Laters!quote:Op maandag 30 januari 2012 03:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, ik ga eens slapen
Tot de volgende keer
quote:Op maandag 30 januari 2012 03:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mensen, ik ga eens slapen
Tot de volgende keer
Feyenoord heeft nog steeds grote schulden, dus er zullen meer belangen meewegen dan enkel het zo goed mogelijk presteren op het veld. Helaas, maar waar.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord strijd binnen 3 jaar mee om het kampioenschap als ze niet hun beste spelers gaan verkopen.
In de toekomst zal je deze post quoten en denken: wow die davy zag het weer eens goed.
Bij Twente zie je hetzelfde. McLaren functioneert ook niet zonder sterke clubmensen om zich heen. Hij kent sommige namen niet eens.quote:Op maandag 30 januari 2012 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij pakt het aardig op jaScheelt ook dat de KGB een goeie groep is waar iedereen zijn eigen rol heeft. Gio eentje voor een aai over de bol, V Gastel in een strenge rol als veldtrainer (die kennen de meesten ook vanuit de jeugd) en Koeman als manager.
Frank kan misschien een parodie van zichzelf doen om de lachers op zijn hand te krijgenquote:Op maandag 30 januari 2012 03:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Bij Twente zie je hetzelfde. McLaren functioneert ook niet zonder sterke clubmensen om zich heen. Hij kent sommige namen niet eens.![]()
Bij Ajax heb je Jonk, Bergkamp, De Boer. Dat zijn toch allemaal wat stuurse types. Die Gio stampt nog eens iemand op zijn schouder voor de grap, Van Gastel drinkt ongetwijfeld tonnen bier met de mensen, maar bij Ajax is het allemaal zo... serieus. Ik denk niet dat Frank de Boer een goede mop kent.
quote:Op maandag 30 januari 2012 06:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Voelt heerlijk joh, 3 uurtjes slapen.
Ik vind hem bij 538 altijd leuk uit de hoek komen.quote:Op maandag 30 januari 2012 03:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Bij Twente zie je hetzelfde. McLaren functioneert ook niet zonder sterke clubmensen om zich heen. Hij kent sommige namen niet eens.![]()
Bij Ajax heb je Jonk, Bergkamp, De Boer. Dat zijn toch allemaal wat stuurse types. Die Gio stampt nog eens iemand op zijn schouder voor de grap, Van Gastel drinkt ongetwijfeld tonnen bier met de mensen, maar bij Ajax is het allemaal zo... serieus. Ik denk niet dat Frank de Boer een goede mop kent.
Komt omdat je een ouwe lul bentquote:
Denk eerder dat het door de shotjes jägermeister komt.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt omdat je een ouwe lul bent
Haha watquote:Op maandag 30 januari 2012 10:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Denk eerder dat het door de shotjes jägermeister komt.
In slaap gedonderd in de trein, wakker worden in een heel ander station dan hetgeen waar ik moest zijn. Prachtige dag gisteren. Nog steeds niet nuchter.
Ja, dat is wel goed gekomen.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha wat![]()
Als je maar lekker geslapen hebt dan
Vrije weekquote:Op maandag 30 januari 2012 06:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Voelt heerlijk joh, 3 uurtjes slapen.
Je kunt niet stellen dat ze hun best niet hebben gedaanquote:
Wat zei hij dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 13:38 schreef Stokstaart het volgende:
stevenmac nog steeds niet gespot? Wat een pussy joh
Hij zou als deel van onze weddenschap 1 week lang met een Guidetti/Clasie UI posten.quote:
Wel tweede in de dagcijfersquote:Op maandag 30 januari 2012 14:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Val bijna in slaap hier in de les
klote feyenoord, klote fok.
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Val bijna in slaap hier in de les
klote feyenoord, klote fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |