quote:Op zondag 29 januari 2012 10:13 schreef franklop het volgende:
Snelle conclusie; Nadal gaat dit winnen
Beetje te snel getrokken denk ik, snap niet dat iedereen Djoko al zo snel afschrijftquote:Op zondag 29 januari 2012 10:13 schreef franklop het volgende:
Snelle conclusie; Nadal gaat dit winnen
Nadal haters willen de boel altijd jinxen.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:14 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Beetje te snel getrokken denk ik, snap niet dat iedereen Djoko al zo snel afschrijft
Oh right, lijkt te werken ookquote:Op zondag 29 januari 2012 10:15 schreef alors het volgende:
[..]
Nadal haters willen de boel altijd jinxen.
mwoa beetje kijkend naar eerdere wedstrijden heeft Djoko nog niet het niveau van vorig jaar laten zien, zeker in kwart en halve finalequote:Op zondag 29 januari 2012 10:14 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Beetje te snel getrokken denk ik, snap niet dat iedereen Djoko al zo snel afschrijft
Precies, was mijn voorspelling voor de wedstrijd alquote:Op zondag 29 januari 2012 10:16 schreef franklop het volgende:
[..]
mwoa beetje kijkend naar eerdere wedstrijden heeft Djoko nog niet het niveau van vorig jaar laten zien, zeker in kwart en halve finale
Ben je voor Nadal?quote:Op zondag 29 januari 2012 10:18 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic slaat ze ook niet zo'n beetje uit als hij mist zeg. Was blij dat die forehand van Nadal langs de lijn net in ging.
Ja, wist je dat niet?quote:
Je bedoelt de voordeelkant (in tegenstelling tot de deucekant)?quote:Op zondag 29 januari 2012 10:27 schreef Wrijfhout het volgende:
Nadal moet bij zijn service naar (voor djoko het linkervak) gewoon op zijn backhand blijven serveren. Die andere kant gaat wel goed, daar wint hij alle punten bijna.
Leek Courier wel. Die noemden ze altijd een honkballer, omdat hij die ballen zo vaak met zijn frame het publiek in sloeg.quote:
Nadal speelt niet veel beter. Nu weer een BP voor Djokovic.Lijkt wel of Nadal zich in slaap laat sussen/laat afleiden door het slechte spel van Djokovic.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:34 schreef TheArt het volgende:
Nole speelt echt dramatisch tot nu toe. Beetje in de lijn der verwachting eigenlijk.
Zeker, vaak zijn ze vanaf het begin al scherp.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:35 schreef Sunshineboy het volgende:
Ik vind ze allebei echt nog niet goed spelen...Dat is jammer
BPs wegwerken lukt dan goed, maar dan krijgt ie ze meteen weer tegen op zo'n knullige manier...quote:
Behalve bij die laatste. Dat was Federerachtig zwak.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:40 schreef alors het volgende:
[..]
BPs wegwerken lukt dan goed, maar dan krijgt ie ze meteen weer tegen op zo'n knullige manier...
Nou, ze maken vooral heel veel fouten.quote:
Ja, ok. Het is wel eens nķg hoger niveau geweest, maar die 30 groundstrokes achter elkaar waren toch best indrukwekkend...quote:Op zondag 29 januari 2012 10:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, ze maken vooral heel veel fouten.
ze maken te veel foutenquote:
Zoals Miracle_Drug al zei, zit jij een andere wedstrijd te kijken? Op zichzelf een mooie rally maar hij eindigt met een fout, zoals volgens mij 75%van de rally's en die fouten zijn meestal nog UE's ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, ok. Het is wel eens nķg hoger niveau geweest, maar die 30 groundstrokes achter elkaar waren toch best indrukwekkend...
17 voor Djokovic en 13 voor Nadal, dat brengt het totaal op 30.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:39 schreef Federer-fan het volgende:
Weer een UE. Hoeveel UE's zijn er in de wedstrijden al gemaakt?
Dat is vrij extreem voor minder een set volgens mij. (Al hoeft het op zichzelf niets te zeggen, want je kunt natuurlijk allemaal games hebben met tien keer deuce en dus heel veel punten en dan is het relatief weinig.)quote:Op zondag 29 januari 2012 10:45 schreef BobW het volgende:
[..]
17 voor Djokovic en 13 voor Nadal, dat brengt het totaal op 30.
Vind je? Ik vind er weinig aan.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Niet altijd even goed niveau, wel een leuke pot om naar te kijken.
quote:
Ik vind het ook nog echt niet leuk om te zien....quote:Op zondag 29 januari 2012 10:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind er weinig aan.
Ja, de irritaties, de fouten, de rally's bij tijd en wijlen, umpire die af en toe een knipoogje doet. Nu weer een lading meeuwen. Het heeft wel wat.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind er weinig aan.
Nee.quote:
Het is wachten op een huwelijksaanzoek vanuit het publiekquote:Op zondag 29 januari 2012 10:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, de irritaties, de fouten, de rally's bij tijd en wijlen, umpire die af en toe een knipoogje doet. Nu weer een lading meeuwen. Het heeft wel wat.
Liev hč?quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 10:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, de irritaties, de fouten, de rally's bij tijd en wijlen, umpire die af en toe een knipoogje doet. Nu weer een lading meeuwen. Het heeft wel wat.
geluid loopt achter?quote:Op zondag 29 januari 2012 10:54 schreef Autobandje het volgende:
Heel vreemd hoe Djokovic nu elke bal kreunt (eerst niet) en Nadal stil is?
Inderdaadquote:Op zondag 29 januari 2012 10:50 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Het is wachten op een huwelijksaanzoek vanuit het publiek
Als je bij 'momentum' kijkt staat er een tijdlijn met piepklein rechtsonderin de gespeelde tijd.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:57 schreef jojomen4 het volgende:
Lieve vrienden, ik heb het eerdere slams ook al gevraagd, maar kan iemand mij vertellen waar op het IBM scoreboard ik de match tijd kan zien?
Bedankt. :-*
Verschrikkelijke sneeuwman? Dat is Martin Horat ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:07 schreef stefan92 het volgende:
Haha, moest weer van nos naar eurosport, gelijk die verschrikkelijke sneeuwman reclame.
[...]
Holy drollen, dank je wel. Dat is echt klein ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:05 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Als je bij 'momentum' kijkt staat er een tijdlijn met piepklein rechtsonderin de gespeelde tijd.
Ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:10 schreef BobW het volgende:
Federer-Fan, denk je nog steeds dat Djokovic gaat winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |