Ik ben terminaal denk ik. Biertje met tegenzin opgedronkenquote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben terminaal denk ik. Biertje met tegenzin opgedronkenik hoef niet meer.
Duurt lang!quote:
Maar de kaart zelf was een faal van mijquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:08 schreef Strega het volgende:
Indaha, nog even in de herkansing, bedankt voor je leuke en lieve kaart!
Nou, het was gezellig hoor! *afscheid neemt*quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan ga ik nu Sneek bellen hoor, dit gaat niet goedquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:
Echtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:15 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan ga ik nu Sneek bellen hoor, dit gaat niet goed
En je hoeft niet te vragen of ie kan hoorquote:
De lul!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echtmo trekt er gewoon nog 1 open voor me
Soms zijn er grapjes die wel heul hard zijn. Maar ik dacht al dat hij bij jou wel kon.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
En je hoeft niet te vragen of ie kan hoorik hou van hard
Goed idee, heb toch geen hongerquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De lul!Dat moet hij NEVER NOOIT meer doen!
![]()
En Mo, als je meeleest: laat dat broodjes smeren ook maar zitten.
Heul hard is primaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Soms zijn er grapjes die wel heul hard zijn. Maar ik dacht al dat hij bij jou wel kon.
Ik heb vandaag mijn eigen afwas al gedaan en dat vond ik wel weer genoeg voor een halve week.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
Kan iemand trouwens even mijn afwas komen doen?
Flauwerik, kun je wel tegen een zieke?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn eigen afwas al gedaan en dat vond ik wel weer genoeg voor een halve week.
Ow, heb ik ook meegemaakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:20 schreef Oognip het volgende:
MM en ik zijn naar de bios geweest en ik heb geredenHalverwege kwam MM er achter (nadat ik zei, wat betekent dat lampje eigenlijk?
) dat de handrem er nog op stond
![]()
whehehehe
Heel goed en heel hard.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:21 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Flauwerik, kun je wel tegen een zieke?
Hahahaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, heb ik ook meegemaakt.In het donker wegrijden met de lichten nog uit (in the good old days waar dat niet automagisch gebeurt) is ook een toppertje.
![]()
Trouwens: kuch31uurkuch
Stuur maar op dan doe ik het in de maschien en stuur ik het wel weer een keertje terugquote:
Ooit enzo... *rip aan mijn servies*quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Stuur maar op dan doe ik het in de maschien en stuur ik het wel weer een keertje terug
Ik moet ook mijn eigen al doen dus ik sla ook overquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn eigen afwas al gedaan en dat vond ik wel weer genoeg voor een halve week.
Nou aan mij zal het niet liggenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ooit enzo... *rip aan mijn servies*
Tudududuuuu!quote:
En GODVER de vaatwasser past net aan niet lijkt welquote:
Eigenwijsje.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En GODVER de vaatwasser past net aan niet lijkt wel
Plintje moet er nog af maar daar staat ie nu deels op dus grmbl
En ook alleen aan de onderkant lijkt wel, dus misschien met wat geweld dat het lukt maar dat doe ik wel een keer met een sterke man/als ie geplaatst wordt ofzo
of zometeen omdat ik het wil weten of het lukt
Ik vertrek dadelijk ook wel mee, eerst Merlin afkijken.quote:
Ja godverdegodverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |