Ik ben terminaal denk ik. Biertje met tegenzin opgedronkenquote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben terminaal denk ik. Biertje met tegenzin opgedronkenik hoef niet meer.
Duurt lang!quote:
Maar de kaart zelf was een faal van mijquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:08 schreef Strega het volgende:
Indaha, nog even in de herkansing, bedankt voor je leuke en lieve kaart!
Nou, het was gezellig hoor! *afscheid neemt*quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan ga ik nu Sneek bellen hoor, dit gaat niet goedquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:
Echtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan ga ik nu Sneek bellen hoor, dit gaat niet goed
En je hoeft niet te vragen of ie kan hoorquote:
De lul!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echtmo trekt er gewoon nog 1 open voor me
Soms zijn er grapjes die wel heul hard zijn. Maar ik dacht al dat hij bij jou wel kon.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
En je hoeft niet te vragen of ie kan hoorik hou van hard
Goed idee, heb toch geen hongerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De lul!Dat moet hij NEVER NOOIT meer doen!
![]()
En Mo, als je meeleest: laat dat broodjes smeren ook maar zitten.
Heul hard is primaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Soms zijn er grapjes die wel heul hard zijn. Maar ik dacht al dat hij bij jou wel kon.
Ik heb vandaag mijn eigen afwas al gedaan en dat vond ik wel weer genoeg voor een halve week.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kan iemand trouwens even mijn afwas komen doen?
Flauwerik, kun je wel tegen een zieke?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn eigen afwas al gedaan en dat vond ik wel weer genoeg voor een halve week.
Ow, heb ik ook meegemaakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:20 schreef Oognip het volgende:
MM en ik zijn naar de bios geweest en ik heb geredenHalverwege kwam MM er achter (nadat ik zei, wat betekent dat lampje eigenlijk?
) dat de handrem er nog op stond
![]()
whehehehe
Heel goed en heel hard.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Flauwerik, kun je wel tegen een zieke?
Hahahaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, heb ik ook meegemaakt.In het donker wegrijden met de lichten nog uit (in the good old days waar dat niet automagisch gebeurt) is ook een toppertje.
![]()
Trouwens: kuch31uurkuch
Stuur maar op dan doe ik het in de maschien en stuur ik het wel weer een keertje terugquote:
Ooit enzo... *rip aan mijn servies*quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Stuur maar op dan doe ik het in de maschien en stuur ik het wel weer een keertje terug
Ik moet ook mijn eigen al doen dus ik sla ook overquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn eigen afwas al gedaan en dat vond ik wel weer genoeg voor een halve week.
Nou aan mij zal het niet liggenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ooit enzo... *rip aan mijn servies*
Tudududuuuu!quote:
En GODVER de vaatwasser past net aan niet lijkt welquote:
Eigenwijsje.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En GODVER de vaatwasser past net aan niet lijkt wel
Plintje moet er nog af maar daar staat ie nu deels op dus grmbl
En ook alleen aan de onderkant lijkt wel, dus misschien met wat geweld dat het lukt maar dat doe ik wel een keer met een sterke man/als ie geplaatst wordt ofzo
of zometeen omdat ik het wil weten of het lukt
Ik vertrek dadelijk ook wel mee, eerst Merlin afkijken.quote:
Ja godverdegodverquote:
Maar goed dat ik veel opkrop en een stress-eter ben.quote:
Nope, sorryquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik verveel me èn ik heb pijn in mijn poot.
Wie biedt meer?
Jij kunt beter:quote:
Waarheid.quote:
misschien verveelt ze zich nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij kunt beter:
- ik verveel me
- ik heb pijn in mijn poot
- ik heb geen nieuwe telefoon
Ik verveel me nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij kunt beter:
- ik verveel me
- ik heb pijn in mijn poot
- ik heb geen nieuwe telefoon
_inge_quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:14 schreef Oognip het volgende:
multi, hoe heet jij ook alweer op webfeud?
Dan verzin je maar wat andersquote:
Wil mo dan wel rijden?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:15 schreef Qwea het volgende:
Morgen koopzondag, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
staat hier ook op. Met een heerlijk belgisch biertje erbijquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Aliens vs. Predators, dieren avond
Nieuwe ronde nieuwe kansenquote:
Whehehequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nieuwe ronde nieuwe kansen
Iets met buiten enzo
Hertog Jan hierquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staat hier ook op. Met een heerlijk belgisch biertje erbij
malheur hier. Facehuggers blijven toch smerigquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hertog Jan hier
Bazenfilms zijn het toch.
Haha, vriendin is steve jobs boek aan het lezen en keek even op toen de alien uit dat jochie komt. Dat worden nachtmerriesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
malheur hier. Facehuggers blijven toch smerig
ik heb ook wel eens nachtmerries over steve jobs..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha, vriendin is steve jobs boek aan het lezen en keek even op toen de alien uit dat jochie komt. Dat worden nachtmerries
Ik heb alleen maar natte dromen over Steve Jobsquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens nachtmerries over steve jobs..
Ik ben al weeeeeeeken op blz 26 ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha, vriendin is steve jobs boek aan het lezen en keek even op toen de alien uit dat jochie komt. Dat worden nachtmerries
Sletquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar natte dromen over Steve Jobs
Yeah... right.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:29 schreef tombolafan het volgende:
Zo, net een stukje chocola en tot morgen 13.00 uur niets meer eten
ik heb gewoon een hekel aan mac vs pc discussies e.d.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar natte dromen over Steve Jobs
Dan voer je die toch nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb gewoon een hekel aan mac vs pc discussies e.d.
ik zal er niet over beginnenquote:
All you need is love speelt hier nogquote:
Meh.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
All you need is love speelt hier nog
alien vs predator..quote:
Klopt, mac werkt idd beter.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb gewoon een hekel aan mac vs pc discussies e.d.
Of je neemt revanche op Takkedingesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:35 schreef Cat22 het volgende:
Misschien dat ik dadelijk wel in bed kruip met een goed boek.
boekentip: in gods naamquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:35 schreef Cat22 het volgende:
Misschien dat ik dadelijk wel in bed kruip met een goed boek.
En waarom raad je die aan?quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:37 schreef tombolafan het volgende:
Aw
"what can i say"
"je ken hollands praten Rie!"
"oh, how long ben je er al?"
"ik ben er net!"
"en where ga je wonen?!"![]()
![]()
96 en een pietsie in de war
Nodig me maar uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Of je neemt revanche op Takkedinges
omdat ik deze toevallig deze week gekregen hebquote:
Ik heb toch iets betere motivatie nodig.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat ik deze toevallig deze week gekregen heb
schijnt heel goed te zijn. (ben er zelf nog niet aan begonnen). En als ik het goed herinner kwam jij ook hier uit de buurt en ken je het verhaal al een beetjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb toch iets betere motivatie nodig.
dat we het nooit eens zullen wordenquote:
Whehehe heb je het net niet gelezen?quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat we het nooit eens zullen wordendaarom zeg ik verder niks
Aan je onderschrift te zien wonen wij niet ver uit elkaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijnt heel goed te zijn. (ben er zelf nog niet aan begonnen). En als ik het goed herinner kwam jij ook hier uit de buurt en ken je het verhaal al een beetje
Nee, niet gelezenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehehe heb je het net niet gelezen?Mama_mia en ik gingen net naar de bios en ik reed. Er brandde de hele weg al een lampje en ik vroeg me af wat het was maar vroeg niks, tot we halverwege waren. Bleek dat ik de handrem er nog op had
![]()
Verder gaat het prima
gaat over de pastoor/deken van gulpen en zn gejat en rondgeneukquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aan je onderschrift te zien wonen wij niet ver uit elkaar.![]()
In gods naam = van god los? Want anders weet ik de link nu echt niet te leggen.
Slim van jequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat we het nooit eens zullen wordendaarom zeg ik verder niks
Ah, die! Dat verhaal heb ik heel zijdelings gevolgd, want dat is toch nog zo'n 50 km van mijn buurtje.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat over de pastoor/deken van gulpen en zn gejat en rondgeneuk
ik heb soms mn momentenquote:
Wat is je naamquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:33 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
voetbal
ik ben net aan webfeud begonnenI blame Oognip
oh was jij niet die die bij t loon woonde?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, die! Dat verhaal heb ik heel zijdelings gevolgd, want dat is toch nog zo'n 50 km van mijn buurtje.
Nee, ik denk dat je Ynske bedoelt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh was jij niet die die bij t loon woonde?
ja.quote:
Dat maakt indruk he, zo'n rijke culturele geschiedenis en unieke taal.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja.ben maar 1 keer hier geweest, maar wist nog dat je limburgs was
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat maakt indruk he, zo'n rijke culturele geschiedenis en unieke taal.
Hij haalde je door de war met Ynske, WAT een indrukquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat maakt indruk he, zo'n rijke culturele geschiedenis en unieke taal.
Hij wist dat ik Limburgs was.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij haalde je door de war met Ynske, WAT een indruk![]()
![]()
En je wilde het niet zeggen gisteren.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:57 schreef Muis006 het volgende:
Limburg overleefd holadiejee
ik was redelijk bij Weird in de buurt ook nog.
allebei limburgse.. Ik kan ook niet akles in eens onthoudenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij haalde je door de war met Ynske, WAT een indruk![]()
![]()
nee?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij wist dat ik Limburgs was.![]()
Hee gianni, weet je waar Tombolafan vandaan komt?
Dan is het niet meer spannend.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En je wilde het niet zeggen gisteren.
ja, moest ff een verse alfa oakkenquote:
Tsjees dan ben ik ook maar net ontsnaptquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan is het niet meer spannend.
Ik was naar Roahrmond, naar de le creusetwinkel in de diezajnhur outlet.
Motorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:03 schreef Barbaaf het volgende:
Zo, ff half bijgelezen na vandaag bezig geweest te zijn de motor klaar te maken voor de wintervorst, die ongetwijfeld de garage zal binnendringen.
Knuf voor Rio, Baileys, de poes van het zusje van Zwabber, de voet van Q., Bamba, Indahaman, Tombolafan (en dan ben ik er vast een paar vergeten)
Ja ik had mijn dag nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Tsjees dan ben ik ook maar net ontsnapt
Ow, ja, dan snap ik dat je dat niet wilde zeggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan is het niet meer spannend.
Ik was naar Roahrmond, naar de le creusetwinkel in de diezajnhur outlet.
Zie Tombo! Indruk!quote:
Want?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, ja, dan snap ik dat je dat niet wilde zeggen.
Een Goldwing uit 1983quote:
Thanks Baaf,quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:03 schreef Barbaaf het volgende:
Zo, ff half bijgelezen na vandaag bezig geweest te zijn de motor klaar te maken voor de wintervorst, die ongetwijfeld de garage zal binnendringen.
Knuf voor Rio, Baileys, de poes van het zusje van Zwabber, de voet van Q., Bamba, Indahaman, Tombolafan (en dan ben ik er vast een paar vergeten)
jaquote:
Dit is geen sneer over Limburg, maar over de kuddeverzamelende Outlet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Want?
Ik ben niet bekend met de sneren over Limburg, dus enlighten me
Bij temperaturen onder 0 (of een beetje daarboven alquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:09 schreef indaha het volgende:
[
[..]
Thanks Baaf,valt er nog motor te rijden zolang het niet gaat sneeuwen ?
Dat zou ze willen.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit is geen sneer over Limburg, maar over de kuddeverzamelende Outlet.![]()
Vol met duitsers (niks mis mee, haske leuke mensen en zulks) die uiteraard geen NL spreken waardoor zelfs de medewerkers voor het gemak meteen in het duits tegen je beginnen te lullen.
als jij daardoor beter slaaptquote:
Ohhhh okee. Ik was er een kwartierquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit is geen sneer over Limburg, maar over de kuddeverzamelende Outlet.![]()
Vol met duitsers (niks mis mee, haske leuke mensen en zulks) die uiteraard geen NL spreken waardoor zelfs de medewerkers voor het gemak meteen in het duits tegen je beginnen te lullen.
ook niet verkeerd. Ik kom altijd graag in brabantquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gelders, maar ik woon in het altijd gezellige Brabant.
Holy smoke, geil dingquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Een Goldwing uit 1983![]()
Deze:
[ afbeelding ]
de ongecensureerde versie zwerft hier ook rond![]()
Vieslakje.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook niet verkeerd. Ik kom altijd graag in brabant
Oh, deze foto vertekent trouwens een beetje, het is echt een slagschip, een gigantisch apparaat. Tenminste, zo zag het eruit toen de kleine (indo) dealer erop zat. Ik ben bijna 2 meter en dan lijkt het niet zoveelquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Een Goldwing uit 1983![]()
Deze:
[ afbeelding ]
de ongecensureerde versie zwerft hier ook rond![]()
Alleen de motor?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Holy smoke, geil ding!
De motor that is.
Je hebt een Captain Hammerkapselquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Oh, deze foto vertekent trouwens een beetje, het is echt een slagschip, een gigantisch apparaat. Tenminste, zo zag het eruit toen de kleine (indo) dealer erop zat. Ik ben bijna 2 meter en dan lijkt het niet zoveel.
Ik slaap sowieso kut, dus dat boeit dan ook nietquote:
ohw, hoe kan dat dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik slaap sowieso kut, dus dat boeit dan ook niet
Wie? En ik had net 2 uur een helm opgehad, bite mequote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je hebt een Captain Hammerkapsel
Instant. Win.
Absoluutquote:
En als ik nu vertel dat deze motor custom opgebouwd is naar mijn voorkeuren?quote:De motor that is.
Muis! Ben es lief tegen deze onschuldige jongeling.quote:
Het was een complimentquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wie? En ik had net 2 uur een helm opgehad, bite me
[..]
Absoluut
[..]
En als ik nu vertel dat deze motor custom opgebouwd is naar mijn voorkeuren? [ afbeelding ]
overdag in een doodskist toch?quote:
Tsss.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Muis! Ben es lief tegen deze onschuldige jongeling.
Nais!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wie? En ik had net 2 uur een helm opgehad, bite me
[..]
Absoluut
[..]
En als ik nu vertel dat deze motor custom opgebouwd is naar mijn voorkeuren? [ afbeelding ]
JONGELING?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
haha, you have no ideaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
voorpoot of achterpoot?quote:
Mwahahahahaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij moet nodig eens Twilight lezen!
ammenooitnietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij moet nodig eens Twilight lezen!
Heej, ik probeer aardig te zijn voor je.quote:
sorryquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heej, ik probeer aardig te zijn voor je.
Eerst meer over jezelf vertellenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry
Jullie lijken me allemaal best aardig. Missxhien moet ik hier vaker komen. Als dat mag..
Nou, vooruit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry
Jullie lijken me allemaal best aardig. Missxhien moet ik hier vaker komen. Als dat mag..
BWAHAHAHAHAHA!quote:
wat wil je weten?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eerst meer over jezelf vertellen
Ah! Tijd voor de ontgroening. *wrijft in handjes*quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah! Tijd voor de ontgroening. *wrijft in handjes*
Ja, de muts heeft het gewoon laten verlopenquote:
i'm scaredquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah! Tijd voor de ontgroening. *wrijft in handjes*
Die komt nog.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik heb nooit ontgroening gehad
Life caught up on mequote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, de muts heeft het gewoon laten verlopen
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Pas op hoor, haar eierstokken klapperen.
tiktiktik BOEM
*Muis rent weg*
Daar ben je nog te bleu voorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Daar ben je nog te groen voorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Te jong.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Even gezocht en Felicia Day (quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het was een complimentCaptain Hammer for president.
Google maar op Dr Horrible's sing-a-long blog.
Leuk! Al ben ik niet zo'n fan van grote V-twin, custom Harleys hebben wel watquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nais!
In Enschede woont iemand die een custom made Harley motorblok in zijn motor (Harley uiteraard). Levenslange garantie
!
Dat vraag ik me nu ook af.quote:
Lafjoetoe hoorquote:
Ik vind eigenlijk alle motoren coolquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Even gezocht en Felicia Day () doet er in mee dus die ga ik zeker eens bekijken
[..]
Leuk! Al ben ik niet zo'n fan van grote V-twin, custom Harleys hebben wel wat
Komt pas als je volwassen bentquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Jong en onbezonnen. Die goeie ouwe tijd.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Groen!
Om blauw te mogen zijn moet je ook nog wat ouder zijn!
/ja mam
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Groen!
Om blauw te mogen zijn moet je ook nog wat ouder zijn!
/ja mam
blauw = dronkenquote:
Jij hebt je tieten gepost. Of op z'n minst een suggestie daarvanquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook geen ontgroening gehad. Maar goed, ik ben geen kerel.
Ze hebben allemaal wel watquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alle motoren cool.
Dat zei ik ook op mijn 14dequote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ook niet van plan om te gaan drinken, ik heb zelfs nog nooit één druppel alcohol gedronken
Da's niet zo'n prestatie als je 14 be- oh wacht, het is 2012.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Oh op die manier
Ik dacht even blauw - blue - ongelukkig ofzo
Ook niet van plan om te gaan drinken, ik heb zelfs nog nooit één druppel alcohol gedronken
je weet niet wat je mist!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Oh op die manier
Ik dacht even blauw - blue - ongelukkig ofzo
Het is de duivel zeg ik je, de duivel.quote:
Niemand valt je aan, hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ken bar weinig mensen van mijn leeftijd die nog nooit ook maar één slokje van hun ouders hebben gekregen hoor.
hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ken bar weinig mensen van mijn leeftijd die nog nooit ook maar één slokje van hun ouders hebben gekregen hoor.
REPENTquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is de duivel zeg ik je, de duivel.
Dus? Op m'n 12e (ergens diep in vorige eeuw) had ik in ieder geval bier en jenever geproefd en besloten dat het toch niks was.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da's niet zo'n prestatie als je 14 be- oh wacht, het is 2012.
Dat bedoel ik, ik denk dat het beter is dat kinderen van die leeftijd er gecontroleerd kennis mee maken dan dat ze op hun 16e losgelaten worden. (en dan nog herinner ik me de kater van de eerste keer dat ik zonder toezicht ed. kon zuipen...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Omg, die herinner ik me ook! Godsklere, ik ben nooit zo ziek geweestquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dus? Op m'n 12e (ergens diep in vorige eeuw) had ik in ieder geval bier en jenever geproefd en besloten dat het toch niks was.
[..]
Dat bedoel ik, ik denk dat het beter is dat kinderen van die leeftijd er gecontroleerd kennis mee maken dan dat ze op hun 16e losgelaten worden. (en dan nog herinner ik me de kater van de eerste keer dat ik zonder toezicht ed. kon zuipen...)
Ik ken ook wel wat mensen van achttien die nog nooit hebben gedronken. Ik heb het idee dat het met alcohol een beetje zoals roken wordt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dus? Op m'n 12e (ergens diep in vorige eeuw) had ik in ieder geval bier en jenever geproefd en besloten dat het toch niks was.
[..]
Dat bedoel ik, ik denk dat het beter is dat kinderen van die leeftijd er gecontroleerd kennis mee maken dan dat ze op hun 16e losgelaten worden. (en dan nog herinner ik me de kater van de eerste keer dat ik zonder toezicht ed. kon zuipen...)
En apert onjuistquote:
Paranoid whut?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:41 schreef Muis006 het volgende:
Oeh de mannen spannen samen tegen La Mouse.
Bring in zhe femBOTS.
Rammel?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:42 schreef Greys het volgende:
Sinds ik MP op een foto heb gezien wil ik al het slechte bij hem wegjagen![]()
Dus blijf nog maar even lekker alcoholloos hoor MP!
Dat, als iedereen tegen je is, het niet automatisch betekent dat ze samenspannen. Je kan er ook gewoon gigantisch naast zittenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen Baaf?!?
oh jawel hoor. Ik heb juist het idee dat de katers de laatste tijd erger wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omg, die herinner ik me ook! Godsklere, ik ben nooit zo ziek geweestIk heb die kater NOOIT overtroffen
Ja schattig is hij he..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:42 schreef Greys het volgende:
Sinds ik MP op een foto heb gezien wil ik al het slechte bij hem wegjagen![]()
Dus blijf nog maar even lekker alcoholloos hoor MP!
Noem je me nou dik?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat, als iedereen tegen je is, het niet automatisch betekent dat ze samenspannen. Je kan er ook gewoon gigantisch naast zitten
Nee hoorquote:
Als je dat graag wil....quote:
Zeg, hij lijkt daar totaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet opquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja schattig is hij he..![]()
[ afbeelding ]
MP is véél leukerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
How verrie true.quote:
Dat vind ik bij alle 14jarigen (dat hersencellen killen ding dan he?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar hij is veel te cute en te intelligent om zijn hersencellen nu al te killen met alcohol
chill ik ben er niet eensquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:43 schreef tombolafan het volgende:
ER WORDEN GEEN FOTO'S VAN MIJ GEMAAKT EN DOORGESTUURD![]()
![]()
Ik bied natuurlijk volledige discretie en gevarengeldquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:43 schreef tombolafan het volgende:
ER WORDEN GEEN FOTO'S VAN MIJ GEMAAKT EN DOORGESTUURD![]()
![]()
Maar bij MP zou het éxtra zonde zijn, want hij is volgens mij veel slimmer dan een gemiddelde 14-jarigequote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik bij alle 14jarigen (dat hersencellen killen ding dan he?). Helaas zijn ze het niet altijd met me eens.
?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg, hij lijkt daar totaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet op
Ooh nee, Ik heb wat katers gehad. Complete stukken kwijt, de volgende dag nog stront lam (dat was de meest recentequote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh jawel hoor. Ik heb juist het idee dat de katers de laatste tijd erger worden
na mijn eerste keer rowwen heze zei ik ook tegen mn ouders dat ik nooit meer zo veel zou drinken. na 5 dagen bleek die stelling toch niet helemaal waarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh nee, Ik heb wat katers gehad. Complete stukken kwijt, de volgende dag nog stront lam (dat was de meest recente) maar ik ben nog nooit, echt NOOIT. Zo ziek geweest en dat een week lang... als toen. Pffffffff.
Ik heb mijn nes en snes nogquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow had ik nog maar die oude nintendo![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:50 schreef tombolafan het volgende:
Multi, die laatste ben je zelf gewoon?
Shit betraptquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:50 schreef tombolafan het volgende:
Multi, die laatste ben je zelf gewoon?
Ow ik had vroegah ook een atariquote:
Ohja de wiiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ow ik had vroegah ook een atari![]()
en toen de nintendo..en later nog de gamecube. En toen natuurlijk de wii
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Vreesden met 2 keer 3 maal woordwaarde. + alle letters weg.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:00 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Daarbij verbleekt mijn 108
Welk woord was het?
Altijd even blijven lurken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |