quote:Op maandag 30 januari 2012 02:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb vanmiddag al mijn PSV LANDSKAMPIOEN 2011-2012 tattoo laten zetten.
Mmm... Niemand verplicht haar om altijd voor dezelfde club te zijn natuurlijk. Het heeft zo zijn voordelen. Misschien wordt dit een trend!quote:Op maandag 30 januari 2012 02:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wel makkelijk, heb je altijd een goed seizoen
Heb je toch gezien toen AZ kampioen werdquote:Op maandag 30 januari 2012 02:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Mmm... Niemand verplicht haar om altijd voor dezelfde club te zijn natuurlijk. Het heeft zo zijn voordelen. Misschien wordt dit een trend!
Weet nog dat Koef huilend het veld afgingquote:
Oja die gastquote:
Zelfde toen Twente kampioen werdquote:Op maandag 30 januari 2012 02:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb je toch gezien toen AZ kampioen werdDe TERING zeg wat een deceptie, overal ineens AZ-supporters
whut?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oja die gast
Wie had nou zijn halve rug vol met Ajax en andere helft Twente. Is dat echt Dj_Day-V?
Ja in zijn wat zwaardere periode.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oja die gast
Wie had nou zijn halve rug vol met Ajax en andere helft Twente. Is dat echt Dj_Day-V?
quote:Op maandag 30 januari 2012 02:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oja die gast
Denk het nietquote:
Gewoon een gast van een tattoo website. Was even populair want Ajax-Twentequote:Op maandag 30 januari 2012 02:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oja die gast
Nou ja Tukkers kan ik nog wel begrijpen... Club presteert iets, dus voetbal is ineens interessant. Mja, jammer als ze uit Almelo komen natuurlijk...quote:Op maandag 30 januari 2012 02:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zelfde toen Twente kampioen werd
Wat een gedrocht.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja in zijn wat zwaardere periode.
[ afbeelding ]
Epic failquote:Op maandag 30 januari 2012 02:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft Theo die handtekening zelf gezet met een balpen?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
No comment als Delfse Ajaciedquote:Op maandag 30 januari 2012 02:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou ja Tukkers kan ik nog wel begrijpen... Club presteert iets, dus voetbal is ineens interessant. Mja, jammer als ze uit Almelo komen natuurlijk...
quote:Op maandag 30 januari 2012 02:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
No comment als Delfse Ajacied
quote:Op maandag 30 januari 2012 02:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV moet gewoon weer eens kampioen worden.
En wel dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |