Ja. Ik snap nooit dat je daarmee wegkomt op profniveau. Dat gaat niet veel harder dan bij drietjes bij de amateurs volgens mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:43 schreef Salamando het volgende:
Ze duwen die bal d'r haast overheen met hun backhand.
Nee, en doordat hij die forehand langs de lijn met spin slaat, daait hij naar binnen en kan Djokovic er steeds bij.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:48 schreef Salamando het volgende:
Nadal maakt deze set ook bijna geen enkele hoek om het Djokovic nog een beetje lastig te maken.
ja maar er is ook nog voetbal...quote:Op zondag 29 januari 2012 11:50 schreef Ambrosius het volgende:
Zou leuk zijn als ze een keer een vijfde set zouden spelen.
Ja preciesquote:Op zondag 29 januari 2012 11:50 schreef Ambrosius het volgende:
met dit tempo beginnen ze aan vijfde set als de wedstrijd is afgelopenquote:
'Oh ik krijg een goede return om mijn oren, laat ik mijn service challengen om te zien of ie uit was'.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:52 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Op 1mm na had hij ook gelijk
Ja, zou voor het eerst zijn inderdaad, verrassend genoeg.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:50 schreef Ambrosius het volgende:
Ja, zeker.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:53 schreef Salamando het volgende:
[..]
'Oh ik krijg een goede return om mijn oren, laat ik mijn service challengen om te zien of ie uit was'.
Beetje jammerlijk.
Eurosport/BBCquote:Op zondag 29 januari 2012 11:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Op setpoint eruit gaan voor het fucking wilhelmus!
Maar serieus, is er doping waar je instantly wat aan hebt? (Dus niet van die D'Hont redbull avant la lettre placebo shit?)quote:
PM in dienst van Nadalquote:Op zondag 29 januari 2012 11:55 schreef Federer-fan het volgende:
Zou zo'n umpire dat gecoach van Toni nou niet zien? Hij moet Nadal gewoon een waarschuwing geven als Toni zoiets doet en bij de tweede keer een strafpunt.
Als je denkt dat iemand doping op de baan neemt ben je ook niet helemaal bij de wereld.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar serieus, is er doping waar je instantly wat aan hebt? (Dus niet van die D'Hont redbull avant la lettre placebo shit?)
Je praat Pakker naquote:Op zondag 29 januari 2012 12:00 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een slechte dropshot van Nadal maar wat liet Djokovic het daar liggen zeg.
Ik wilde het net zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |