Hij doet me denken aan Hasselbaink.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:43 schreef Snuf. het volgende:
Guidetti is de beste aanvaller uit de Eredivisie.
Hij ging op de bal staan genoemndquote:
Oke.quote:
manjesterquote:
quote:
Lijkt wel of die een enge ziekte heeftquote:Op zondag 29 januari 2012 22:45 schreef alors het volgende:
Jack is nu weer even bruin als tweelingbroer Ainsley
nee dat was op de voet van guidetti, niet op de balquote:Op zondag 29 januari 2012 22:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je vergeet "op de bal", al heb ik die niet gehoord
Godverdomme man. Je komt uit WALLLEESSSS.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:47 schreef Snuf. het volgende:
Gewoon iedereen die zeikt tegen de scheids geel geven. In het begin vallen er veel rode kaarten, maar na een tijdje zal het over zijn
in Ierland is voetbal soccer en football rugby.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:47 schreef msnk het volgende:
Hij was geeneens een Amerikaan, hoezo zegt die soccer
Had ik het toch goed niet gehoordquote:Op zondag 29 januari 2012 22:47 schreef Cara het volgende:
[..]
nee dat was op de voet van guidetti, niet op de bal
Hij is Welsh staat er.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
in Ierland is voetbal soccer en football rugby.
quote:
Wales danquote:
quote:
Niet haten, ondanks dat hij bij Excelsior en Feyenoord (heeft) (ge)speel(d)(t) is hij een baas.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:48 schreef tralalala het volgende:
Fernandez![]()
Die gozer heeft een trage reactievermogen?
Hoe is dat vergelijkbaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
Hypocriet van Koeman om over die tweet te zeiken. Hij veegde zelf z'n reet af met een shirt van Duitsland destijds.
Lekkere vergelijking ookquote:Op zondag 29 januari 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
Hypocriet van Koeman om over die tweet te zeiken. Hij veegde zelf z'n reet af met een shirt van Duitsland destijds.
en dus mag hij nu niets meer zeggen ?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
correctquote:Op zondag 29 januari 2012 22:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat het in Ierland zo is wil niet zeggen dat dat in Wales ook zo is hč
Learn to fucking English.twitter:Dirk_18_Kuyt twitterde op zondag 29-01-2012 om 14:30:02Thanks Feyenoord you make my weekend even better then it already was by beating Ajax 4-2!!! reageer retweet
Niet dat je respect moet hebben voor je tegenstander nee.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:50 schreef eight het volgende:
[..]
en dus mag hij nu niets meer zeggen ?
Blijkbaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:50 schreef eight het volgende:
[..]
en dus mag hij nu niets meer zeggen ?
'020 is beter dan 010'quote:
quote:
english motherfuckerquote:Op zondag 29 januari 2012 22:51 schreef msnk het volgende:
Learn to fucking English.twitter:Dirk_18_Kuyt twitterde op zondag 29-01-2012 om 14:30:02Thanks Feyenoord you make my weekend even better then it already was by beating Ajax 4-2!!! reageer retweet
Lastige taal.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
english motherfuckerhe does not speak it
Och, wij hebben ze in ieder geval niet aangevallen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:51 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
ASSOCIALE LUI DIE FEYENOORDERS JEZUS!!!
Naar Ajax spelers enzoquote:Op zondag 29 januari 2012 22:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De tering, zingen ze nu "hamas, hamas joden aan 't gas" naar hun eigen club?
Lol, jij maakt appeltaart met peren?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
Vice versa als Feyenoord op bezoek is in Amsterdam. Zo liggen de verhoudingen nou eenmaal.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Hoor die bekrompen Feyenoorders zingen
Erg he, de waarheid onder ogen zienquote:Op zondag 29 januari 2012 22:51 schreef inZanity het volgende:
Zo kankertriest weer om dit te gaan laten zien![]()
TeringNOS![]()
![]()
Vooralsnog hebben jullie er 1 doodgehamerdquote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Och, wij hebben ze in ieder geval niet aangevallen.
Dat slaat nergens op.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef napoleonfour het volgende:
whahaha noem jezelf dan ook geen joden, dan krijg je zoiets.
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Erg he, de waarheid onder ogen zien
Die vroeg er om.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Vooralsnog hebben jullie er 1 doodgehamerd
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Vooralsnog hebben jullie er 1 doodgehamerd
Dat was te verwachten na de nederlaag van vandaagquote:Op zondag 29 januari 2012 22:53 schreef Maver24 het volgende:
Triest hoor NOS. Toch ff feyenoord in een zwart daglicht zetten
waterkneus maakt referenties aan het verleden.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op.
Dan mogen De Graafschap en PSV supporters zich ook geen boeren noemen.
Hing een beetje de wijze vader uit tamelijk vermoeiend.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:53 schreef RvLaak het volgende:
Weet ik trouwens nog steeds niet wat Koeman heeft gezegd in de persco over die tweet...
Ja dat kan toch niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Is dit niet net zo erg als dat van Greg:
[ afbeelding ]
Objectieve reacties graag.
Joden lopen altijd weg sjaaltjequote:Op zondag 29 januari 2012 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe durft hij zwart te zijn!!!!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch de realiteit? Niets mis mee om dat te laten zien.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:53 schreef Maver24 het volgende:
Zo moeilijk is dat niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:53 schreef Maver24 het volgende:
Welke waarheid?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Erg he, de waarheid onder ogen zien
Zei hij dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hing een beetje de wijze vader uit tamelijk vermoeiend.
Vind ik niet. Wordt m vanuit het publiek toegeworpen denk ik. Doet 't om in de feestvreugde. Zit geen kwaad aan. De tekst op het slaatje is dom, maar gekscherend bedoeld.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Die corner met Jansen danquote:Op zondag 29 januari 2012 22:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Welke waarheid?
Dat hypocriete tyfusgezeik elke keer op Feyenoord als er zo'n onschuldige kreet als 'hamas hamas joden aan het gas' of joden gaan er aan' is gewoon te triest voor woorden.. Gaat er enkel om dat ze Feyenoord in een slecht daglicht willen zetten.
Hoe laat hij dat zien?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja dat kan toch niet.
Laten zien dat je een band hebt met je club.
Wanneer was dat dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik post zomaar iets, niemand leest het.
Kaas, stoeptegel, Renny, Roemeen, vocht.˛
Wat heb jij tegen Roemenen negerquote:Op zondag 29 januari 2012 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik las het.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Calimero !!!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Welke waarheid?
Dat hypocriete tyfusgezeik elke keer op Feyenoord als er zo'n onschuldige kreet als 'hamas hamas joden aan het gas' of joden gaan er aan' is gewoon te triest voor woorden.. Gaat er enkel om dat ze Feyenoord in een slecht daglicht willen zetten.
Beter opletten dan, gebeurt helaas ook bij elke clubquote:Op zondag 29 januari 2012 22:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die corner met Jansen danminimaal 50 aanstekers naar zijn hoofd.
Maar dat zal wel weer bij elke club gebeuren.
Ach doen ze gewoon bij iedere club.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Welke waarheid?
Die kreet onschuldig noemenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Welke waarheid?
quote:
neuh, ben alleen nog altijd van mening dat als je in een fucking weiland afspreekt om te gaan knokken je niet raar moet gaan opkijken als je petsen krijgtquote:Op zondag 29 januari 2012 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoor, hoor. Alsof hij er zelf bij was
Kolere, falert.
Ja maar ik troll stiekem ook.quote:
er zit geen verdere betekenis achter.. zo diep denken ze niet na. het gaat gewoon om het moment zelf.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die kreet onschuldig noemenje bent echt een hersenloos figuur met het IQ van een pindadop.
Oh ok. Dat is al een betere uitleg.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
neuh, ben alleen nog altijd van mening dat als je in een fucking weiland afspreekt om te gaan knokken je niet raar moet gaan opkijken als je petsen krijgt
Had er net zo goed één van Feyenoord kunnen zijn, trouwens. Had ik dezelfde mening gehad.
Renny na teveel kaas, stoeptegel tegen de roemeen, daarbij vrijkomend bloed is het vocht. Je kunt ook te ver gaan Banshee.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Deal.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:57 schreef Snuf. het volgende:
PSV Kampioen, Willems, Strootman en Wijnaldum voor 50 miljoen verkopen, kan Sparta weer wat nieuwe spelers halen
Niks mis mee toch, als er een aantal zippo's bijliggen ben je snel binnen, een beetje zippo kost al wel minimaal 10-15 euroquote:Op zondag 29 januari 2012 22:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
De stroot is al 60 waardquote:Op zondag 29 januari 2012 22:57 schreef Snuf. het volgende:
PSV Kampioen, Willems, Strootman en Wijnaldum voor 50 miljoen verkopen, kan Sparta weer wat nieuwe spelers halen
had je dat niet zelf kunnen bedenkenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh ok. Dat is al een betere uitleg.
Ahhh, oké !quote:Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Niks mis mee toch, als er een aantal zippo's bijliggen ben je snel binnen, een beetje zippo kost al wel minimaal 10-15 euro
Moet kunnenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Even kijken hoor, een referentie naar een terreurbeweging en de activiteiten gedurende WO2 gecombineerd met een sausje van een bevolkingsgroep, en dat stelt niks voor. Weet ik dat ook weer.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:57 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
er zit geen verdere betekenis achter.. zo diep denken ze niet na. het gaat gewoon om het moment zelf.
ECHT HE!!!! IK KAN ER ZO KWAAD OM WORDEN!!!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Moet kunnen
Maar daar heb ik het niet over. Ik had het over loze onschuldige kreten als 'hamas joden aan het gas' of 'joden gaan eraan' die meteen groot uitgemeten worden. Enkel en alleen om Feyenoord in een slecht daglicht te zetten. Hypocriet gejank om niks..
Is dat het niet dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die kreet onschuldig noemenje bent echt een hersenloos figuur met het IQ van een pindadop.
Wat als ze riepen dat al die baardapen (moslims ) uitgeroeid moesten worden?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Moet kunnen
Maar daar heb ik het niet over. Ik had het over loze onschuldige kreten als 'hamas joden aan het gas' of 'joden gaan eraan' die meteen groot uitgemeten worden. Enkel en alleen om Feyenoord in een slecht daglicht te zetten. Hypocriet gejank om niks..
hij rookt dus hij kan aanstekers gebruiken.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bommen op Rotterdamquote:Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Moet kunnen
je snapt het gewoon niet he.. denk je serieus dat al die feyenoord gasten denken aan de joden in de tweede wereldoorlog die vergast werden? Ga weg man. ze roepen het en denken er niet verder bij na. Daarom ook niet te veel aandacht aan besteden.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Even kijken hoor, een referentie naar een terreurbeweging en de activiteiten gedurende WO2 gecombineerd met een sausje van een bevolkingsgroep, en dat stelt niks voor. Weet ik dat ook weer.
Ligt het aan mij, of stompt de hele wereld af ofzo?
Cocu is te vroeg, maar Advocaatquote:Op zondag 29 januari 2012 22:59 schreef Doublepain het volgende:
haha op hoeren met advocaat![]()
Gewoon cocu
Jazeker.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:00 schreef tralalala het volgende:
Heeft Cocu wel het charisma wat een trainer moet hebben?
Typisch trouwens dat men altijd moet janken over "joden aan het gas", maar "bommen op Rotterdam" moet maar kunnenquote:
Eerder dat heel Rotterdam nogmaals platgebombardeerd dient te worden omdat er alleen maar kutkakkerlakken wonen.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Wat als ze riepen dat al die baardapen (moslims ) uitgeroeid moesten worden?
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sowieso 2x zoveel wat Ajax voor Eriksen krijgt
Nee.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Wie verwijderd mijn post en waarom? Zeker Happel weer
ik had het over zijn haat tegen joden en Isrealquote:Op zondag 29 januari 2012 23:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eerder dat heel Rotterdam nogmaals platgebombardeerd dient te worden omdat er alleen maar kutkakkerlakken wonen.
Iemand heeft daar nog wel eens over gezongen trouwens, toen stonden de schuimbekkende havenslaven ook vooraan om diegene te grazen te willen nemen.
Dat de gemiddelde Feyenoorder een beperkt IQ heeft door het inademen van al die uitlaatgassen van de zware stookolie betekent nog niet dat we daar onze afkeuring niet over mogen uitspreken. Als een mongooltje op je spijkerbroek kwijlt probeer je hem toch ook te stoppen?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:00 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je snapt het gewoon niet he.. denk je serieus dat al die feyenoord gasten denken aan de joden in de tweede wereldoorlog die vergast werden? Ga weg man. ze roepen het en denken er niet verder bij na. Daarom ook niet te veel aandacht aan besteden.
Is dit een vraag of een answer?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:00 schreef tralalala het volgende:
quote:Op zondag 29 januari 2012 23:00 schreef tralalala het volgende:
En wat is de reden?quote:
nee want hij begrijpt het toch niet. je besteed er verder geen aandacht aan en hoopt dat ze gelukkig zijn met hun levenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat de gemiddelde Feyenoorder een beperkt IQ heeft door het inademen van al die uitlaatgassen van de zware stookolie betekent nog niet dat we daar onze afkeuring niet over mogen uitspreken. Als een mongooltje op je spijkerbroek kwijlt probeer je hem toch ook te stoppen?
Dat vind ik echt. Sneijder was veel verder op die leeftijd. Zelfde geldt voor van der Vaart en Boussoufa.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je toch nog wat verstand
Je constante gezeik richting Feyenoorders, zonder dat er aanleiding voor is.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wat is de reden?
Dat ik zeg dat iemands hersencapaciteit minder is, dan gaat er een streep door de post? Triest.
Gelukkig getuigt je 'bommen op Rotterdam' quote wel van enig niveau. Zieltjequote:Op zondag 29 januari 2012 23:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat de gemiddelde Feyenoorder een beperkt IQ heeft door het inademen van al die uitlaatgassen van de zware stookolie betekent nog niet dat we daar onze afkeuring niet over mogen uitspreken. Als een mongooltje op je spijkerbroek kwijlt probeer je hem toch ook te stoppen?
Zo ie zo je weet toch.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sowieso 2x zoveel wat Ajax voor Eriksen krijgt
Klopt, maar dat wil men niet zien in Amsterdam en bij de NOS.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat vind ik echt. Sneijder was veel verder op die leeftijd. Zelfde geldt voor van der Vaart en Boussoufa.˛
Aan het gas ermee.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:03 schreef Snuf. het volgende:
Mensen die "bommen op Rotterdam" roepen mogen van mij echt sterven. Altijd van die debielen. (V)MBO'ers vaak.
Terreurbeweging nog wel??quote:Op zondag 29 januari 2012 22:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Even kijken hoor, een referentie naar een terreurbeweging en de activiteiten gedurende WO2 gecombineerd met een sausje van een bevolkingsgroep, en dat stelt niks voor. Weet ik dat ook weer.
Ligt het aan mij, of stompt de hele wereld af ofzo?
Bomen man je vat het verkeerd om. Ik vind op wat homo parkjes na Rotterdam niet groen genoeg.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:03 schreef Snuf. het volgende:
Mensen die "bommen op Rotterdam" roepen mogen van mij echt sterven. Altijd van die debielen. (V)MBO'ers vaak.
Dus jij wilt mij zien sterven vanwege een degelijk MBO diploma?quote:
gast waarom nou weer homo's erbij betrekken.. echtquote:Op zondag 29 januari 2012 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bomen man je vat het verkeerd om. Ik vind op wat homo parkjes na Rotterdam niet groen genoeg.
Veel Nederlandse Nazi,s kwamen uit Rdmquote:Op zondag 29 januari 2012 23:03 schreef Snuf. het volgende:
Kralingse bos man.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bomen man je vat het verkeerd om. Ik vind op wat homo parkjes na Rotterdam niet groen genoeg.
Je weet niet wat Hamas is? Calimero much?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Terreurbeweging nog wel??![]()
Verder heb je zelf het IQ van een pindadop als je niet eens in kunt zien dat je het in een hele andere context moet zien en dat het niets maar dan ook niets met WO2 te maken heeft..
Bovendien is het nogal hypocriet omdat je zelden nooit wat in de media hoort over het 'bommen op Rotterdam' hoort terwijl dat minstens zo erg is..
Weet niet, is het een technisch diploma?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus jij wilt mij zien sterven vanwege een degelijk MBO diploma?˛
Onze toekomstige keeper.quote:
Nee.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet, is het een technisch diploma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |