maar wilde je nooit een prof tenniser worden?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vanaf mijn 12e al. Ik tennis zes keer per week. Vijf keer met de ene vriend en één keer met een andere. Van degene tegen wie ik één keer per week speel, win ik altijd. Van degene tegne wie ik vijf keer per week speel, verlies ik 99 van de 100 keer. Maar vandaag werd het 6-0 2-0 voor mij.
Als Ollie Rochus het kan dan kan Fed-fan het ook jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maar wilde je nooit een prof tenniser worden?
Ik zal een voorbeeld geven waarom ik dat maar niet heb geprobeerd. Een keer had ik tennisles toen ik een jaar of vijftien was. De leraar had de les opgenomen met een videocamera om et daarna vancommentaar te voorzien. Ik was de eerste die hij had opgenomen en de eerste die op de video te zien was. Je zag mij naar de baseline lopen, een paar ballen pakken en serveren en wat forehands en backhans slaan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:40 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maar wilde je nooit een prof tenniser worden?
Minderheid? Wij staan Rafa bij, dan sta je altijd sterker.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij is 90% hier voor Novak, dus jojo, alors en ik zijn zwaar in de minderheid.
Si senoooooooooor.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:52 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Minderheid? Wij staan Rafa bij, dan sta je altijd sterker.
VAMOS!
2 uur en 3 minuten?quote:
nee veel langerquote:
Dan vind ik het een slechte vergelijking. Ik zie liever een partij van een uur of vijf.quote:
owquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan vind ik het een slechte vergelijking. Ik zie liever een partij van een uur of vijf.
It's OK.quote:
Ja, da's wel heftig. Was bepaald geen marathonwedstrijd.quote:of een wedstrijd die 11 uur duurt (zie mahut - isner)
ja was een bizarre wedstrijdquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
It's OK.
[..]
Ja, da's wel heftig. Was bepaald geen marathonwedstrijd.
Ja, absurd. Wat ik wel heel treurig vond was dat Mahut vlak na de wedstrijd zei dat hij blij was dat hij onderdeel had kunnen zijn van 'the greatest match ever played'.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:52 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Minderheid? Wij staan Rafa bij, dan sta je altijd sterker.
VAMOS!
¡¡¡VAMOSSSSSSSSS!!! ¡Amigos!quote:
Si senooooooora.quote:
je bent een baasquote:
Nou, als jij het zegt.quote:
het is gewoon een feitquote:
Gefeliciteerd, je bent de enige die dat vindt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
het is gewoon een feit
niet verlegen worden
Ik wachtte eigenlijk al op deze terechte ingreep.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
Mag verder op MSN/Twitter/FB of weet ik veel waar hoor.
dank jequote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent de enige die dat vindt.
Tipsquote:Op zondag 29 januari 2012 01:44 schreef wimderon het volgende:
http://eurosport.yahoo.co(...)ling-rafa-nadal.html
quote:Op zondag 29 januari 2012 04:54 schreef Anonymousz het volgende:
Ik zag het op een site
Djoko has a Federer problem.
Nadal has a Djoko problem.
Federer has a Nadal problem.
Andy Murray has a lot of problems'
quote:Op zondag 29 januari 2012 09:23 schreef TheGeneral het volgende:
Paar fotootjes van de winnares van het vrouwentoernooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mogguhquote:Op zondag 29 januari 2012 09:16 schreef Federer-fan het volgende:
Goeiemorgen, wakker worden allemaal.Veel plezier met het tennis.
wow victoriaquote:Op zondag 29 januari 2012 09:23 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt me niet vreemd.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:39 schreef Ambrosius het volgende:
De BBC gaat weer tegen de bookmakers in: Nadal.
Ik geef je een reden aan waarom het vreemd is, verder ga ik hier met jou niet over discussiëren.quote:
Bedankt.quote:
Hallo. Ik ben BoWa.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:23 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://cache.daylife.com/imageserve/
0af40MO0Nfgez/x1000.jpg]afbeelding[/url] ]
Wat romantisch om het zo te zeggen.quote:
ik hoop het maar ik heb het gevoel dat nadal gaat winnenquote:Op zondag 29 januari 2012 09:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik geef je een reden aan waarom het vreemd is, verder ga ik hier met jou niet over discussiëren.
Ik denk dat Djoko wint.
Is dat niet omdat je bang bent dat Nadal gaat winnen? Zet maar eens duizend euro op Nadal en Nadal ziet er van het ene op het andere moment kwetsbaar uit.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:56 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik hoop het maar ik heb het gevoel dat nadal gaat winnen
Waarom zie ik dan een Apple-desktopquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 10:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan een Apple-desktopik heb geen Apple
ja bang bedoel ikquote:Op zondag 29 januari 2012 10:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat niet omdat je bang bent dat Nadal gaat winnen? Zet maar eens duizend euro op Nadal en Nadal ziet er van het ene op het andere moment kwetsbaar uit.
Djokovic verzwikte zijn enkel?
Al geprobeerd, het is fascinerend om te zien hoe iemand een Windows XP draait in zijn Mac, maar niet zo fascinerend dat ik er lang naar kan kijken.quote:
Deze link? Misschien zit ik op een andere server ofzo..quote:Op zondag 29 januari 2012 10:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Al geprobeerd, het is fascinerend om te zien hoe iemand een Windows XP draait in zijn Mac, maar niet zo fascinerend dat ik er lang naar kan kijken.
Ik hoor wel het commentaar trouwens.
Daar teken ik voor.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:11 schreef Miracle_Drug het volgende:
Djoko gaat er in 3 sets af op deze manier.
Laten ze nu ook zien jaquote:Op zondag 29 januari 2012 10:11 schreef Federer-fan het volgende:
Novak scheurde zijn shirt kapot en soeg met zijn rackt na deze laatste game? Dat zeiden ze op Eurosport maar het was niet in beeld.
Zwart, hij is alvast in de rouwquote:Op zondag 29 januari 2012 10:12 schreef Ambrosius het volgende:
Ah, een donker shirt, dat zal 't 'm doen.
Hij wordt nu darth Federer!quote:Op zondag 29 januari 2012 10:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zwart, hij is alvast in de rouw
Scheurde toch niet? Trok gewoon shirt uit.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:11 schreef Federer-fan het volgende:
Novak scheurde zijn shirt kapot en soeg met zijn rackt na deze laatste game? Dat zeiden ze op Eurosport maar het was niet in beeld.
quote:Op zondag 29 januari 2012 10:13 schreef franklop het volgende:
Snelle conclusie; Nadal gaat dit winnen
Beetje te snel getrokken denk ik, snap niet dat iedereen Djoko al zo snel afschrijftquote:Op zondag 29 januari 2012 10:13 schreef franklop het volgende:
Snelle conclusie; Nadal gaat dit winnen
Nadal haters willen de boel altijd jinxen.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:14 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Beetje te snel getrokken denk ik, snap niet dat iedereen Djoko al zo snel afschrijft
Oh right, lijkt te werken ookquote:Op zondag 29 januari 2012 10:15 schreef alors het volgende:
[..]
Nadal haters willen de boel altijd jinxen.
mwoa beetje kijkend naar eerdere wedstrijden heeft Djoko nog niet het niveau van vorig jaar laten zien, zeker in kwart en halve finalequote:Op zondag 29 januari 2012 10:14 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Beetje te snel getrokken denk ik, snap niet dat iedereen Djoko al zo snel afschrijft
Precies, was mijn voorspelling voor de wedstrijd alquote:Op zondag 29 januari 2012 10:16 schreef franklop het volgende:
[..]
mwoa beetje kijkend naar eerdere wedstrijden heeft Djoko nog niet het niveau van vorig jaar laten zien, zeker in kwart en halve finale
Ben je voor Nadal?quote:Op zondag 29 januari 2012 10:18 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic slaat ze ook niet zo'n beetje uit als hij mist zeg. Was blij dat die forehand van Nadal langs de lijn net in ging.
Ja, wist je dat niet?quote:
Je bedoelt de voordeelkant (in tegenstelling tot de deucekant)?quote:Op zondag 29 januari 2012 10:27 schreef Wrijfhout het volgende:
Nadal moet bij zijn service naar (voor djoko het linkervak) gewoon op zijn backhand blijven serveren. Die andere kant gaat wel goed, daar wint hij alle punten bijna.
Leek Courier wel. Die noemden ze altijd een honkballer, omdat hij die ballen zo vaak met zijn frame het publiek in sloeg.quote:
Nadal speelt niet veel beter. Nu weer een BP voor Djokovic.Lijkt wel of Nadal zich in slaap laat sussen/laat afleiden door het slechte spel van Djokovic.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:34 schreef TheArt het volgende:
Nole speelt echt dramatisch tot nu toe. Beetje in de lijn der verwachting eigenlijk.
Zeker, vaak zijn ze vanaf het begin al scherp.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:35 schreef Sunshineboy het volgende:
Ik vind ze allebei echt nog niet goed spelen...Dat is jammer
BPs wegwerken lukt dan goed, maar dan krijgt ie ze meteen weer tegen op zo'n knullige manier...quote:
Behalve bij die laatste. Dat was Federerachtig zwak.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:40 schreef alors het volgende:
[..]
BPs wegwerken lukt dan goed, maar dan krijgt ie ze meteen weer tegen op zo'n knullige manier...
Nou, ze maken vooral heel veel fouten.quote:
Ja, ok. Het is wel eens nóg hoger niveau geweest, maar die 30 groundstrokes achter elkaar waren toch best indrukwekkend...quote:Op zondag 29 januari 2012 10:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, ze maken vooral heel veel fouten.
ze maken te veel foutenquote:
Zoals Miracle_Drug al zei, zit jij een andere wedstrijd te kijken? Op zichzelf een mooie rally maar hij eindigt met een fout, zoals volgens mij 75%van de rally's en die fouten zijn meestal nog UE's ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, ok. Het is wel eens nóg hoger niveau geweest, maar die 30 groundstrokes achter elkaar waren toch best indrukwekkend...
17 voor Djokovic en 13 voor Nadal, dat brengt het totaal op 30.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:39 schreef Federer-fan het volgende:
Weer een UE. Hoeveel UE's zijn er in de wedstrijden al gemaakt?
Dat is vrij extreem voor minder een set volgens mij. (Al hoeft het op zichzelf niets te zeggen, want je kunt natuurlijk allemaal games hebben met tien keer deuce en dus heel veel punten en dan is het relatief weinig.)quote:Op zondag 29 januari 2012 10:45 schreef BobW het volgende:
[..]
17 voor Djokovic en 13 voor Nadal, dat brengt het totaal op 30.
Vind je? Ik vind er weinig aan.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Niet altijd even goed niveau, wel een leuke pot om naar te kijken.
quote:
Ik vind het ook nog echt niet leuk om te zien....quote:Op zondag 29 januari 2012 10:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind er weinig aan.
Ja, de irritaties, de fouten, de rally's bij tijd en wijlen, umpire die af en toe een knipoogje doet. Nu weer een lading meeuwen. Het heeft wel wat.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind er weinig aan.
Nee.quote:
Het is wachten op een huwelijksaanzoek vanuit het publiekquote:Op zondag 29 januari 2012 10:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, de irritaties, de fouten, de rally's bij tijd en wijlen, umpire die af en toe een knipoogje doet. Nu weer een lading meeuwen. Het heeft wel wat.
Liev hè?quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 10:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, de irritaties, de fouten, de rally's bij tijd en wijlen, umpire die af en toe een knipoogje doet. Nu weer een lading meeuwen. Het heeft wel wat.
geluid loopt achter?quote:Op zondag 29 januari 2012 10:54 schreef Autobandje het volgende:
Heel vreemd hoe Djokovic nu elke bal kreunt (eerst niet) en Nadal stil is?
Inderdaadquote:Op zondag 29 januari 2012 10:50 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Het is wachten op een huwelijksaanzoek vanuit het publiek
Als je bij 'momentum' kijkt staat er een tijdlijn met piepklein rechtsonderin de gespeelde tijd.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:57 schreef jojomen4 het volgende:
Lieve vrienden, ik heb het eerdere slams ook al gevraagd, maar kan iemand mij vertellen waar op het IBM scoreboard ik de match tijd kan zien?
Bedankt. :-*
Verschrikkelijke sneeuwman? Dat is Martin Horat ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:07 schreef stefan92 het volgende:
Haha, moest weer van nos naar eurosport, gelijk die verschrikkelijke sneeuwman reclame.
[...]
Holy drollen, dank je wel. Dat is echt klein ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:05 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Als je bij 'momentum' kijkt staat er een tijdlijn met piepklein rechtsonderin de gespeelde tijd.
Ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:10 schreef BobW het volgende:
Federer-Fan, denk je nog steeds dat Djokovic gaat winnen?
Opnieuw starten doet het weer !quote:Op zondag 29 januari 2012 11:11 schreef SP22 het volgende:
Hmmmz.. nou heb ik wel beeld en geluid, maar geen commentaar meer op de NOS stream..
Zelfde hier al de hele tijd.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:11 schreef SP22 het volgende:
Hmmmz.. nou heb ik wel beeld en geluid, maar geen commentaar meer op de NOS stream..
Viel Schnee und Sonne. Had ik daar niet verwacht.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Verschrikkelijke sneeuwman? Dat is Martin Horat ja.
Prachige slag is dat.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:20 schreef Ambrosius het volgende:
Eindelijk eens de backhand langs de lijn van Djokovic.
Ik zou ook liever BBC kijken, maar daar hoor je amper het geluid uit het stadion.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah even door gezapt naar de BBC, Hopla!
Ja tuurlijk , je moet toch wat? Ze zijn redelijk gelijkwaardig, maar ze denken dat Djoko toch iets beter is nog, maar Nadal heeft een set voordeel.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:21 schreef Federer-fan het volgende:
Backodds Nadal 1.79, backodds Djokovic 2.16. Vind ik toch apart. Is het nou echt zo dat Nadal de favoriet is omdat hij de eerste set heeft gewonnen? Er is toch totaal niet te zeggen hoe de wedstrijd zich verder ontwikkelt.
Nee daar heb je gelijk in, daarom is hij ook niet zo heel ruim favoriet maar hij heeft natuurlijk wel een set en dus logischerwijs dichterbij de overwinning. Murray was ook favoriet toen hij voor stond.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:21 schreef Federer-fan het volgende:
Backodds Nadal 1.79, backodds Djokovic 2.16. Vind ik toch apart. Is het nou echt zo dat Nadal de favoriet is omdat hij de eerste set heeft gewonnen? Er is toch totaal niet te zeggen hoe de wedstrijd zich verder ontwikkelt.
Ja, toch vind ik het apart dat de odds vaak na elke punten veranderen omdat je met elk punt dichter bij de overwinning komt.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:23 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk in, daarom is hij ook niet zo heel ruim favoriet maar hij heeft natuurlijk wel een set en dus logischerwijs dichterbij de overwinning. Murray was ook favoriet toen hij voor stond.
kleine tikjesquote:Op zondag 29 januari 2012 11:26 schreef Salamando het volgende:
Novak staat af en toe wel uit te delen zeg.
Nadal heeft pas 1x verloren op een Grand Slam na winst van de 1ste set en dat is al zo'n 5 jaar geleden. Zo raar is het dus ook nietquote:Op zondag 29 januari 2012 11:21 schreef Federer-fan het volgende:
Je bedoelt in alle ronden of alleen in finales? En betrekken die bookmakers al dat soort statistieken erbij?quote:Op zondag 29 januari 2012 11:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nadal heeft pas 1x verloren op een Grand Slam na winst van de 1ste set en dat is al zo'n 5 jaar geleden. Zo raar is het dus ook niet
Tijdens het typen de wedstrijd aan het kijken?quote:Op zondag 29 januari 2012 11:28 schreef Federer-fan het volgende:
Volgens mij hant de uiotkomst van deze wedstrijd af van de vraag of Nadatl op de belangrijkste momenten (setpoint in de vierde set ofzo) gelooft dat hij van Djokovic kan winnen.
Alle rondes.. En ik denk dat wedkantoren dat soort dingen wel meeneemt jaquote:Op zondag 29 januari 2012 11:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt in alle ronden of alleen in finales? En betrekken die bookmakers al dat soort statistieken erbij?
Ja, sorry voor de typo's.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:29 schreef BobW het volgende:
[..]
Tijdens het typen de wedstrijd aan het kijken?
_
BP Djokovic nu.
Iedereen weet dat je godverdomme bedoeld hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, sorry voor de typo's.
G*dv*r, break.
quote:Op zondag 29 januari 2012 11:30 schreef Chule het volgende:
Hoera, eindelijk weer commentaar bij NOS.
Echt waar?quote:Op zondag 29 januari 2012 11:31 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je godverdomme bedoeld hoor.
Dat is ook mijn vreesquote:Op zondag 29 januari 2012 11:35 schreef Salamando het volgende:
Ik heb het gevoel dat Nadal het niet lang vol houdt als Djoko hem zo links rechts blijft sturen.
Ja. Ik snap nooit dat je daarmee wegkomt op profniveau. Dat gaat niet veel harder dan bij drietjes bij de amateurs volgens mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:43 schreef Salamando het volgende:
Ze duwen die bal d'r haast overheen met hun backhand.
Nee, en doordat hij die forehand langs de lijn met spin slaat, daait hij naar binnen en kan Djokovic er steeds bij.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:48 schreef Salamando het volgende:
Nadal maakt deze set ook bijna geen enkele hoek om het Djokovic nog een beetje lastig te maken.
ja maar er is ook nog voetbal...quote:Op zondag 29 januari 2012 11:50 schreef Ambrosius het volgende:
Zou leuk zijn als ze een keer een vijfde set zouden spelen.
Ja preciesquote:Op zondag 29 januari 2012 11:50 schreef Ambrosius het volgende:
met dit tempo beginnen ze aan vijfde set als de wedstrijd is afgelopenquote:
'Oh ik krijg een goede return om mijn oren, laat ik mijn service challengen om te zien of ie uit was'.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:52 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Op 1mm na had hij ook gelijk
Ja, zou voor het eerst zijn inderdaad, verrassend genoeg.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:50 schreef Ambrosius het volgende:
Ja, zeker.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:53 schreef Salamando het volgende:
[..]
'Oh ik krijg een goede return om mijn oren, laat ik mijn service challengen om te zien of ie uit was'.
Beetje jammerlijk.
Eurosport/BBCquote:Op zondag 29 januari 2012 11:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Op setpoint eruit gaan voor het fucking wilhelmus!
Maar serieus, is er doping waar je instantly wat aan hebt? (Dus niet van die D'Hont redbull avant la lettre placebo shit?)quote:
PM in dienst van Nadalquote:Op zondag 29 januari 2012 11:55 schreef Federer-fan het volgende:
Zou zo'n umpire dat gecoach van Toni nou niet zien? Hij moet Nadal gewoon een waarschuwing geven als Toni zoiets doet en bij de tweede keer een strafpunt.
Als je denkt dat iemand doping op de baan neemt ben je ook niet helemaal bij de wereld.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar serieus, is er doping waar je instantly wat aan hebt? (Dus niet van die D'Hont redbull avant la lettre placebo shit?)
Je praat Pakker naquote:Op zondag 29 januari 2012 12:00 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een slechte dropshot van Nadal maar wat liet Djokovic het daar liggen zeg.
Ik wilde het net zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |