Dat stadion van AGOVV is ook zo troosteloos hequote:
Met alle respect, maar Zwolle is echt zo'n Jupiler League club. Pas echt niet in de Eredivisie.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zwolle in de Eredivisie volgend jaar... Dat worden een paar monsterscores extra
Spelen wel op kunstgras he.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Helemaal na de 9-0 thuis en 0-5 uit ja
Ken een paar spelers daaroquote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Helemaal na de 9-0 thuis en 0-5 uit ja
Eens. Maar wel min of meer 6 gegarandeerde punten voor een PSV, Ajax, Twente en AZquote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Met alle respect, maar Zwolle is echt zo'n Jupiler League club. Pas echt niet in de Eredivisie.
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens. Maar wel min of meer 6 gegarandeerde punten voor een PSV, Ajax, Twente en AZ
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens. Maar wel min of meer 6 gegarandeerde punten voor een PSV, Ajax, Twente en AZ
Ik hoop 't met je mee. Wedstrijden tussen FC Utrecht en Sparta waren altijd zeer vermakelijk. (Remember kwartfinale Amstel Cup? Joost Broerse?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik hoop het
Wel achterlijk weer hoor voetbal op maandagavondHad graag meegegaan maar ja ik heb gewoon tentamen 's avonds
Er zit wel talent in hem, maar komt zo talentloos over.quote:
Ik was daar niet bij volgens mij, kleine Snuf. was ik toen nogquote:Op zondag 29 januari 2012 23:19 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Ik hoop 't met je mee. Wedstrijden tussen FC Utrecht en Sparta waren altijd zeer vermakelijk. (Remember kwartfinale Amstel Cup? Joost Broerse?)
Dat boeit me geen ene kk wat jij vreet, vriendquote:Op zondag 29 januari 2012 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Broodje merguez is nu aan het verteren.˛
Ik heb er deze keer Heinz ketchup op geduwd. Aanrader!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat boeit me geen ene kk wat jij vreet, vriend
Nogal een lang complex verhaal eerlijk gezegd. Maar het komt er op neer dat een terroristenstaat dat een hele bevolking onderdukt, bezet, verminkt of zelfs uitmoord, oorlog voert, waar apartheid aan de orde van de dag is, wat hele stukken land rooft, koloniseert en volbouwt en op grote schaal het internationaal recht, het oorlogsrecht en de mensenrechten aan zijn laars lapt wat mij betreft van de kaart geveegd mag worden.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom haat je Israel. Doe eens onderbouwen.
Duw het de volgende keer in je anus, mis ben je dan van die 2tje afquote:Op zondag 29 januari 2012 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb er deze keer Heinz ketchup op geduwd. Aanrader!˛
Nogal eenzijdig beeld van de werkelijkheid. Ik ben het gedeeltelijk met je eens maar de Palestijnen zijn wat dat betreft ook niet brandschoon.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nogal een lang complex verhaal eerlijk gezegd. Maar het komt er op neer dat een terroristenstaat dat een hele bevolking onderdukt, bezet, verminkt of zelfs uitmoord, oorlog voert, waar apartheid aan de orde van de dag is, wat hele stukken land rooft, koloniseert en volbouwt en op grote schaal het internationaal recht, het oorlogsrecht en de mensenrechten aan zijn laars lapt wat mij betreft van de kaart geveegd mag worden.
Idd, alsof hij wat gepresteerd heeftquote:Op zondag 29 januari 2012 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie nog wel grappige gifs aankomen met die falcon punch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |