Ze hebben thuis vaak nog een vrouw..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:33 schreef Wokkel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom homo's het zo graag in een bos willen doen? Heeft dat te maken met de maatschappij die soms vreemd aankijkt tegen homofielen, of is het voor de spanning en sensatie?
heb jij weleens in de buitenlucht geneukt? dat is best lekker. en inderdaad ook omdat ze elkaar vaak niet thuis kunnen ontvangen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:33 schreef Wokkel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom homo's het zo graag in een bos willen doen? Heeft dat te maken met de maatschappij die soms vreemd aankijkt tegen homofielen, of is het voor de spanning en sensatie?
Zijn er dan ook paaltjes voor hetero's? Waar hetero's ongeremde seks in het bos kunnen hebben?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:30 schreef zoalshetis het volgende:
Kralingse Bos krijgt homopaaltjes
Uitgegeven: 13 augustus 2010 19:23
Laatst gewijzigd: 13 augustus 2010 19:23
ROTTERDAM - Het Kralingse Bos in Rotterdam krijgt homopaaltjes. De markeringen moeten aangeven waar zich de homo-ontmoetingsplek in het bos bevindt.
© AFPDe paaltjes zijn duidelijk herkenbaar door een bordje met twee paar voetjes erop en de kleuren van de regenboog, een internationaal symbool van de homogemeenschap.
Dat heeft bestuurder Robin de Roon van de Rotterdamse deelgemeente Kralingen-Crooswijk vrijdag gemeld.
''De paaltjes scheppen duidelijkheid voor zowel de bezoekers van de plek als mensen die daar liever niet komen'', stelt De Roon.
Alleen binnen dat gebied, in het noordoosten van het bos, wordt seks tussen homoseksuelen getolereerd. ''Wie buiten de paaltjes wordt betrapt, krijgt voortaan een boete'', beklemtoont de bestuurder.
© ANP
prima, komt niemand voor verrassingen te staan. geeft ook een goed signaal af dat het park voor iedereen is.
ik weet nog wel een paaltjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Zijn er dan ook paaltjes voor hetero's? Waar hetero's ongeremde seks in het bos kunnen hebben?
dat geeft aan dat het voor homo's isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:30 schreef zoalshetis het volgende:
geeft ook een goed signaal af dat het park voor iedereen is.
Wat heeft dat met een afgezet stuk in een bos te maken? Dat kan dan toch ook in hotelkamers, auto's of in kleedhokjes?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hebben thuis vaak nog een vrouw..
Ja maar ik heb nog nooit gebieden gezien waar je als hetero lekker mag seksen. Meestal doe je het op plekken waar het niet mag, dat maakt het ook spannender lijkt mij? Tenzij je natuurlijk geen partner meeneemt, dan is het wel handig om een plek te hebben waar je wat kan belevenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb jij weleens in de buitenlucht geneukt? dat is best lekker. en inderdaad ook omdat ze elkaar vaak niet thuis kunnen ontvangen.
Precies wat ik wou gaan typen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:38 schreef LXIV het volgende:
Naar mijn weten is ontucht in het openbaar nog steeds strafbaar. Waarom dit van homofielen toegestaan wordt is me onduidelijk. Als ze thuis een vrouw hebben dan huren ze maar een hotelkamer.
Ik vind het belachelijk. Ontmoetingspunten? Prima. Openbare seks strafbaar? Dan geen onderscheid maken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:38 schreef LXIV het volgende:
Naar mijn weten is ontucht in het openbaar nog steeds strafbaar. Waarom dit van homofielen toegestaan wordt is me onduidelijk. Als ze thuis een vrouw hebben dan huren ze maar een hotelkamer.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:38 schreef LXIV het volgende:
Nou en? Mensen die vreemd gaan hebben hun partner er ook niet bij wanneer ze seks willen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze hebben thuis vaak nog een vrouw..
de rest van nederland dus.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:40 schreef Wokkel het volgende:
Ja maar ik heb nog nooit gebieden gezien waar je als hetero lekker mag seksen. Meestal doe je het op plekken waar het niet mag, dat maakt het ook spannender lijkt mij? Tenzij je natuurlijk geen partner meeneemt, dan is het wel handig om een plek te hebben waar je wat kan beleven
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:46 schreef Krantenman het volgende:
Ik vind het ook belachelijk. Je kan net zo goed een hotelkamer huren of naar een seksclub gaan.
Bovendien zijn dit soort locaties in "parken" vaak broedplaatsen voor mannelijke prostitutie. Veel Roemeense en Bulgaarse jongetjes van 14 dus, die zich voor wat geld laten neuken.
Ik zou het best komisch vinden als je een boete krijgt voor heteroseksuele gemeenschap in een homo-only zonequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Zijn er dan ook paaltjes voor hetero's? Waar hetero's ongeremde seks in het bos kunnen hebben?
neen. er waren al gedoogzones. en bovendien zijn het plekken in het bos of park waar je 's nachts toch al nooit komt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:01 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
____
Anyway, ik vraag me af of er voor de bosjeshomo's nu niet een groot deel van de spanning af gaat?
Omdat het nu 'mag'?
Of zie ik het verkeerd?
En dus is het normaal dat deze plekken er zijn? En hetero's krijgen onverminderd een standje (hihi) of bekeuring als ze betrapt worden bij seksen in het openbaar?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neen. er waren al gedoogzones. en bovendien zijn het plekken in het bos of park waar je 's nachts toch al nooit komt.
Ditquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:38 schreef LXIV het volgende:
Ah, ok. Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neen. er waren al gedoogzones. en bovendien zijn het plekken in het bos of park waar je 's nachts toch al nooit komt.
Omdat mijn moeder door haar beroep regelmatig in contact komt met dat soort jongens (zijn vaak illegalen en afkomstig uit een zigeunermilieu - die "prostitutie" is eigenlijk een beetje vergelijkbaar met het georganiseerde bedelen, je wordt als minderjarige in zo'n familie gedwongen om geld te verdienen, en de manier waarop boeit veel van die families gewoon niet).quote:
dat komt omdat je er openlijk voor uit durft en kan komen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:04 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ah, ok. Dat wist ik niet.
Ik ben zelf ook homo, maar totaal niet thuis in seks in de openbare ruimte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |