Maar goed dat ik veel opkrop en een stress-eter ben.quote:
Nope, sorryquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:10 schreef Rewimo het volgende:
Ik verveel me èn ik heb pijn in mijn poot.
Wie biedt meer?
Jij kunt beter:quote:
Waarheid.quote:
misschien verveelt ze zich nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij kunt beter:
- ik verveel me
- ik heb pijn in mijn poot
- ik heb geen nieuwe telefoon
Ik verveel me nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij kunt beter:
- ik verveel me
- ik heb pijn in mijn poot
- ik heb geen nieuwe telefoon
_inge_quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:14 schreef Oognip het volgende:
multi, hoe heet jij ook alweer op webfeud?
Dan verzin je maar wat andersquote:
Wil mo dan wel rijden?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:15 schreef Qwea het volgende:
Morgen koopzondag, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
staat hier ook op. Met een heerlijk belgisch biertje erbijquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Aliens vs. Predators, dieren avond
Nieuwe ronde nieuwe kansenquote:
Whehehequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nieuwe ronde nieuwe kansen
Iets met buiten enzo
Hertog Jan hierquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
staat hier ook op. Met een heerlijk belgisch biertje erbij
malheur hier. Facehuggers blijven toch smerigquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hertog Jan hier
Bazenfilms zijn het toch.
Haha, vriendin is steve jobs boek aan het lezen en keek even op toen de alien uit dat jochie komt. Dat worden nachtmerriesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
malheur hier. Facehuggers blijven toch smerig
ik heb ook wel eens nachtmerries over steve jobs..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha, vriendin is steve jobs boek aan het lezen en keek even op toen de alien uit dat jochie komt. Dat worden nachtmerries
Ik heb alleen maar natte dromen over Steve Jobsquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens nachtmerries over steve jobs..
Ik ben al weeeeeeeken op blz 26 ofzoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Haha, vriendin is steve jobs boek aan het lezen en keek even op toen de alien uit dat jochie komt. Dat worden nachtmerries
Sletquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar natte dromen over Steve Jobs
Yeah... right.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:29 schreef tombolafan het volgende:
Zo, net een stukje chocola en tot morgen 13.00 uur niets meer eten
ik heb gewoon een hekel aan mac vs pc discussies e.d.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar natte dromen over Steve Jobs
Dan voer je die toch nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb gewoon een hekel aan mac vs pc discussies e.d.
ik zal er niet over beginnenquote:
All you need is love speelt hier nogquote:
Meh.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
All you need is love speelt hier nog
alien vs predator..quote:
Klopt, mac werkt idd beter.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb gewoon een hekel aan mac vs pc discussies e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |