Drie jaar geen kampioen toch?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV moet gewoon weer eens kampioen worden.
En wel dit jaar
Inddquote:Op maandag 30 januari 2012 02:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Drie jaar geen kampioen toch?
4 toch?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jammer dan wordt het nog 5 jaar wachten.quote:
2009quote:Op maandag 30 januari 2012 02:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Is dat je rug?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja in zijn wat zwaardere periode.
[ afbeelding ]
Volgend jaar iig Europa inquote:Op maandag 30 januari 2012 02:53 schreef Stokstaart het volgende:
Feyenoord al 13 jaar geen kampioen.
Het went hoor
Emmen nog nooit. Die rekenen er al lang niet meer op.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:53 schreef Stokstaart het volgende:
Het went hoor
7 klonk al niet meer zoveel korter dan 12 jaarquote:Op maandag 30 januari 2012 02:53 schreef Stokstaart het volgende:
Het went hoor
Met die malloten die alles verzieken zeker? Dan speel je 3 wedstrijden en krijg je 50 duizend boete + eruit getieft.quote:
Fijn man, maar hebben wij goed gezien dat hierboven een foto van je rug staat?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord strijd binnen 3 jaar mee om het kampioenschap als ze niet hun beste spelers gaan verkopen.
In de toekomst zal je deze post quoten en denken: wow die davy zag het weer eens goed.
Ja, ik ben stiekem voor Ajax en Twente, maar ik doe al 10 jaar elke dag alsof ik voor PSV ben.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Fijn man, maar hebben wij goed gezien dat hierboven een foto van je rug staat?
En de grote man is een gehuurde speler die vrijwel zeker aan het einde van dit seizoen de club zal verlaten.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
7 klonk al niet meer zoveel korter dan 12 jaar...
quote:Op maandag 30 januari 2012 02:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, ik ben stiekem voor Ajax en Twente, maar ik doe al 10 jaar elke dag alsof ik voor PSV ben.
Kijk, dát wou ik graag even weten.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, ik ben stiekem voor Ajax en Twente, maar ik doe al 10 jaar elke dag alsof ik voor PSV ben.
neequote:Op maandag 30 januari 2012 02:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Kijk, dát wou ik graag even weten.![]()
Heb je nog plaats voor RKC?
Ronald lacht, Ronald huilt. Vorige week was het andere uiterste.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En de grote man is een gehuurde speler die vrijwel zeker aan het einde van dit seizoen de club zal verlaten.
Dan ben je gewoon weer terug bij af en kun je weer lekker van VVV verliezen.... Nee wat dat betreft leuk vandaag, genoten maar is nog een fucking lange weg te gaan voor we weer meedoen met ajax en psv.
Vier.quote:Op maandag 30 januari 2012 03:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe groot is de kans dat Utrecht komend weekend wint, De Graafschap komend weekend wint, Ado koment weekend wint én dat PSV komend weekend wint?
De Graafschap speelde wel puik gisteren, Utrechtquote:Op maandag 30 januari 2012 03:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe groot is de kans dat Utrecht komend weekend wint, De Graafschap komend weekend wint, Ado koment weekend wint én dat PSV komend weekend wint?
Hij pakt het aardig op jaquote:Op maandag 30 januari 2012 03:02 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ronald lacht, Ronald huilt. Vorige week was het andere uiterste.
Ik moet trouwens wel zeggen dat Ronald Koeman serieus van zijn fouten lijkt te leren. Dat had ik niet gedacht toen ik hem in zijn beginperiode zag stuntelen. Ergens zijn er wel paralellen tussen Ronald en Frank. Frank krijgt het momenteel hard voor zijn kiezen, zal binnen een paar jaar wel naar het buitenland vertrekken en ook een keer op zijn bek gaan, en dan. Dat is zo'n beetje waar Ronald nu is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |