Ligt eraan in welke contextquote:Op zondag 29 januari 2012 22:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Wat als ze riepen dat al die baardapen (moslims ) uitgeroeid moesten worden?
Jolquote:Op zondag 29 januari 2012 23:06 schreef RvLaak het volgende:
Lol, El Ham zou toch de verlossen van Ajax worden?
Voetballend gezien lacht hij elke spits in Nederland uit.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:06 schreef RvLaak het volgende:
Lol, El Ham zou toch de verlossen van Ajax worden?
Lekker trollen joh. Heerlijk man.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:06 schreef Eenskijken het volgende:
die al het gezeik en de haat tussen feyenoord en ajax zou stoppen. ik word echt schietziek van alle discussies.. sfeer in dit topic helemaal verziekt.
nee want die doen alles perfect hequote:Op zondag 29 januari 2012 23:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke contextOverigens moet men de schuld maar eens bij Ajax zoeken als joden zich beledigt voelen en niet bij Feyenoord..
Twijfel ik aan, maar je weet maar nooit.quote:
Dat laat hij idd elke week weer zien....quote:Op zondag 29 januari 2012 23:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voetballend gezien lacht hij elke spits in Nederland uit.˛
Ging het ook 25 seconden overquote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef eight het volgende:
Het zou toch ook nog over utrecht gaan of ik heb dat gemist
ik betwijfel of sommige nog aan het trollen zijn. die zijn die grens al ver gepasseerd. voetbal maakt blindquote:
Hoeveel wordt 't?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef Snuf. het volgende:
Nou morgenavond gelukkig een parelwedstrijd, GAE - Sparta.
Ze komen volgend jaar weer.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:06 schreef Snuf. het volgende:
Waar blijft die nieuwe topper voor Sparta
Geweldenaar, echt het neusje van de zalm (Voor je het weet zit Fiorentina hier te scouten)quote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat laat hij idd elke week weer zien....
oh, wacht....
Sparta speelt heel goed de laatste tijd maar GAE is thuis heel sterk. Toch, als Sparta zo speelt als de laatste weken moeten ze dit GAE wel kunnen verslaan.quote:
Zo zo zo.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nja ik ga lekker in bad liggenSerie kijken op mijn mobieltje, sigaartje aansteken en lekker bouten in bad
Ik weet heel goed wat hamas is. Kennelijk weet jij het niet zo goed. Hamas een terreurbeweging..quote:Op zondag 29 januari 2012 23:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je weet niet wat Hamas is? Calimero much?
Zitten al weer enkele goede spelers uit de jeugd in het elftal, zullen wel vertrekken als er niet gepromoveerd wordtquote:
Heb als weddenschap meer dan 2,5 goals en beide teams scoren, moet lukken toch? Ik bedoel... Minstens een 2-1/1-2.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sparta speelt heel goed de laatste tijd maar GAE is thuis heel sterk. Toch, als Sparta zo speelt als de laatste weken moeten ze dit GAE wel kunnen verslaan.
Hamas is kanker in het arabischquote:Op zondag 29 januari 2012 23:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik weet heel goed wat hamas is. Kennelijk weet jij het niet zo goed. Hamas een terreurbeweging..
Bokila doet gewoon mee dus die goal voor Sparta komt er sowiesoquote:Op zondag 29 januari 2012 23:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb als weddenschap meer dan 2,5 goals en beide teams scoren, moet lukken toch? Ik bedoel... Minstens een 2-1/1-2.
Mooi. GAE thuis stelt ook zelden teleur dus moet goed komen dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Bokila doet gewoon mee dus die goal voor Sparta komt er sowieso
Welnee, hij is volkomen neutraal en onpartijdigquote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef Cara het volgende:
god wat heb ik genoten zeg, sjekkie lang niet zo verschrikkelijk gefrustreerd gezien
BOOHOO ze scholden de Ajax bus uitquote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef Cara het volgende:
god wat heb ik genoten zeg, sjekkie lang niet zo verschrikkelijk gefrustreerd gezien
Uitleg?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Het legioen viert feest na afloop van Feyenoord - Ajax;
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |