Ik heb een hekel aan die vuile vlechten.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogal een lang complex verhaal eerlijk gezegd. Maar het komt er op neer dat een terroristenstaat dat een hele bevolking onderdukt, bezet, verminkt of zelfs uitmoord, oorlog voert, waar apartheid aan de orde van de dag is, wat hele stukken land rooft, koloniseert en volbouwt en op grote schaal het internationaal recht, het oorlogsrecht en de mensenrechten aan zijn laars lapt wat mij betreft van de kaart geveegd mag worden.
Dat is nou emotie en belevingquote:Op zondag 29 januari 2012 23:27 schreef Compliment het volgende:
[..]
Idd, alsof hij wat gepresteerd heeft
Tegen VVV was het drama en vandaag doet hij alsof HIJ de wederopstanding is.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:27 schreef Compliment het volgende:
[..]
Idd, alsof hij wat gepresteerd heeft
Mwoah kan best dat het in jou ogen een eenzijdig beeld is. Maar ik durf van mezelf best te zeggen dat ik er genoeg vanaf weet om volledig achter de Palestijnen te staan in deze kwestie.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:25 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Nogal eenzijdig beeld van de werkelijkheid. Ik ben het gedeeltelijk met je eens maar de Palestijnen zijn wat dat betreft ook niet brandschoon.
Gijp: Waar gaaaat dit overquote:
Niet voor niks in de OP.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
Net herhaling gekeken, wat een neger zeg die sjek!
quote:Op maandag 30 januari 2012 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet voor niks in de OP.
[ afbeelding ]
Eigenlijk zou je de NOS daar dankbaar voor moeten zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:18 schreef Fizd het volgende:
NOS fail. Nog steeds geen uitzending online.
hahahahaquote:Op maandag 30 januari 2012 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet voor niks in de OP.
[ afbeelding ]
erg camerabewust deze mangquote:Op zondag 29 januari 2012 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie nog wel grappige gifs aankomen met die falcon punch.
Zouden ze hem ook vragen waarom het Van Geel wel lukt bij Feyenoord ?quote:
Dat zou de naborrel niet echt ten goede komen... Voor je het weet blijven ze weer met dichte wijnflessen zitten in de studio.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zouden ze hem ook vragen waarom het Van Geel wel lukt bij Feyenoord ?
Of moet het weer gezellig blijven ivm de nazit en gaan ze hem weer lekker vertroetelen en behaalde resultaten in het (verre) verleden aanhalen.
En in dit geval ook nog een gesloten sigarenkist.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zou de naborrel niet echt ten goede komen... Voor je het weet blijven ze weer met dichte wijnflessen zitten in de studio.
Lekker toch beetje over die goede oude tijd babbelen. Met een beetje geluk schuift ook Arno nog aan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En in dit geval ook nog een gesloten sigarenkist.
Nee dat gaat Sjek niet laten gebeuren.
Dan vindt Sjek een paardenhoofd in z'n bed bij thuiskomstquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zouden ze hem ook vragen waarom het Van Geel wel lukt bij Feyenoord ?
Je wordt op je wenken bediend, want ook aan tafel: Arno Vermeulen, Jan van Halst en Jan Mulder.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker toch beetje over die goede oude tijd babbelen. Met een beetje geluk schuift ook Arno nog aan.
Mulder zat in het Engelen vak tussen de 150 "legendes" die zal ook vast hebben genotenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk niet dat Jack Leo veel aan het woord gaat laten, aangezien Ajax verloren heeft
Vervolgens gaat Jan Mulder de woorden "dramatisch" en "ik geloof mijn ogen niet" gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |