eensssquote:Op maandag 30 januari 2012 02:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er moet eigenlijk een PSV VBL mod zijn
Ik stel me beschikbaar
ken je die?quote:
Die trolled Ajacieden ook. Hij leeft ervoor om een afwijkende mening te hebben. Al heeft hij dat om die reden stiekem ook wel.quote:
Jullie hebben toch dat meiske. Euhmm rubbereend is het niet?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Er moet eigenlijk een PSV VBL mod zijn
Ik stel me beschikbaar
Hij is toch geen VBL mod?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie hebben toch dat meiske. Euhmm rubbereend is het niet?
Echt een Mokumer zeker? Althans zo doet hij wel altijd.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb 'm gemeet in Wierden. Klein (maar aardig) ventje is 't
Volgens mij komt 'ie uit Nijmegen/Arnhem?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt een Mokumer zeker? Althans zo doet hij wel altijd.
Ajax heeft toch ook geen mod. Wij hebben Happel, die kun je goed hebben (als je voor Feyenoord bent)quote:
Jojoortje is ajaciedquote:Op maandag 30 januari 2012 02:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ajax heeft toch ook geen mod. Wij hebben Happel, die kun je goed hebben (als je voor Feyenoord bent)
quote:Op maandag 30 januari 2012 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt een Mokumer zeker? Althans zo doet hij wel altijd.
Zijn familie woont al sinds weet ik veel wanneer in Amsterdam naar eigen zeggenquote:Op maandag 30 januari 2012 02:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij komt 'ie uit Nijmegen/Arnhem?
Prima zolang je zijn beleid maar niet bekritiseerdquote:Op maandag 30 januari 2012 02:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ajax heeft toch ook geen mod. Wij hebben Happel, die kun je goed hebben (als je voor Feyenoord bent)
Ooh, kan zijn dat ik me vergis hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 02:37 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
Zijn familie woont al sinds weet ik veel wanneer in Amsterdam naar eigen zeggen
Met Happel hebben jullie iemand die wel fan is van Noord Korea praktijken volgens mij.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Befehl ist befehl jaquote:Op maandag 30 januari 2012 02:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima zolang je zijn beleid maar niet bekritiseerd.
LOLquote:Op maandag 30 januari 2012 02:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Live Eredivisieverslagen #147 Roda JC als de koning over AZ
Ik weet het niet meer.
Verkapte 'Ik zit niet in een rolstoel' post.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens betekent klein bij mij kleiner dan ik, en dat zijn er veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |