Of je neemt revanche op Takkedingesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:35 schreef Cat22 het volgende:
Misschien dat ik dadelijk wel in bed kruip met een goed boek.
boekentip: in gods naamquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:35 schreef Cat22 het volgende:
Misschien dat ik dadelijk wel in bed kruip met een goed boek.
En waarom raad je die aan?quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:37 schreef tombolafan het volgende:
Aw
"what can i say"
"je ken hollands praten Rie!"
"oh, how long ben je er al?"
"ik ben er net!"
"en where ga je wonen?!"![]()
![]()
96 en een pietsie in de war
Nodig me maar uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:36 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Of je neemt revanche op Takkedinges
omdat ik deze toevallig deze week gekregen hebquote:
Ik heb toch iets betere motivatie nodig.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat ik deze toevallig deze week gekregen heb
schijnt heel goed te zijn. (ben er zelf nog niet aan begonnen). En als ik het goed herinner kwam jij ook hier uit de buurt en ken je het verhaal al een beetjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb toch iets betere motivatie nodig.
dat we het nooit eens zullen wordenquote:
Whehehe heb je het net niet gelezen?quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat we het nooit eens zullen wordendaarom zeg ik verder niks
Aan je onderschrift te zien wonen wij niet ver uit elkaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijnt heel goed te zijn. (ben er zelf nog niet aan begonnen). En als ik het goed herinner kwam jij ook hier uit de buurt en ken je het verhaal al een beetje
Nee, niet gelezenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehehe heb je het net niet gelezen?Mama_mia en ik gingen net naar de bios en ik reed. Er brandde de hele weg al een lampje en ik vroeg me af wat het was maar vroeg niks, tot we halverwege waren. Bleek dat ik de handrem er nog op had
![]()
Verder gaat het prima
gaat over de pastoor/deken van gulpen en zn gejat en rondgeneukquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aan je onderschrift te zien wonen wij niet ver uit elkaar.![]()
In gods naam = van god los? Want anders weet ik de link nu echt niet te leggen.
Slim van jequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat we het nooit eens zullen wordendaarom zeg ik verder niks
Ah, die! Dat verhaal heb ik heel zijdelings gevolgd, want dat is toch nog zo'n 50 km van mijn buurtje.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat over de pastoor/deken van gulpen en zn gejat en rondgeneuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |