Al heeft Sparta wel al 2 wedstrijden de nul gehoudenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb als weddenschap meer dan 2,5 goals en beide teams scoren, moet lukken toch? Ik bedoel... Minstens een 2-1/1-2.
Het komt op Eredvisie Live. Sparta op Eredivisie Live. Wat is dit?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Mooi. GAE thuis stelt ook zelden teleur dus moet goed komen dan.
Leuk feitje: GAE heeft thuis alleen tegen Zwolle niet gescoord...quote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Al heeft Sparta wel al 2 wedstrijden de nul gehoudenMaar voorin bij GAE lopen aardige voetballers.
Haat tegen joden?? Hoe kom je daar bij? Ik heb een hekel aan Israël, absoluut. Maar een hekel aan joden?? Integendeel.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik had het over zijn haat tegen joden en Isreal
Voorbode voor volgend jaar?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het komt op Eredvisie Live. Sparta op Eredivisie Live. Wat is dit?
Uit tegen Zwolle, waar Mark veldmate zo'n beetje vanaf de doellijn de bal nog tegen de lat wist te trappenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Leuk feitje: GAE heeft thuis alleen tegen Zwollen niet gescoord...
... Sparta alleen uit tegen Zwolle niet.
Waarom haat je Israel. Doe eens onderbouwen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Haat tegen joden?? Hoe kom je daar bij? Ik heb een hekel aan Israël, absoluut. Maar een hekel aan joden?? Integendeel.
Veldmate zijn schorsing zit er gewoon op toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:13 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Uit tegen Zwolle, waar Mark veldmate zo'n beetje vanaf de doellijn de bal nog tegen de lat wist te trappen
Ik hoop hetquote:
Je weet dat er 3 ploegen kunnen promoveren?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dan spelen FC Eindhoven en Zwolle al Eredivisie
Dat kan hij toch niet in paar zinnen uitleggen. Is gewoon een situatie in de Midden-Oosten dat veel buitenstaanders niet snel snappen.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom haat je Israel. Doe eens onderbouwen.
Jep, maar Utrecht weet zich in de Eredivisie te houdenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je weet dat er 3 ploegen kunnen promoveren?
neeeuh want ik moet altijd huilie doen over joden die Iran bedreigenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Haat tegen joden?? Hoe kom je daar bij? Ik heb een hekel aan Israël, absoluut. Maar een hekel aan joden?? Integendeel.
Sparta al 10 wedstrijden ongeslagenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:14 schreef msnk het volgende:
Ik was wel stomverbaasd toen ik Sparta op de 4e positie zag staan, dus voordat FCDB won derde gewoon!!! Ik dacht dat ze nog rond plek 6 zaten of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lichten vielen uitquote:Op zondag 29 januari 2012 23:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom is AGOVV - Volendam gestaakt?
Lichten deden het niet meerquote:Op zondag 29 januari 2012 23:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom is AGOVV - Volendam gestaakt?
Moeten ze volgende keer Philips lampen nemen.quote:
Mooie club Zwolle.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zwolle in de Eredivisie volgend jaar... Dat worden een paar monsterscores extra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |