Wat is je naamquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:33 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
voetbal
ik ben net aan webfeud begonnenI blame Oognip
oh was jij niet die die bij t loon woonde?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, die! Dat verhaal heb ik heel zijdelings gevolgd, want dat is toch nog zo'n 50 km van mijn buurtje.
Nee, ik denk dat je Ynske bedoelt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh was jij niet die die bij t loon woonde?
ja.quote:
Dat maakt indruk he, zo'n rijke culturele geschiedenis en unieke taal.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja.ben maar 1 keer hier geweest, maar wist nog dat je limburgs was
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat maakt indruk he, zo'n rijke culturele geschiedenis en unieke taal.
Hij haalde je door de war met Ynske, WAT een indrukquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat maakt indruk he, zo'n rijke culturele geschiedenis en unieke taal.
Hij wist dat ik Limburgs was.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij haalde je door de war met Ynske, WAT een indruk![]()
![]()
En je wilde het niet zeggen gisteren.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:57 schreef Muis006 het volgende:
Limburg overleefd holadiejee
ik was redelijk bij Weird in de buurt ook nog.
allebei limburgse.. Ik kan ook niet akles in eens onthoudenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij haalde je door de war met Ynske, WAT een indruk![]()
![]()
nee?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij wist dat ik Limburgs was.![]()
Hee gianni, weet je waar Tombolafan vandaan komt?
Dan is het niet meer spannend.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En je wilde het niet zeggen gisteren.
ja, moest ff een verse alfa oakkenquote:
Tsjees dan ben ik ook maar net ontsnaptquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan is het niet meer spannend.
Ik was naar Roahrmond, naar de le creusetwinkel in de diezajnhur outlet.
Motorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:03 schreef Barbaaf het volgende:
Zo, ff half bijgelezen na vandaag bezig geweest te zijn de motor klaar te maken voor de wintervorst, die ongetwijfeld de garage zal binnendringen.
Knuf voor Rio, Baileys, de poes van het zusje van Zwabber, de voet van Q., Bamba, Indahaman, Tombolafan (en dan ben ik er vast een paar vergeten)
Ja ik had mijn dag nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Tsjees dan ben ik ook maar net ontsnapt
Ow, ja, dan snap ik dat je dat niet wilde zeggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan is het niet meer spannend.
Ik was naar Roahrmond, naar de le creusetwinkel in de diezajnhur outlet.
Zie Tombo! Indruk!quote:
Want?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, ja, dan snap ik dat je dat niet wilde zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |