Ligt eraan in welke contextquote:Op zondag 29 januari 2012 22:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Wat als ze riepen dat al die baardapen (moslims ) uitgeroeid moesten worden?
Jolquote:Op zondag 29 januari 2012 23:06 schreef RvLaak het volgende:
Lol, El Ham zou toch de verlossen van Ajax worden?
Voetballend gezien lacht hij elke spits in Nederland uit.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:06 schreef RvLaak het volgende:
Lol, El Ham zou toch de verlossen van Ajax worden?
Lekker trollen joh. Heerlijk man.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:06 schreef Eenskijken het volgende:
die al het gezeik en de haat tussen feyenoord en ajax zou stoppen. ik word echt schietziek van alle discussies.. sfeer in dit topic helemaal verziekt.
nee want die doen alles perfect hequote:Op zondag 29 januari 2012 23:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke contextOverigens moet men de schuld maar eens bij Ajax zoeken als joden zich beledigt voelen en niet bij Feyenoord..
Twijfel ik aan, maar je weet maar nooit.quote:
Dat laat hij idd elke week weer zien....quote:Op zondag 29 januari 2012 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voetballend gezien lacht hij elke spits in Nederland uit.˛
Ging het ook 25 seconden overquote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef eight het volgende:
Het zou toch ook nog over utrecht gaan of ik heb dat gemist
ik betwijfel of sommige nog aan het trollen zijn. die zijn die grens al ver gepasseerd. voetbal maakt blindquote:
Hoeveel wordt 't?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef Snuf. het volgende:
Nou morgenavond gelukkig een parelwedstrijd, GAE - Sparta.
Ze komen volgend jaar weer.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:06 schreef Snuf. het volgende:
Waar blijft die nieuwe topper voor Sparta
Geweldenaar, echt het neusje van de zalm (Voor je het weet zit Fiorentina hier te scouten)quote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat laat hij idd elke week weer zien....
oh, wacht....
Sparta speelt heel goed de laatste tijd maar GAE is thuis heel sterk. Toch, als Sparta zo speelt als de laatste weken moeten ze dit GAE wel kunnen verslaan.quote:
Zo zo zo.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nja ik ga lekker in bad liggenSerie kijken op mijn mobieltje, sigaartje aansteken en lekker bouten in bad
Ik weet heel goed wat hamas is. Kennelijk weet jij het niet zo goed. Hamas een terreurbeweging..quote:Op zondag 29 januari 2012 23:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je weet niet wat Hamas is? Calimero much?
Zitten al weer enkele goede spelers uit de jeugd in het elftal, zullen wel vertrekken als er niet gepromoveerd wordtquote:
Heb als weddenschap meer dan 2,5 goals en beide teams scoren, moet lukken toch? Ik bedoel... Minstens een 2-1/1-2.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sparta speelt heel goed de laatste tijd maar GAE is thuis heel sterk. Toch, als Sparta zo speelt als de laatste weken moeten ze dit GAE wel kunnen verslaan.
Hamas is kanker in het arabischquote:Op zondag 29 januari 2012 23:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat hamas is. Kennelijk weet jij het niet zo goed. Hamas een terreurbeweging..
Bokila doet gewoon mee dus die goal voor Sparta komt er sowiesoquote:Op zondag 29 januari 2012 23:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb als weddenschap meer dan 2,5 goals en beide teams scoren, moet lukken toch? Ik bedoel... Minstens een 2-1/1-2.
Mooi. GAE thuis stelt ook zelden teleur dus moet goed komen dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Bokila doet gewoon mee dus die goal voor Sparta komt er sowieso
Welnee, hij is volkomen neutraal en onpartijdigquote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef Cara het volgende:
god wat heb ik genoten zeg, sjekkie lang niet zo verschrikkelijk gefrustreerd gezien
BOOHOO ze scholden de Ajax bus uitquote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef Cara het volgende:
god wat heb ik genoten zeg, sjekkie lang niet zo verschrikkelijk gefrustreerd gezien
Uitleg?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Het legioen viert feest na afloop van Feyenoord - Ajax;
[ afbeelding ]
Al heeft Sparta wel al 2 wedstrijden de nul gehoudenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb als weddenschap meer dan 2,5 goals en beide teams scoren, moet lukken toch? Ik bedoel... Minstens een 2-1/1-2.
Het komt op Eredvisie Live. Sparta op Eredivisie Live. Wat is dit?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Mooi. GAE thuis stelt ook zelden teleur dus moet goed komen dan.
Leuk feitje: GAE heeft thuis alleen tegen Zwolle niet gescoord...quote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Al heeft Sparta wel al 2 wedstrijden de nul gehoudenMaar voorin bij GAE lopen aardige voetballers.
Haat tegen joden?? Hoe kom je daar bij? Ik heb een hekel aan Israël, absoluut. Maar een hekel aan joden?? Integendeel.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik had het over zijn haat tegen joden en Isreal
Voorbode voor volgend jaar?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het komt op Eredvisie Live. Sparta op Eredivisie Live. Wat is dit?
Uit tegen Zwolle, waar Mark veldmate zo'n beetje vanaf de doellijn de bal nog tegen de lat wist te trappenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Leuk feitje: GAE heeft thuis alleen tegen Zwollen niet gescoord...
... Sparta alleen uit tegen Zwolle niet.
Waarom haat je Israel. Doe eens onderbouwen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Haat tegen joden?? Hoe kom je daar bij? Ik heb een hekel aan Israël, absoluut. Maar een hekel aan joden?? Integendeel.
Veldmate zijn schorsing zit er gewoon op toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Uit tegen Zwolle, waar Mark veldmate zo'n beetje vanaf de doellijn de bal nog tegen de lat wist te trappen
Ik hoop hetquote:
Je weet dat er 3 ploegen kunnen promoveren?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dan spelen FC Eindhoven en Zwolle al Eredivisie
Dat kan hij toch niet in paar zinnen uitleggen. Is gewoon een situatie in de Midden-Oosten dat veel buitenstaanders niet snel snappen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom haat je Israel. Doe eens onderbouwen.
Jep, maar Utrecht weet zich in de Eredivisie te houdenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je weet dat er 3 ploegen kunnen promoveren?
neeeuh want ik moet altijd huilie doen over joden die Iran bedreigenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Haat tegen joden?? Hoe kom je daar bij? Ik heb een hekel aan Israël, absoluut. Maar een hekel aan joden?? Integendeel.
Sparta al 10 wedstrijden ongeslagenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:14 schreef msnk het volgende:
Ik was wel stomverbaasd toen ik Sparta op de 4e positie zag staan, dus voordat FCDB won derde gewoon!!! Ik dacht dat ze nog rond plek 6 zaten of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lichten vielen uitquote:Op zondag 29 januari 2012 23:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom is AGOVV - Volendam gestaakt?
Lichten deden het niet meerquote:Op zondag 29 januari 2012 23:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom is AGOVV - Volendam gestaakt?
Moeten ze volgende keer Philips lampen nemen.quote:
Mooie club Zwolle.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zwolle in de Eredivisie volgend jaar... Dat worden een paar monsterscores extra
Dat stadion van AGOVV is ook zo troosteloos hequote:
Met alle respect, maar Zwolle is echt zo'n Jupiler League club. Pas echt niet in de Eredivisie.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zwolle in de Eredivisie volgend jaar... Dat worden een paar monsterscores extra
Spelen wel op kunstgras he.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Helemaal na de 9-0 thuis en 0-5 uit ja
Ken een paar spelers daaroquote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Helemaal na de 9-0 thuis en 0-5 uit ja
Eens. Maar wel min of meer 6 gegarandeerde punten voor een PSV, Ajax, Twente en AZquote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met alle respect, maar Zwolle is echt zo'n Jupiler League club. Pas echt niet in de Eredivisie.
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens. Maar wel min of meer 6 gegarandeerde punten voor een PSV, Ajax, Twente en AZ
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens. Maar wel min of meer 6 gegarandeerde punten voor een PSV, Ajax, Twente en AZ
Ik hoop 't met je mee. Wedstrijden tussen FC Utrecht en Sparta waren altijd zeer vermakelijk. (Remember kwartfinale Amstel Cup? Joost Broerse?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik hoop het
Wel achterlijk weer hoor voetbal op maandagavondHad graag meegegaan maar ja ik heb gewoon tentamen 's avonds
Er zit wel talent in hem, maar komt zo talentloos over.quote:
Ik was daar niet bij volgens mij, kleine Snuf. was ik toen nogquote:Op zondag 29 januari 2012 23:19 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Ik hoop 't met je mee. Wedstrijden tussen FC Utrecht en Sparta waren altijd zeer vermakelijk. (Remember kwartfinale Amstel Cup? Joost Broerse?)
Dat boeit me geen ene kk wat jij vreet, vriendquote:Op zondag 29 januari 2012 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Broodje merguez is nu aan het verteren.˛
Ik heb er deze keer Heinz ketchup op geduwd. Aanrader!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat boeit me geen ene kk wat jij vreet, vriend
Nogal een lang complex verhaal eerlijk gezegd. Maar het komt er op neer dat een terroristenstaat dat een hele bevolking onderdukt, bezet, verminkt of zelfs uitmoord, oorlog voert, waar apartheid aan de orde van de dag is, wat hele stukken land rooft, koloniseert en volbouwt en op grote schaal het internationaal recht, het oorlogsrecht en de mensenrechten aan zijn laars lapt wat mij betreft van de kaart geveegd mag worden.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom haat je Israel. Doe eens onderbouwen.
Duw het de volgende keer in je anus, mis ben je dan van die 2tje afquote:Op zondag 29 januari 2012 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb er deze keer Heinz ketchup op geduwd. Aanrader!˛
Nogal eenzijdig beeld van de werkelijkheid. Ik ben het gedeeltelijk met je eens maar de Palestijnen zijn wat dat betreft ook niet brandschoon.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogal een lang complex verhaal eerlijk gezegd. Maar het komt er op neer dat een terroristenstaat dat een hele bevolking onderdukt, bezet, verminkt of zelfs uitmoord, oorlog voert, waar apartheid aan de orde van de dag is, wat hele stukken land rooft, koloniseert en volbouwt en op grote schaal het internationaal recht, het oorlogsrecht en de mensenrechten aan zijn laars lapt wat mij betreft van de kaart geveegd mag worden.
Idd, alsof hij wat gepresteerd heeftquote:Op zondag 29 januari 2012 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie nog wel grappige gifs aankomen met die falcon punch.
Ik heb een hekel aan die vuile vlechten.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogal een lang complex verhaal eerlijk gezegd. Maar het komt er op neer dat een terroristenstaat dat een hele bevolking onderdukt, bezet, verminkt of zelfs uitmoord, oorlog voert, waar apartheid aan de orde van de dag is, wat hele stukken land rooft, koloniseert en volbouwt en op grote schaal het internationaal recht, het oorlogsrecht en de mensenrechten aan zijn laars lapt wat mij betreft van de kaart geveegd mag worden.
Dat is nou emotie en belevingquote:Op zondag 29 januari 2012 23:27 schreef Compliment het volgende:
[..]
Idd, alsof hij wat gepresteerd heeft
Tegen VVV was het drama en vandaag doet hij alsof HIJ de wederopstanding is.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:27 schreef Compliment het volgende:
[..]
Idd, alsof hij wat gepresteerd heeft
Mwoah kan best dat het in jou ogen een eenzijdig beeld is. Maar ik durf van mezelf best te zeggen dat ik er genoeg vanaf weet om volledig achter de Palestijnen te staan in deze kwestie.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:25 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Nogal eenzijdig beeld van de werkelijkheid. Ik ben het gedeeltelijk met je eens maar de Palestijnen zijn wat dat betreft ook niet brandschoon.
Gijp: Waar gaaaat dit overquote:
Niet voor niks in de OP.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
Net herhaling gekeken, wat een neger zeg die sjek!
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet voor niks in de OP.
[ afbeelding ]
Eigenlijk zou je de NOS daar dankbaar voor moeten zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:18 schreef Fizd het volgende:
NOS fail. Nog steeds geen uitzending online.
hahahahaquote:Op maandag 30 januari 2012 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet voor niks in de OP.
[ afbeelding ]
erg camerabewust deze mangquote:Op zondag 29 januari 2012 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie nog wel grappige gifs aankomen met die falcon punch.
Zouden ze hem ook vragen waarom het Van Geel wel lukt bij Feyenoord ?quote:
Dat zou de naborrel niet echt ten goede komen... Voor je het weet blijven ze weer met dichte wijnflessen zitten in de studio.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zouden ze hem ook vragen waarom het Van Geel wel lukt bij Feyenoord ?
Of moet het weer gezellig blijven ivm de nazit en gaan ze hem weer lekker vertroetelen en behaalde resultaten in het (verre) verleden aanhalen.
En in dit geval ook nog een gesloten sigarenkist.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou de naborrel niet echt ten goede komen... Voor je het weet blijven ze weer met dichte wijnflessen zitten in de studio.
Lekker toch beetje over die goede oude tijd babbelen. Met een beetje geluk schuift ook Arno nog aan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En in dit geval ook nog een gesloten sigarenkist.
Nee dat gaat Sjek niet laten gebeuren.
Dan vindt Sjek een paardenhoofd in z'n bed bij thuiskomstquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zouden ze hem ook vragen waarom het Van Geel wel lukt bij Feyenoord ?
Je wordt op je wenken bediend, want ook aan tafel: Arno Vermeulen, Jan van Halst en Jan Mulder.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker toch beetje over die goede oude tijd babbelen. Met een beetje geluk schuift ook Arno nog aan.
Mulder zat in het Engelen vak tussen de 150 "legendes" die zal ook vast hebben genotenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk niet dat Jack Leo veel aan het woord gaat laten, aangezien Ajax verloren heeft
Vervolgens gaat Jan Mulder de woorden "dramatisch" en "ik geloof mijn ogen niet" gebruiken.
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:10 schreef Dekatria het volgende:
Beloofd weer wat te worden, met Don Leo.
Oh ja:
[ afbeelding ]
Idd. Been en Beenhakker waren gewoon belachelijk slecht bezig.quote:Op zondag 5 februari 2012 17:33 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Ja, zou het wel terecht vinden als Don Leo ff op zijn plaatst gezet word met zijn beschamende beleid en dat iedere koekenbakker toch echt wel zag dat er veel meer met dit spelersmateriaal uit te halen was dan wat Been deed, zeker als je van Feyenoorders hoorde hoe Been de trainingen voerde (niet) en wat hij als plan had (niets).
Gun het wel alle Feyenoorders die kritiek kregen van media land toen met de Beentjes volledig terecht eruit gooiden.
PS : Koeman doet het ook zonder Wijnaldum, Luc en Fer toch wel de sterkhouders destijds.
Ik wacht al in spanning afquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
4 minuutjes en we gaan LOS!!!
Allemaal broekjes op de knieën en we gaan er voor, dit gaat een topshow worden!!!! Zin in![]()
Piemel? Viezerik! Het is een asperge.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Note... tieten mogen niet een penis ook niet dan
Ok... raar dat een asperge me dan opwind.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:17 schreef alors het volgende:
[..]
Piemel? Viezerik! Het is een asperge.
Ik ga nu en morgenmiddag kijken, 2x genietenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ga morgenmiddag de herhaling kijken.
Nooit gewetenquote:
Vorig jaar waren ze nog Excelsior 1.quote:
Goed toch? Don Leo moet juist aan de tand gevoeld worden aangezien Feyenoord nu stukken beter draait.quote:
Jaquote:Op zondag 5 februari 2012 22:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mag "zuchtjes van Don Leo" al afgestreept worden?
Klopt toch precies?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Als je 18 bent, heb je 2 jaar nodig om 20 te worden
Je begint je onderhand af te vragen waarom... Leuk is anders, voor een fanquote:Op zondag 5 februari 2012 22:23 schreef Merkie het volgende:
Sjek wil het toch liever even over Ajax hebben.
Kwartfinale jeugd Champions League. Wat is Van Halst trouwens altijd haatdragend richting Ajaxquote:
Dat zou echt een financiele ramp zijn voor Ajax.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:25 schreef RvLaak het volgende:
Lol, zelfs Aegon wil de stekker eruit trekken blijkbaar
Ergens wel logisch als de club in z'n geheel 7 miljoen waard is en het sponsorcontract 12 miljoen isquote:Op zondag 5 februari 2012 22:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zou echt een financiele ramp zijn voor Ajax.
Hij is de baas van Jackquote:Op zondag 5 februari 2012 22:26 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Jesus die kut Arno Vermeulen. Hoe kunnen ze hem elke week uitnodigen?
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ergens wel logisch als de club in z'n geheel 7 miljoen waard is en het sponsorcontract 12 miljoen is
Die nodigt zichzelf uit.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:26 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Jesus die kut Arno Vermeulen. Hoe kunnen ze hem elke week uitnodigen?
Begrijpelijk. Dit hele gebeuren + Wesley is nou niet echt goed voor hun imago.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:25 schreef RvLaak het volgende:
Lol, zelfs Aegon wil de stekker eruit trekken blijkbaar
Als AFC supporter is de stap naar Feyenoord snel gemaakt. Niveau ligt ook wat dichter in de buurt hihihi.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:27 schreef Muto het volgende:
Sjek wil twittervriendjes worden met de Feijenoorders?
Best wel een open deur eigenlijk.. Maar dat het uit zijn mond komt..quote:Op zondag 5 februari 2012 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..], Jack die toegeeft dat Feyenoord de mooiste en beste aanhang van Nederland heeft
Sneijder en Lege stoeltjes zijn ook al geweest. Oh en Blind. En Jeugd.quote:
Hij "haat" op het publiek. Mijns inziens terecht. Verder heeft hij nog weinig tot niets gezegd.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kwartfinale jeugd Champions League. Wat is Van Halst trouwens altijd haatdragend richting AjaxDie is nog steeds niet over kleedkamer 2 heen.
De wereld vergaat. Dat weet je toch als Ajax verliest.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:29 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom zon treurig achtergrondmuziekje tsjongejonege![]()
![]()
![]()
NOS is in rouw want het gaat slecht met Ajax..quote:Op zondag 5 februari 2012 22:29 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom zon treurig achtergrondmuziekje tsjongejonege![]()
![]()
![]()
Mwoah, niet veel hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
de boer is wel veranderd sinds ie zat te verkondigingen dat ie wel even wint van feijenoord.
Jij bent de enige Feyenoorder die het woordje 'Ten' durft te gebruiken in z'n UI.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
NOS is in rouw want het gaat slecht met Ajax..
Geldt dat niet?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
was toch in wedstrijdsamenvatting?
Zat vandaag weer te verkondigen dat Ajax beter was en de wedstrijd gecontroleerd heeftquote:Op zondag 5 februari 2012 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
de boer is wel veranderd sinds ie zat te verkondigingen dat ie wel even wint van feijenoord.
Hij zei A-jeugd of B-Jeugd ofzoiets.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef RvLaak het volgende:
B-elftal is ook soort van genoemd door Mulder (Prof-Utrecht, tegen amateurs)
Die kan ik niet goedkeurenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef RvLaak het volgende:
Ook door Vermeulen met "debutantenbal".quote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef RvLaak het volgende:
Nu jij nog je naam veranderen in psver4lquote:Op zondag 5 februari 2012 22:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent de enige Feyenoorder die het woordje 'Ten' durft te gebruiken in z'n UI.
Baas.
Mooi kampioenschap was dat inderdaad onder Been heel de Coolsingel volquote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef Caland het volgende:
Frank de Boer is de Been van Ajax. Zei het 3 maanden geleden al en toen werd ik nog uitgelachen
Ik snap, want:quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hij zei A-jeugd of B-Jeugd ofzoiets.
Heerlijk. In alles wat Ajax doet wordt er vergeleken met Feyenoord. Ze kijken tegen ons op.quote:
PSV, nee. Misschien Feyenoord.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nu jij nog je naam veranderen in psver4l
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:33 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Heerlijk. In alles wat Ajax doet wordt er vergeleken met Feyenoord. Ze kijken tegen ons op.
Er zit dan ook meer inhoud in de bingo, dan in het programma waar we naar kijkenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:32 schreef mrstylo het volgende:
We zijn gewoon meer bezig met de Bingo dan wat ze eigenlijk zeggen.![]()
Zelfs Been was vorig jaar kampioen geworden met Ajax, dat is echt niet de verdienste van de Boer hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi kampioenschap was dat inderdaad onder Been heel de Coolsingel vol![]()
![]()
Ohja, fuck. Vitesse ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet doen man Vitesse heeft de toekomst.
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Er zit dan ook meer inhoud in de bingo, dan in het programma waar we naar kijken
Omdat ajax toch ook kenkerslecht isquote:Op zondag 5 februari 2012 22:34 schreef TC03 het volgende:
Wat zit Van Halst er overdreven bij met zo'n pochet.
En waarom gaat het niet over Utrecht's goede prestatie i.p.v. hoe slecht Ajax is?
"Wij hebben betere spelers en wij gaan winnen".quote:Op zondag 5 februari 2012 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |