Opnieuw starten doet het weer !quote:Op zondag 29 januari 2012 11:11 schreef SP22 het volgende:
Hmmmz.. nou heb ik wel beeld en geluid, maar geen commentaar meer op de NOS stream..
Zelfde hier al de hele tijd.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:11 schreef SP22 het volgende:
Hmmmz.. nou heb ik wel beeld en geluid, maar geen commentaar meer op de NOS stream..
Viel Schnee und Sonne. Had ik daar niet verwacht.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Verschrikkelijke sneeuwman? Dat is Martin Horat ja.
Prachige slag is dat.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:20 schreef Ambrosius het volgende:
Eindelijk eens de backhand langs de lijn van Djokovic.
Ik zou ook liever BBC kijken, maar daar hoor je amper het geluid uit het stadion.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah even door gezapt naar de BBC, Hopla!
Ja tuurlijk , je moet toch wat? Ze zijn redelijk gelijkwaardig, maar ze denken dat Djoko toch iets beter is nog, maar Nadal heeft een set voordeel.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:21 schreef Federer-fan het volgende:
Backodds Nadal 1.79, backodds Djokovic 2.16. Vind ik toch apart. Is het nou echt zo dat Nadal de favoriet is omdat hij de eerste set heeft gewonnen? Er is toch totaal niet te zeggen hoe de wedstrijd zich verder ontwikkelt.
Nee daar heb je gelijk in, daarom is hij ook niet zo heel ruim favoriet maar hij heeft natuurlijk wel een set en dus logischerwijs dichterbij de overwinning. Murray was ook favoriet toen hij voor stond.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:21 schreef Federer-fan het volgende:
Backodds Nadal 1.79, backodds Djokovic 2.16. Vind ik toch apart. Is het nou echt zo dat Nadal de favoriet is omdat hij de eerste set heeft gewonnen? Er is toch totaal niet te zeggen hoe de wedstrijd zich verder ontwikkelt.
Ja, toch vind ik het apart dat de odds vaak na elke punten veranderen omdat je met elk punt dichter bij de overwinning komt.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:23 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk in, daarom is hij ook niet zo heel ruim favoriet maar hij heeft natuurlijk wel een set en dus logischerwijs dichterbij de overwinning. Murray was ook favoriet toen hij voor stond.
kleine tikjesquote:Op zondag 29 januari 2012 11:26 schreef Salamando het volgende:
Novak staat af en toe wel uit te delen zeg.
Nadal heeft pas 1x verloren op een Grand Slam na winst van de 1ste set en dat is al zo'n 5 jaar geleden. Zo raar is het dus ook nietquote:Op zondag 29 januari 2012 11:21 schreef Federer-fan het volgende:
Je bedoelt in alle ronden of alleen in finales? En betrekken die bookmakers al dat soort statistieken erbij?quote:Op zondag 29 januari 2012 11:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nadal heeft pas 1x verloren op een Grand Slam na winst van de 1ste set en dat is al zo'n 5 jaar geleden. Zo raar is het dus ook niet
Tijdens het typen de wedstrijd aan het kijken?quote:Op zondag 29 januari 2012 11:28 schreef Federer-fan het volgende:
Volgens mij hant de uiotkomst van deze wedstrijd af van de vraag of Nadatl op de belangrijkste momenten (setpoint in de vierde set ofzo) gelooft dat hij van Djokovic kan winnen.
Alle rondes.. En ik denk dat wedkantoren dat soort dingen wel meeneemt jaquote:Op zondag 29 januari 2012 11:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt in alle ronden of alleen in finales? En betrekken die bookmakers al dat soort statistieken erbij?
Ja, sorry voor de typo's.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:29 schreef BobW het volgende:
[..]
Tijdens het typen de wedstrijd aan het kijken?
_
BP Djokovic nu.
Iedereen weet dat je godverdomme bedoeld hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, sorry voor de typo's.
G*dv*r, break.
quote:Op zondag 29 januari 2012 11:30 schreef Chule het volgende:
Hoera, eindelijk weer commentaar bij NOS.
Echt waar?quote:Op zondag 29 januari 2012 11:31 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je godverdomme bedoeld hoor.
Dat is ook mijn vreesquote:Op zondag 29 januari 2012 11:35 schreef Salamando het volgende:
Ik heb het gevoel dat Nadal het niet lang vol houdt als Djoko hem zo links rechts blijft sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |