Thanks Baaf,quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:03 schreef Barbaaf het volgende:
Zo, ff half bijgelezen na vandaag bezig geweest te zijn de motor klaar te maken voor de wintervorst, die ongetwijfeld de garage zal binnendringen.
Knuf voor Rio, Baileys, de poes van het zusje van Zwabber, de voet van Q., Bamba, Indahaman, Tombolafan (en dan ben ik er vast een paar vergeten)
jaquote:
Dit is geen sneer over Limburg, maar over de kuddeverzamelende Outlet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Want?
Ik ben niet bekend met de sneren over Limburg, dus enlighten me
Bij temperaturen onder 0 (of een beetje daarboven alquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:09 schreef indaha het volgende:
[
[..]
Thanks Baaf,valt er nog motor te rijden zolang het niet gaat sneeuwen ?
Dat zou ze willen.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit is geen sneer over Limburg, maar over de kuddeverzamelende Outlet.![]()
Vol met duitsers (niks mis mee, haske leuke mensen en zulks) die uiteraard geen NL spreken waardoor zelfs de medewerkers voor het gemak meteen in het duits tegen je beginnen te lullen.
als jij daardoor beter slaaptquote:
Ohhhh okee. Ik was er een kwartierquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit is geen sneer over Limburg, maar over de kuddeverzamelende Outlet.![]()
Vol met duitsers (niks mis mee, haske leuke mensen en zulks) die uiteraard geen NL spreken waardoor zelfs de medewerkers voor het gemak meteen in het duits tegen je beginnen te lullen.
ook niet verkeerd. Ik kom altijd graag in brabantquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gelders, maar ik woon in het altijd gezellige Brabant.
Holy smoke, geil dingquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Een Goldwing uit 1983![]()
Deze:
[ afbeelding ]
de ongecensureerde versie zwerft hier ook rond![]()
Vieslakje.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook niet verkeerd. Ik kom altijd graag in brabant
Oh, deze foto vertekent trouwens een beetje, het is echt een slagschip, een gigantisch apparaat. Tenminste, zo zag het eruit toen de kleine (indo) dealer erop zat. Ik ben bijna 2 meter en dan lijkt het niet zoveelquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Een Goldwing uit 1983![]()
Deze:
[ afbeelding ]
de ongecensureerde versie zwerft hier ook rond![]()
Alleen de motor?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Holy smoke, geil ding!
De motor that is.
Je hebt een Captain Hammerkapselquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Oh, deze foto vertekent trouwens een beetje, het is echt een slagschip, een gigantisch apparaat. Tenminste, zo zag het eruit toen de kleine (indo) dealer erop zat. Ik ben bijna 2 meter en dan lijkt het niet zoveel.
Ik slaap sowieso kut, dus dat boeit dan ook nietquote:
ohw, hoe kan dat dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik slaap sowieso kut, dus dat boeit dan ook niet
Wie? En ik had net 2 uur een helm opgehad, bite mequote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je hebt een Captain Hammerkapsel
Instant. Win.
Absoluutquote:
En als ik nu vertel dat deze motor custom opgebouwd is naar mijn voorkeuren?quote:De motor that is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |