Geloven... waarom zou je er niet in geloven als supporter. Wat heeft het voor zin om als supporter tevreden te zijn met een 2de plek. Dat kan je na het seizoen nog zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:01 schreef msnk het volgende:
Maar ik blijf een rasechte Amsterdammer.
Ik geloof er nog in.
Zeg ik al een jaar. Landskampioen > geniaal zware poule CL derde > EL in eigenhuis.quote:
EENS zullen ze de kampioenen zingen zij. Dat is nu gebeurt een paar jaar geleden dus nu gewoon over en sluiten met die toko.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... leg dat maar eens aan Greg uit. Al zal het vast een lieve jongen zijn
[..]
Je ziet wat er met een De Jong gebeurd nu hij wel het volledige vertrouwen krijgt. Je weet maar nooit.
2 keer waren we sterker dit seizoen, beide keren uitquote:Op maandag 30 januari 2012 02:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Twente krijgt harde klappen in Eindhoven
Waterreus kan dat zo mooi zeggenquote:Op maandag 30 januari 2012 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
EENS zullen ze de kampioenen zingen zij. Dat is nu gebeurt een paar jaar geleden dus nu gewoon over en sluiten met die toko.
Waarom kom jij altijd met zulke shit zo laat in de nacht man. Eergisteren met je "vandaag"-geleuterquote:Op maandag 30 januari 2012 02:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloven... waarom zou je er niet in geloven als supporter. Wat heeft het voor zin om als supporter tevreden te zijn met een 2de plek. Dat kan je na het seizoen nog zijn.
Jojoortje blijft lekker he?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vind het wel een goede tijd voor wat vrouwelijk schoon te posten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 januari 2012 02:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom kom jij altijd met zulke shit zo laat in de nacht man. Eergisteren met je "vandaag"-geleuter
Toch wel een echte echte. Maar ja. Leuk voor 's een keer persoonlijkquote:
Naar dit soort muziek kan ik ook prima luisteren hoor.quote:
Zit altijd met plaatsvervangende schaamte naar die man te kijken. Kan me voorstellen dat PSV-supporters dat helemaal hebben.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waterreus kan dat zo mooi zeggen
Je hebt toch geen Ajax-cd's in de kast staan, van Beter Beense ofzo?quote:
Erger me over het algemeen meer aan Sjek dan aan Ronaldquote:Op maandag 30 januari 2012 02:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zit altijd met plaatsvervangende schaamte naar die man te kijken. Kan me voorstellen dat PSV-supporters dat helemaal hebben.
Volgens Happel mocht je gewoon tetten posten omdat Google hier uit staat of zoquote:
Dat gevoel heb ik dus ook altijdquote:Op maandag 30 januari 2012 02:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zit altijd met plaatsvervangende schaamte naar die man te kijken. Kan me voorstellen dat PSV-supporters dat helemaal hebben.
Dat meen je toch niet hè?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Erger me over het algemeen meer aan Sjek dan aan Ronald
Je ziet de tepels niet eens.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens Happel mocht je gewoon tetten posten omdat Google hier uit staat of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |