Maar bij MP zou het éxtra zonde zijn, want hij is volgens mij veel slimmer dan een gemiddelde 14-jarigequote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik bij alle 14jarigen (dat hersencellen killen ding dan he?). Helaas zijn ze het niet altijd met me eens.
?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg, hij lijkt daar totaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet op
Ooh nee, Ik heb wat katers gehad. Complete stukken kwijt, de volgende dag nog stront lam (dat was de meest recentequote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh jawel hoor. Ik heb juist het idee dat de katers de laatste tijd erger worden
na mijn eerste keer rowwen heze zei ik ook tegen mn ouders dat ik nooit meer zo veel zou drinken. na 5 dagen bleek die stelling toch niet helemaal waarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh nee, Ik heb wat katers gehad. Complete stukken kwijt, de volgende dag nog stront lam (dat was de meest recente) maar ik ben nog nooit, echt NOOIT. Zo ziek geweest en dat een week lang... als toen. Pffffffff.
Ik heb mijn nes en snes nogquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow had ik nog maar die oude nintendo![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:50 schreef tombolafan het volgende:
Multi, die laatste ben je zelf gewoon?
Shit betraptquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:50 schreef tombolafan het volgende:
Multi, die laatste ben je zelf gewoon?
Ow ik had vroegah ook een atariquote:
Ohja de wiiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ow ik had vroegah ook een atari![]()
en toen de nintendo..en later nog de gamecube. En toen natuurlijk de wii
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja schattig is hij he..![]()
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |