Terreurbeweging nog wel??quote:Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Even kijken hoor, een referentie naar een terreurbeweging en de activiteiten gedurende WO2 gecombineerd met een sausje van een bevolkingsgroep, en dat stelt niks voor. Weet ik dat ook weer.
Ligt het aan mij, of stompt de hele wereld af ofzo?
Bomen man je vat het verkeerd om. Ik vind op wat homo parkjes na Rotterdam niet groen genoeg.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:03 schreef Snuf. het volgende:
Mensen die "bommen op Rotterdam" roepen mogen van mij echt sterven. Altijd van die debielen. (V)MBO'ers vaak.
Dus jij wilt mij zien sterven vanwege een degelijk MBO diploma?quote:
gast waarom nou weer homo's erbij betrekken.. echtquote:Op zondag 29 januari 2012 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bomen man je vat het verkeerd om. Ik vind op wat homo parkjes na Rotterdam niet groen genoeg.
Veel Nederlandse Nazi,s kwamen uit Rdmquote:Op zondag 29 januari 2012 23:03 schreef Snuf. het volgende:
Mensen die "bommen op Rotterdam" roepen mogen van mij echt sterven. Altijd van die debielen. (V)MBO'ers vaak.
Kralingse bos man.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bomen man je vat het verkeerd om. Ik vind op wat homo parkjes na Rotterdam niet groen genoeg.
Je weet niet wat Hamas is? Calimero much?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Terreurbeweging nog wel??![]()
Verder heb je zelf het IQ van een pindadop als je niet eens in kunt zien dat je het in een hele andere context moet zien en dat het niets maar dan ook niets met WO2 te maken heeft..
Bovendien is het nogal hypocriet omdat je zelden nooit wat in de media hoort over het 'bommen op Rotterdam' hoort terwijl dat minstens zo erg is..
Weet niet, is het een technisch diploma?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus jij wilt mij zien sterven vanwege een degelijk MBO diploma?˛
Onze toekomstige keeper.quote:
Nee.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet, is het een technisch diploma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |