Welke waarheid?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Erg he, de waarheid onder ogen zien
Zei hij dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hing een beetje de wijze vader uit tamelijk vermoeiend.
Vind ik niet. Wordt m vanuit het publiek toegeworpen denk ik. Doet 't om in de feestvreugde. Zit geen kwaad aan. De tekst op het slaatje is dom, maar gekscherend bedoeld.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Is dit niet net zo erg als dat van Greg:
[ afbeelding ]
Objectieve reacties graag.
Die corner met Jansen danquote:Op zondag 29 januari 2012 22:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Welke waarheid?
Dat hypocriete tyfusgezeik elke keer op Feyenoord als er zo'n onschuldige kreet als 'hamas hamas joden aan het gas' of joden gaan er aan' is gewoon te triest voor woorden.. Gaat er enkel om dat ze Feyenoord in een slecht daglicht willen zetten.
Hoe laat hij dat zien?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja dat kan toch niet.
Laten zien dat je een band hebt met je club.
Wanneer was dat dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik post zomaar iets, niemand leest het.
Kaas, stoeptegel, Renny, Roemeen, vocht.˛
Wat heb jij tegen Roemenen negerquote:Op zondag 29 januari 2012 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik las het.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Calimero !!!quote:Op zondag 29 januari 2012 22:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Welke waarheid?
Dat hypocriete tyfusgezeik elke keer op Feyenoord als er zo'n onschuldige kreet als 'hamas hamas joden aan het gas' of joden gaan er aan' is gewoon te triest voor woorden.. Gaat er enkel om dat ze Feyenoord in een slecht daglicht willen zetten.
Beter opletten dan, gebeurt helaas ook bij elke clubquote:Op zondag 29 januari 2012 22:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die corner met Jansen danminimaal 50 aanstekers naar zijn hoofd.
Maar dat zal wel weer bij elke club gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |