Middelbare school vond ik al helemaal niks, vakken waar je niks mee had enzo.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Middelbare school is veel relaxter. Bij mijn studie moet je die paar uur wel vreselijk geconcentreerd zijn.
economie en bedrijfseco.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Middelbare school vond ik al helemaal niks, vakken waar je niks mee had enzo.
Welke studie volg je?
Nee, ik ben geen econoom, gelukkig niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sluit je aan bij RTL Z zou ik zeggen
2havo. knap hé.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen econoom, gelukkig niet.
Wat doe jij dan? Groep 4?
Middelbare school,quote:Op maandag 30 januari 2012 19:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Middelbare school vond ik al helemaal niks, vakken waar je niks mee had enzo.
Welke studie volg je?
Nee, Basisschool ...quote:Op maandag 30 januari 2012 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Middelbare school,Beste tijden.
Wij speelden altijd 8a tegen 8b. Heerlijk groot grasveld aan de overkant waar we in de pauzes heengingenquote:Op maandag 30 januari 2012 19:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, Basisschool ...![]()
Voetballen in de pauzes
Niet bepaald. Overdag probeer ik me enigszins nuttig te maken, lukt me zelden overigensquote:Op maandag 30 januari 2012 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vannacht ging het topic sneller, frappant.
Maar effe serieus, 2 havo?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij speelden altijd 8a tegen 8b. Heerlijk groot grasveld aan de overkant waar we in de pauzes heengingen. Altijd klassiekers
Ene keer won de ene klas en de andere klas dan weer eens. En dan hadden we ook echt de shit erin
. Goede tijden.
Kan me nog wat mooie goals vanaf de middenhelft herinneren
Aanstellerquote:Op maandag 30 januari 2012 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje weer die Elfstedentocht bullshit bij DWDDIk vind het koud genoeg en ik ben dan nog autochtoon
Ajax heeft verloren door het weer. Die waren Braziliaanse temperaturen gewendquote:Op maandag 30 januari 2012 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sjongejongejonge zó koud is het ook weer niet hoor.
Motten ze harder rennen.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajax heeft verloren door het weer. Die waren Braziliaanse temperaturen gewend![]()
Wordt het nog Voetbal International kijken voor jou. Of beperk je het VBL subforum toch maar tot deze Slowchat?quote:
Toe maar, en nog een goede muzieksmaak weten te behouden ookquote:
Ja ik werd nieuwsgierig vannacht en toen dacht ik even een post wagen. En het stond dus nog in MyATquote:Op maandag 30 januari 2012 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt het nog Voetbal International kijken voor jou. Of beperk je het VBL subforum toch maar tot deze Slowchat?
[..]
Toe maar, en nog een goede muzieksmaak weten te behouden ook
Is hier niet altijd zo actief hoor. Alleen als Ajax zo hard faaltquote:Op maandag 30 januari 2012 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik werd nieuwsgierig vannacht en toen dacht ik even een post wagen. En het stond dus nog in MyAT
Clubvoetbal.
VI.
Ik.
Ajax faalt elk jaar muv 2010/2011quote:Op maandag 30 januari 2012 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hier niet altijd zo actief hoor. Alleen als Ajax zo hard faalt... oh wacht
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |