abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:30:25 #1
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85250958
Kralingse Bos krijgt homopaaltjes
Uitgegeven: 13 augustus 2010 19:23
Laatst gewijzigd: 13 augustus 2010 19:23

ROTTERDAM - Het Kralingse Bos in Rotterdam krijgt homopaaltjes. De markeringen moeten aangeven waar zich de homo-ontmoetingsplek in het bos bevindt.

© AFPDe paaltjes zijn duidelijk herkenbaar door een bordje met twee paar voetjes erop en de kleuren van de regenboog, een internationaal symbool van de homogemeenschap.

Dat heeft bestuurder Robin de Roon van de Rotterdamse deelgemeente Kralingen-Crooswijk vrijdag gemeld.
''De paaltjes scheppen duidelijkheid voor zowel de bezoekers van de plek als mensen die daar liever niet komen'', stelt De Roon.

Alleen binnen dat gebied, in het noordoosten van het bos, wordt seks tussen homoseksuelen getolereerd. ''Wie buiten de paaltjes wordt betrapt, krijgt voortaan een boete'', beklemtoont de bestuurder.

© ANP

prima, komt niemand voor verrassingen te staan. geeft ook een goed signaal af dat het park voor iedereen is.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_85251115
Kan iemand mij uitleggen waarom homo's het zo graag in een bos willen doen? Heeft dat te maken met de maatschappij die soms vreemd aankijkt tegen homofielen, of is het voor de spanning en sensatie?
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:33:59 #3
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_85251128
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:33 schreef Wokkel het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom homo's het zo graag in een bos willen doen? Heeft dat te maken met de maatschappij die soms vreemd aankijkt tegen homofielen, of is het voor de spanning en sensatie?
Ze hebben thuis vaak nog een vrouw..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:37:04 #4
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85251289
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:33 schreef Wokkel het volgende:
heb jij weleens in de buitenlucht geneukt? dat is best lekker. en inderdaad ook omdat ze elkaar vaak niet thuis kunnen ontvangen.
pi_85251291
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:30 schreef zoalshetis het volgende:
Kralingse Bos krijgt homopaaltjes
Uitgegeven: 13 augustus 2010 19:23
Laatst gewijzigd: 13 augustus 2010 19:23

ROTTERDAM - Het Kralingse Bos in Rotterdam krijgt homopaaltjes. De markeringen moeten aangeven waar zich de homo-ontmoetingsplek in het bos bevindt.

© AFPDe paaltjes zijn duidelijk herkenbaar door een bordje met twee paar voetjes erop en de kleuren van de regenboog, een internationaal symbool van de homogemeenschap.

Dat heeft bestuurder Robin de Roon van de Rotterdamse deelgemeente Kralingen-Crooswijk vrijdag gemeld.
''De paaltjes scheppen duidelijkheid voor zowel de bezoekers van de plek als mensen die daar liever niet komen'', stelt De Roon.

Alleen binnen dat gebied, in het noordoosten van het bos, wordt seks tussen homoseksuelen getolereerd. ''Wie buiten de paaltjes wordt betrapt, krijgt voortaan een boete'', beklemtoont de bestuurder.

© ANP

prima, komt niemand voor verrassingen te staan. geeft ook een goed signaal af dat het park voor iedereen is.
Zijn er dan ook paaltjes voor hetero's? Waar hetero's ongeremde seks in het bos kunnen hebben? *)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:38:13 #6
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85251338
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:37 schreef paddy het volgende:

[..]

Zijn er dan ook paaltjes voor hetero's? Waar hetero's ongeremde seks in het bos kunnen hebben? *)
ik weet nog wel een paaltje :)
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:38:58 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_85251381
Naar mijn weten is ontucht in het openbaar nog steeds strafbaar. Waarom dit van homofielen toegestaan wordt is me onduidelijk. Als ze thuis een vrouw hebben dan huren ze maar een hotelkamer.
The End Times are wild
pi_85251396
@ZHI _O-
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_85251399
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:30 schreef zoalshetis het volgende:
geeft ook een goed signaal af dat het park voor iedereen is.
dat geeft aan dat het voor homo's is
pi_85251434
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:33 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Wat heeft dat met een afgezet stuk in een bos te maken? Dat kan dan toch ook in hotelkamers, auto's of in kleedhokjes?

quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

heb jij weleens in de buitenlucht geneukt? dat is best lekker. en inderdaad ook omdat ze elkaar vaak niet thuis kunnen ontvangen.
Ja maar ik heb nog nooit gebieden gezien waar je als hetero lekker mag seksen. Meestal doe je het op plekken waar het niet mag, dat maakt het ook spannender lijkt mij? Tenzij je natuurlijk geen partner meeneemt, dan is het wel handig om een plek te hebben waar je wat kan beleven :)
pi_85251447
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:38 schreef LXIV het volgende:
Naar mijn weten is ontucht in het openbaar nog steeds strafbaar. Waarom dit van homofielen toegestaan wordt is me onduidelijk. Als ze thuis een vrouw hebben dan huren ze maar een hotelkamer.
Precies wat ik wou gaan typen. ^O^
pi_85251526
quote:
Ik vind het belachelijk. Ontmoetingspunten? Prima. Openbare seks strafbaar? Dan geen onderscheid maken.
pi_85251531
Ik vind het maar onzin eigenlijk, laat iemand daar een privéterrein toe inrichten. Het mag gewoon niet, hetero's mogen het ook niet. Als het nou nog de jaren 50 of 60 was zou ik er begrip voor hebben. Maar als je anno 2010 nog niet uit de kast wil komen, dan is dat het probleem van je eigen lafheid, en daar moet je de openbare ruimte niet mee belasten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:43:59 #14
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85251604
quote:
^O^
Wat een onzin dit.
pi_85251709
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:33 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Nou en? Mensen die vreemd gaan hebben hun partner er ook niet bij wanneer ze seks willen.
pi_85251738
Ik vind het ook belachelijk. Je kan net zo goed een hotelkamer huren of naar een seksclub gaan.

Bovendien zijn dit soort locaties in "parken" vaak broedplaatsen voor mannelijke prostitutie. Veel Roemeense en Bulgaarse jongetjes van 14 dus, die zich voor wat geld laten neuken.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:58:53 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85252274
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:40 schreef Wokkel het volgende:

Ja maar ik heb nog nooit gebieden gezien waar je als hetero lekker mag seksen. Meestal doe je het op plekken waar het niet mag, dat maakt het ook spannender lijkt mij? Tenzij je natuurlijk geen partner meeneemt, dan is het wel handig om een plek te hebben waar je wat kan beleven :)
de rest van nederland dus. :)

de bordjes zijn er volgens mij vooral om mensen te waarschuwen, als je hier loopt, waar je normaal nooit komt, dan kan je wel eens reupende mannen zien. win win situatie zeg ik!
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:01:21 #18
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_85252383
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:46 schreef Krantenman het volgende:
Ik vind het ook belachelijk. Je kan net zo goed een hotelkamer huren of naar een seksclub gaan.

Bovendien zijn dit soort locaties in "parken" vaak broedplaatsen voor mannelijke prostitutie. Veel Roemeense en Bulgaarse jongetjes van 14 dus, die zich voor wat geld laten neuken.
Hoe weet jij dat? ;)

____

Anyway, ik vraag me af of er voor de bosjeshomo's nu niet een groot deel van de spanning af gaat?

Omdat het nu 'mag'?

Of zie ik het verkeerd?
pi_85252424
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:37 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik zou het best komisch vinden als je een boete krijgt voor heteroseksuele gemeenschap in een homo-only zone :o
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:02:22 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85252433
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:01 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat? ;)

____

Anyway, ik vraag me af of er voor de bosjeshomo's nu niet een groot deel van de spanning af gaat?

Omdat het nu 'mag'?

Of zie ik het verkeerd?
neen. er waren al gedoogzones. en bovendien zijn het plekken in het bos of park waar je 's nachts toch al nooit komt.
pi_85252509
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

neen. er waren al gedoogzones. en bovendien zijn het plekken in het bos of park waar je 's nachts toch al nooit komt.
En dus is het normaal dat deze plekken er zijn? En hetero's krijgen onverminderd een standje (hihi) of bekeuring als ze betrapt worden bij seksen in het openbaar?

Nogmaals: Waarom zijn die plekken er als er toch genoeg alternatieven zijn?
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:04:26 #22
78918 SeLang
Black swans matter
pi_85252526
quote:
Dit
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:04:51 #23
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_85252542
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ah, ok. Dat wist ik niet.

Ik ben zelf ook homo, maar totaal niet thuis in seks in de openbare ruimte.
pi_85252545
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:01 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat? ;)

Omdat mijn moeder door haar beroep regelmatig in contact komt met dat soort jongens (zijn vaak illegalen en afkomstig uit een zigeunermilieu - die "prostitutie" is eigenlijk een beetje vergelijkbaar met het georganiseerde bedelen, je wordt als minderjarige in zo'n familie gedwongen om geld te verdienen, en de manier waarop boeit veel van die families gewoon niet).
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:05:56 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85252584
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 20:04 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:

[..]

Ah, ok. Dat wist ik niet.

Ik ben zelf ook homo, maar totaal niet thuis in seks in de openbare ruimte.
dat komt omdat je er openlijk voor uit durft en kan komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')