REPENTquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is de duivel zeg ik je, de duivel.
Dus? Op m'n 12e (ergens diep in vorige eeuw) had ik in ieder geval bier en jenever geproefd en besloten dat het toch niks was.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da's niet zo'n prestatie als je 14 be- oh wacht, het is 2012.
Dat bedoel ik, ik denk dat het beter is dat kinderen van die leeftijd er gecontroleerd kennis mee maken dan dat ze op hun 16e losgelaten worden. (en dan nog herinner ik me de kater van de eerste keer dat ik zonder toezicht ed. kon zuipen...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ken bar weinig mensen van mijn leeftijd die nog nooit ook maar één slokje van hun ouders hebben gekregen hoor.
Omg, die herinner ik me ook! Godsklere, ik ben nooit zo ziek geweestquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dus? Op m'n 12e (ergens diep in vorige eeuw) had ik in ieder geval bier en jenever geproefd en besloten dat het toch niks was.
[..]
Dat bedoel ik, ik denk dat het beter is dat kinderen van die leeftijd er gecontroleerd kennis mee maken dan dat ze op hun 16e losgelaten worden. (en dan nog herinner ik me de kater van de eerste keer dat ik zonder toezicht ed. kon zuipen...)
Ik ken ook wel wat mensen van achttien die nog nooit hebben gedronken. Ik heb het idee dat het met alcohol een beetje zoals roken wordt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dus? Op m'n 12e (ergens diep in vorige eeuw) had ik in ieder geval bier en jenever geproefd en besloten dat het toch niks was.
[..]
Dat bedoel ik, ik denk dat het beter is dat kinderen van die leeftijd er gecontroleerd kennis mee maken dan dat ze op hun 16e losgelaten worden. (en dan nog herinner ik me de kater van de eerste keer dat ik zonder toezicht ed. kon zuipen...)
En apert onjuistquote:
Paranoid whut?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:41 schreef Muis006 het volgende:
Oeh de mannen spannen samen tegen La Mouse.
Bring in zhe femBOTS.
Rammel?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:42 schreef Greys het volgende:
Sinds ik MP op een foto heb gezien wil ik al het slechte bij hem wegjagen![]()
Dus blijf nog maar even lekker alcoholloos hoor MP!
Dat, als iedereen tegen je is, het niet automatisch betekent dat ze samenspannen. Je kan er ook gewoon gigantisch naast zittenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen Baaf?!?
oh jawel hoor. Ik heb juist het idee dat de katers de laatste tijd erger wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omg, die herinner ik me ook! Godsklere, ik ben nooit zo ziek geweestIk heb die kater NOOIT overtroffen
Ja schattig is hij he..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:42 schreef Greys het volgende:
Sinds ik MP op een foto heb gezien wil ik al het slechte bij hem wegjagen![]()
Dus blijf nog maar even lekker alcoholloos hoor MP!
Noem je me nou dik?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat, als iedereen tegen je is, het niet automatisch betekent dat ze samenspannen. Je kan er ook gewoon gigantisch naast zitten
Nee hoorquote:
Als je dat graag wil....quote:
Zeg, hij lijkt daar totaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet opquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja schattig is hij he..![]()
[ afbeelding ]
MP is véél leukerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:44 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja schattig is hij he..![]()
[ afbeelding ]
How verrie true.quote:
Dat vind ik bij alle 14jarigen (dat hersencellen killen ding dan he?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar hij is veel te cute en te intelligent om zijn hersencellen nu al te killen met alcohol
chill ik ben er niet eensquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:43 schreef tombolafan het volgende:
ER WORDEN GEEN FOTO'S VAN MIJ GEMAAKT EN DOORGESTUURD![]()
![]()
Ik bied natuurlijk volledige discretie en gevarengeldquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:43 schreef tombolafan het volgende:
ER WORDEN GEEN FOTO'S VAN MIJ GEMAAKT EN DOORGESTUURD![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |