Dat vraag ik me nu ook af.quote:
Lafjoetoe hoorquote:
Ik vind eigenlijk alle motoren coolquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Even gezocht en Felicia Day () doet er in mee dus die ga ik zeker eens bekijken
[..]
Leuk! Al ben ik niet zo'n fan van grote V-twin, custom Harleys hebben wel wat
Komt pas als je volwassen bentquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik heb nooit ontgroening gehad
Jong en onbezonnen. Die goeie ouwe tijd.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Groen!
Om blauw te mogen zijn moet je ook nog wat ouder zijn!
/ja mam
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Groen!
Om blauw te mogen zijn moet je ook nog wat ouder zijn!
/ja mam
blauw = dronkenquote:
Jij hebt je tieten gepost. Of op z'n minst een suggestie daarvanquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook geen ontgroening gehad. Maar goed, ik ben geen kerel.
Ze hebben allemaal wel watquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alle motoren cool.
Dat zei ik ook op mijn 14dequote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ook niet van plan om te gaan drinken, ik heb zelfs nog nooit één druppel alcohol gedronken
Da's niet zo'n prestatie als je 14 be- oh wacht, het is 2012.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Oh op die manier
Ik dacht even blauw - blue - ongelukkig ofzo
Ook niet van plan om te gaan drinken, ik heb zelfs nog nooit één druppel alcohol gedronken
je weet niet wat je mist!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Oh op die manier
Ik dacht even blauw - blue - ongelukkig ofzo
Het is de duivel zeg ik je, de duivel.quote:
Niemand valt je aan, hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ken bar weinig mensen van mijn leeftijd die nog nooit ook maar één slokje van hun ouders hebben gekregen hoor.
hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ken bar weinig mensen van mijn leeftijd die nog nooit ook maar één slokje van hun ouders hebben gekregen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |