, die kun je goed hebben (als je voor Feyenoord bent)quote:
Jojoortje is ajaciedquote:Op maandag 30 januari 2012 02:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ajax heeft toch ook geen mod. Wij hebben Happel, die kun je goed hebben (als je voor Feyenoord bent)
quote:Op maandag 30 januari 2012 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt een Mokumer zeker? Althans zo doet hij wel altijd.
Zijn familie woont al sinds weet ik veel wanneer in Amsterdam naar eigen zeggenquote:Op maandag 30 januari 2012 02:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij komt 'ie uit Nijmegen/Arnhem?
Prima zolang je zijn beleid maar niet bekritiseerdquote:Op maandag 30 januari 2012 02:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ajax heeft toch ook geen mod. Wij hebben Happel, die kun je goed hebben (als je voor Feyenoord bent)
Ooh, kan zijn dat ik me vergis hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 02:37 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Zijn familie woont al sinds weet ik veel wanneer in Amsterdam naar eigen zeggen
Met Happel hebben jullie iemand die wel fan is van Noord Korea praktijken volgens mij.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Befehl ist befehl jaquote:Op maandag 30 januari 2012 02:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima zolang je zijn beleid maar niet bekritiseerd.
LOLquote:Op maandag 30 januari 2012 02:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Live Eredivisieverslagen #147 Roda JC als de koning over AZ
Ik weet het niet meer.
Verkapte 'Ik zit niet in een rolstoel' post.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens betekent klein bij mij kleiner dan ik, en dat zijn er veel
Whehehequote:Op maandag 30 januari 2012 02:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verkapte 'Ik zit niet in een rolstoel' post.
Ze heeft gewoon de post PSV KAMPIOENquote:Op maandag 30 januari 2012 02:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Live Eredivisieverslagen #147 Roda JC als de koning over AZ
Ik weet het niet meer.
Hahahah, ja ik kon het ook niet meer vindenquote:Op maandag 30 januari 2012 02:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon de post PSV KAMPIOENverwijdert
![]()
De andere staan er nog wel.
Dat valt wel mee is niet zo streng eigenlijk. Hij 'weet' wel altijd allerlei dingen die spelen bij de club en die mogen wij dan niet wetenquote:Op maandag 30 januari 2012 02:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met Happel hebben jullie iemand die wel fan is van Noord Korea praktijken volgens mij.
Damn, wat zou het mooi zijn als PSV weer 's kampioen werdquote:Op maandag 30 januari 2012 02:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Hahahah, ja ik kon het ook niet meer vindenDacht dat 't aan mij lag
Snap sowieso niet waarom je mod wilt zijn als je er nooit bent tijdens drukke wedstrijden. Maargoed.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Hahahah, ja ik kon het ook niet meer vindenDacht dat 't aan mij lag
Nee sorry... misschien over 4 jaar weer eens.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Damn, wat zou het mooi zijn als PSV weer 's kampioen werd
Verkapte "iedereen knielt voor mij"-post. Dat zou wat wezen.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe
Meer een verkapte: "ik ben 1.95 en veel anderen niet" post
Eerst Vitesse he?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee sorry... misschien over 4 jaar weer eens.
Neu, ben geen beul of tiranquote:Op maandag 30 januari 2012 02:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Verkapte "iedereen knielt voor mij"-post. Dat zou wat wezen.
Volgens mij is ze elke week voor iemand andersquote:
quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 16:22 schreef Mikkie het volgende:
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -
[ Bericht 97% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 17:15:12 ]
Ze is voor goed voetbal?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Kennelijk is ze voor allesZolang kampioen.
1 mysterie al weet ik bijna zeker dat haar broer een Twente troll in het Ajax topic is (Saekerhet)quote:
Wel makkelijk, heb je altijd een goed seizoenquote:Op maandag 30 januari 2012 02:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Kennelijk is ze voor allesZolang kampioen.
Seakergeval is toch ajacied?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1 mysterie al weet ik bijna zeker dat haar broer een Twente troll in het Ajax topic is (Saekerhet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |