Dus er moeten de laatste paar jaren gelden worden onttrokken of winsten worden gemaakt bij defensie, in plaats van investeringen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:33 schreef von_Preussen het volgende: [..] Defensie dient in Nederland als sluitpost voor de begroting, dat zijn de ambities.
Hoelang nog tot een volgend seizoen?quote:
Niet de PVV aanvallen, daar worden ze sterker van.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:14 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ze hebben op iemand gestemd die de PVV een racistische partij noemt
Erg slim zijn ze er dus niet.
Defensie wordt gewoon wegbezuinigd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus er moeten de laatste paar jaren gelden worden onttrokken of winsten worden gemaakt bij defensie, in plaats van investeringen?
Michiel de Ruyter-taferelen zijn gewenst?
quote:
Het zijn ook wel schatjes met die mooie roze bril, lekker knus onder de mantel der liefde, gitaar spelend bij kampvuur.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Defensie wordt gewoon wegbezuinigd.
We zitten hier veilig in Europa etc. jwtz, allemaal vriendjes, EU vriendjes, knuffel knuffel.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
geen eens een plaatje?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:42 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Niet de PVV aanvallen, daar worden ze sterker van.
Geweldig nummer, al moet ik altijd gniffelen bij de zin ''Well, they blew up the Chicken Man in Philly last night''.quote:
Het heeft wel wat inderdaad die stupiditeit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:44 schreef waht het volgende:
[..]
Het zijn ook wel schatjes met die mooie roze bril, lekker knus onder de mantel der liefde, gitaar spelend bij kampvuur.
Zodra je er voor kiest dat mensen vrijwillig het leger in mogen, moet je niet gaan zeiken als de boel wegbezuinigd word.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:44 schreef waht het volgende:
[..]
Het zijn ook wel schatjes met die mooie roze bril, lekker knus onder de mantel der liefde, gitaar spelend bij kampvuur.
Nee, kabinet ziet dat ze de begroting niet rond kunnen krijgen, dus moet defensie dat bedrag bezuinigen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus er moeten de laatste paar jaren gelden worden onttrokken of winsten worden gemaakt bij defensie, in plaats van investeringen?
Michiel de Ruyter-taferelen zijn gewenst?
De Saab is goedkoper, maar dat ook alleen qua aanschafprijs, wat veel mensen niet zien is dat het technolgisch veel sneller verouderd dan bijv. een JSF en daardoor weer kostbare upgrade's nodig heeft. Als je met dat soort kosten rekening gaat houden, dan ziet het plaatje er heel anders uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In dat opzicht kan ik begrijpen dat oppositie partijen liever een Eurofighter of Saab hebben, niet alleen vanwege de kosten trouwens, maar ook omdat de Amerikanen schijt lijken te hebben aan de NATO, tenzij het ze goed uitkomt.
Tamashii.quote:
Ik heb er niet voor gekozen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra je er voor kiest dat mensen vrijwillig het leger in mogen, moet je niet gaan zeiken als de boel wegbezuinigd word.
Tssk. ga je mond spoelen met zeep.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je zo'n beetje de enige met kut bent in de POLSC.
Mooie ninja edit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tssk. ga je mond spoelen met zeep.
Als het erom gaat doelen uit te schakelen in een dorp zou mijn voorkeur hier naar uitgaan:quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:48 schreef Voorschrift het volgende:
70 miljoen voor een straaljager, nice.
Een zo'n vliegtuig is meer waard dan 't hele dorp wat 'ie platgooit.
Ik citeerde alleen vele anderen. Meende het niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het is gewoon niet erg verstandig en dat moet je zeggen, je doet nu alsof het een magisch zevenkoppig monster is, ik behandel ze als deelnemers aan het democratische systeem en dus staan ze niet boven kritiek.
Ik waardeer je muzieksmaak.quote:
Dat hoort ook zoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:48 schreef Voorschrift het volgende:
70 miljoen voor een straaljager, nice.
Een zo'n vliegtuig is meer waard dan 't hele dorp wat 'ie platgooit.
Als 't maar ploft.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als het erom gaat doelen uit te schakelen in een dorp zou mijn voorkeur hier naar uitgaan:
[ afbeelding ]
Wat betreft de bestrijding van gronddoelen zijn die een stuk nauwkeuriger en kunnen veel meer schade aanrichten.
Wil je echt iets goed plat krijgen zijn die paar bommen onder een JSF niet genoeg, dan wil je dit wapensysteem hebben. Economisch gezien trouwens een enorm succes, als je de productiekosten uitsmeert over de 50 jaar dat ie nu in dienst is heb je een goedkoop wapenplatform.
[ afbeelding ]
BVR.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat hoort ook zo.
Maar het gaat natuurlijk om de dogfights, die blijven het mooist.
Nou toch niet meer, is nu meer wie heeft het modernste wapenplatform. Fire and forget (hit beyond visible range).quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat hoort ook zo.
Maar het gaat natuurlijk om de dogfights, die blijven het mooist.
quote:
een img van je eigen hd gaat niet werken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:00 schreef Zeeland het volgende:
[ [url=C:\Users\Lievense\Desktop\Werkmap\Eickhout.gif]afbeelding[/url] ]
Hallo User Lievense.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:00 schreef Zeeland het volgende:
[ [url=C:\Users\Lievense\Desktop\Werkmap\Eickhout.gif]afbeelding[/url] ]
En dan?quote:
A'dam.quote:
Heb jij het adres van erik al?quote:
Heb je gelijk in hoor, hoewel het accent naar BVR verschuift hebben de Amerikanen in het verleden de misvatting gemaakt om volledig om raketten te vertrouwen. Het ontbreken van een kanon heeft ze opgebroken toen opeens Vietnamese MiG's opdoken die ze op korte afstand niet met raketten konden bestrijden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En als ze nu toevallig elkaar tegenkomen?
Toestellen worden geleid vanuit een informatieplatform (AWACS) die zien van veraf echt wel wat er in de lucht is en of het een bogey is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En als ze nu toevallig elkaar tegenkomen?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb jij het adres van erik al?
Kunnen we hem uit zijn studentenflatje trekken.
Erik is niet te traceren.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb jij het adres van erik al?
Kunnen we hem uit zijn studentenflatje trekken.
Oh fuck, ik wilde kijken of ik zo een afbeelding kon posten. En zelf zien.quote:
Klopt was met de F4 versus Mig 17/Mig 19 boven V'Namquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je gelijk in hoor, hoewel het accent naar BVR verschuift hebben de Amerikanen in het verleden de misvatting gemaakt om volledig om raketten te vertrouwen. Het ontbreken van een kanon heeft ze opgebroken toen opeens Vietnamese MiG's opdoken die ze op korte afstand niet met raketten konden bestrijden.
Hoewel het in de toekomst steeds minder voorkomt mag je de dogfight niet geheel verwaarlozen.
Volgende keer gewoon de "Preview" functie gebruiken naast invoeren schat.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:06 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Oh fuck, ik wilde kijken of ik zo een afbeelding kon posten. En zelf zien.
Niet bedacht dat mijn naam erin stond.
Daar zijn er toch meerderen van?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Iemand die geen muzieksmaak heeft
Ik heb Ron Paul op staan.quote:
Vervelend, de hele avond aan je zak krabben.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:12 schreef Drugshond het volgende:
Straks eerst eens scheren. Begint vervelend te kriebelen.
Jammer, ik word graag beoordeeld op wat ik zeg, niet of ik een vrouw of man ben.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je zo'n beetje de enige met kut bent in de POLSC.
Typische vrouwenuitspraak.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jammer, ik word graag beoordeeld op wat ik zeg, niet of ik een vrouw of man ben.
Al Bundy....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:13 schreef Monidique het volgende:
Vervelend, de hele avond aan je zak krabben.
Dan had je niet zo hard aan je zak moet krabben.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Al Bundy....
Maar die rommel zit op mijn gezicht.
hahhahahaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dan had je niet zo hard aan je zak moet krabben.
Uniek monimentje.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:18 schreef TitusPullo het volgende:
Het heeft lang geduurd, maar Monidique bezigt eindelijk JdWhumor.
"Ken ik jou?" vind ik nou niet echt een denderende uitspraak in dat opzicht.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jammer, ik word graag beoordeeld op wat ik zeg, niet of ik een vrouw of man ben.
Plakzak galore.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:20 schreef Drugshond het volgende:
Scheren van je balzak is dat anno 2012 nog een beetje owke.
Nee, maar jij was toch al niet van plan om mij daarop te beoordelen, gezien je eerdere opmerkingen, dus dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
"Ken ik jou?" vind ik nou niet echt een denderende uitspraak in dat opzicht.
Je zei dat je een vrouw was, dus de rest van je uitspraken kunnen niet veel soeps zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij bent ook homo?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:32 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je zei dat je een vrouw was, dus de rest van je uitspraken kunnen niet veel soeps zijn.
Hoe kun je weten dat ik dat idd niet van plan was?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar jij was toch al niet van plan om mij daarop te beoordelen, gezien je eerdere opmerkingen, dus dat maakt niet uit.
Oooh. Omdat je zo vrouwonvriendelijk ben.quote:
Zei de PVV'er die het voornamelijk over zijn vechtsport heeftquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:32 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je zei dat je een vrouw was, dus de rest van je uitspraken kunnen niet veel soeps zijn.
Vrouwen weten toch héél veel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe kun je weten dat ik dat idd niet van plan was?
Mei Li!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Oh, en ookal weten ze veel maken ze nog geen goede politici!
Femke heeft nog nooit op een ministerie kunnen zitten, dus opzich is het geen verkeerde politica.quote:
Vergeleken met Jolande, zie ik Femke veel liever sentimenteel doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat mens is nog zotter dan Tara Singh Varma
Maar ze wil extra belasting op kaas en vlees.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:55 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Zij doet tenminste nog een beetje lief tegen honden.
Prima toch....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Maar ze wil extra belasting op kaas en vlees.
Niet als ze het vrijgekomen geld besteed aan rechten van dieren, terwijl er genoeg mensenrechten zijn om in te investeren.quote:
Jammer dat het zo'n een-aspecten-partij is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:55 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Zij doet tenminste nog een beetje lief tegen honden.
Dierenrechten zijn goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet als ze het vrijgekomen geld besteed aan rechten van dieren, terwijl er genoeg mensenrechten zijn om in te investeren.
Wat een mooi woordquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n een-aspecten-partij is.
Voelen ze niks van. Anders zouden die kreeften er wel wat van zeggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kijk eens naar de bereiding van een kreeft.
Mwah, spring zelf eens in een kokend badquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:09 schreef Picchia het volgende:
[..]
Voelen ze niks van. Anders zouden die kreeften er wel wat van zeggen.
Die jongen is toch geen kreeftquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah, spring zelf eens in een kokend bad
Langzaam laten koken is diervriendelijker?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah, spring zelf eens in een kokend bad
Kreeften worden doorgaans levend in een pan kokend water gegooid, als je de kookprogrammas op de commercielen geloven wilt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:15 schreef Dutchnative het volgende:
Kreeften moest je toch eerst in ijskoud water stoppen, zodat ze het bewust zijn verliezen oid. ?
Doodprikkenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Langzaam laten koken is diervriendelijker?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Langzaam laten koken is diervriendelijker?
Je wil niet weten wat er met de gemiddelde vleeskip gebeurtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kreeften worden doorgaans levend in een pan kokend water gegooid, als je de kookprogrammas op de commercielen geloven wilt.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:17 schreef Dutchnative het volgende:
Je wil niet weten wat er met de gemiddelde vleeskip gebeurt
Ik weet wat er voor mn lapje vlees gebeurt, ik hoef alleen geen PvdD/Milieu defensie personen met een dode koe voor de lokale McD/BK alls ik even wil lunchen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er met de gemiddelde vleeskip gebeurt
Hartstikken zielug voor die lechkipjes vooral hebben totaal geen riumte!!!!!!!!!111111111quote:
Vind die acties ook een beetje onzinnigquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet wat er voor mn lapje vlees gebeurt, ik hoef alleen geen PvdD/Milieu defensie personen met een dode koe voor de lokale McD/BK alls ik even wil lunchen.
Ik heb laatste (enkele weken geleden) een gesprek gehad met een vrouw van de dieren bescherming, die zei dat het bij kreeften heel moeilijk ligt. Er kan niet bewezen worden dat een kreeft gevoel heeft. Kreeften hebben geen klassieke hersenen, maar 'hersenknoopjes' in de rug. Ik geloof nog dat ze zij dat elektrocutie voor die dieren het beste was.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:15 schreef Dutchnative het volgende:
Kreeften moest je toch eerst in ijskoud water stoppen, zodat ze het bewust zijn verliezen oid. ?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:20 schreef Dutchnative het volgende:
Hartstikken zielug voor die lechkipjes vooral hebben totaal geen riumte!!!!!!!!!111111111
ik heb even een woordje toegevoegd en 1 aangepast.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Punt blijft sowieso dat de mens als een omnivoor geboren is en dat deze voedingsstoffen uit zowel plantaardige als dierlijke producten kan halen.
Was het niet zo dat men bij gewervelden zeker kon zijn van (fysiek) 'gevoel' zoals bij mensen, maar bij ongewervelden juist niet? Een kwal zou bijvoorbeeld alleen maar gevaar kunnen voelen, en je zou hem in principe kunnen 'martelen'(als dat mogelijk is), zonder dat hij daar veel meer schade van oploopt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb laatste (enkele weken geleden) een gesprek gehad met een vrouw van de dieren bescherming, die zei dat het bij kreeften heel moeilijk ligt. Er kan niet bewezen worden dat een kreeft gevoel heeft. Kreeften hebben geen klassieke hersenen, maar 'hersenknoopjes' in de rug. Ik geloof nog dat ze zij dat elektrocutie voor die dieren het beste was.
Persoonlijk vind ik dat er veel te veel aandacht wordt gelegd op het slachtingsproces. Een moment van pijn ver voor het slachten is minstens net zo erg dan tijdens het slachten volgens mij. Sterker nog ik heb liever heel veel pijn op het moment dat ik sterf, dan tijdens mijn lieven. Nog nooit iemand gezien die tijdens het sterven een trauma heeft opgelopen.
Zonder dierlijke producten ga je pilletjes slikken om aan noodzakelijke stoffen te komen, pilletjes die van te voren op dieren getest worden om te kijken of deze niet slecht vallen bij mensen, laatstaan dat die pilletjes zo lekker smaken als een gegrilde kip of een biefstuk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:24 schreef Zeeland het volgende:
[..]
ik heb even een woordje toegevoegd en 1 aangepast.
Klopt je hebt altijd een aantal dieren nodig. Natuurlijk wel veel minder dan dat we er nu consumeren. Ik ben overigens niet tegen het eten van dieren noch tegen dierproeven. Alleen het dogma we zijn nu eenmaal omnivoor, dus... vind ik altijd zo nietszeggend.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zonder dierlijke producten ga je pilletjes slikken om aan noodzakelijke stoffen te komen, pilletjes die van te voren op dieren getest worden om te kijken of deze niet slect vallen bij mensen.
Het feit dat de mens als omnivoor geboren is kun je toch niet nietszeggend noemen? True, er valt wat voor te zeggen dat men minder vlees kan consumeren, maar dat is toch iets anders dan helemaal geen vlees consumeren en wat de voedingsstoffen die je daardoor mist afhankelijk zijn van voedselsupplementen(die grootschalig op dieren getest worden voordat ze op de markt toegelaten worden) laten?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:29 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Klopt je hebt altijd een aantal dieren nodig. Natuurlijk wel veel minder dan dat we er nu consumeren. Ik ben overigens niet tegen het eten van dieren noch tegen dierproeven. Alleen het dogma we zijn nu eenmaal omnivoor, dus... vind ik altijd zo nietszeggend.
*Schakelt verrekijktoestel in*quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
Zit net op Ned 2. naar een discussie over pensioenen te kijken (discussie tussen jong en oud publiek), en het woord solidariteit is nu al wel 500x langsgekomen.
Hoe vaker ik het hoor, hoe harder ik ervan moet kotsen. Fijne argumentatie: "er is te weinig geld ---> jullie moeten solidair zijn".
O, 't is net afgelopenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:54 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
*Schakelt verrekijktoestel in*
*Belandt bij Ik Vertrek*
Idd, mischien komt het nog wel online.quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:50 schreef Picchia het volgende:
You are either solidair with us, or against us.
Riskant.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef Tamashii het volgende:
Wat vinden jullie van het feit dat sommige studenten geld lenen, dat op een spaarrekening zetten en er vervolgens winst op maken?
Carry trade.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Riskant.
Vaak als je leent uit Japan, waar de rentes enorm laag zijn, kun je die tegen een heel gunstig tarief op een spaarrekening zetten of doorlenen. Dan ben je wel heel erg afhankelijk van de valutamarkt.
Prima. Ik heb het ook overwogen, maar uiteindelijk besloot ik het allemaal uit te geven aan vakanties en kleren. Yeah!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef Tamashii het volgende:
Wat vinden jullie van het feit dat sommige studenten geld lenen, dat op een spaarrekening zetten en er vervolgens winst op maken?
Gorilla attack in this rap habitat.quote:
Stom, aangezien de rente op een spaarrekening niets oplevert t.o.v. de rente van de IB-groep.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef Tamashii het volgende:
quote:
Wat lul je nu?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Riskant.
Vaak als je leent uit Japan, waar de rentes enorm laag zijn, kun je die tegen een heel gunstig tarief op een spaarrekening zetten of doorlenen. Dan ben je wel heel erg afhankelijk van de valutamarkt.
Oh zo. Ik was vergeten dat het om lenen bij de IB-groep ging, omdat het studenten zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat lul je nu?
Het is een stuk riskanter om het valutarisico te nemen dan een lening bij de IB-groep, die je naar draagkracht moet terugbetalen (mocht het fout gaan). Als het fout gaat met het speculeren van Japanse centjes dan komen de schuldeisers hun geld wel halen, ongeacht je inkomenspositie.
En het was niet in jezelf opgekomen dat als je zelf geld leent (buiten de IB-groep) het rentepercentage wat je moet betalen hoger is dan hetgeen wat je op een spaarrekening ontvangt, derhalve dat je stelling onlogisch zou zijn?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh zo. Ik was vergeten dat het om lenen bij de IB-groep ging, omdat het studenten zijn.
Ik dacht dat ze oorspronkelijk die leningen uit Japan bedoelde.
Ik vond het al onlogisch klinken vanaf het begin. Vandaar dat ik dus dacht dat Tamashi het over carry-trades had.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En het was niet in jezelf opgekomen dat als je zelf geld leent (buiten de IB-groep) het rentepercentage wat je moet betalen hoger is dan hetgeen wat je op een spaarrekening ontvangt, derhalve dat je stelling onlogisch zou zijn?
Lijkt me nogal zinloos werk. Hoeveel winst valt er te halen in een jaar?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef Tamashii het volgende:
Non.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:39 schreef TitusPullo het volgende:
Zijn jullie weleens in Dubai geweest?
Nee, ik ben wel zover als moskou/st. petersburg gekomen,wat mij ook veel interessantere plaatsen lijken als je het met dubai vergelijkt..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:39 schreef TitusPullo het volgende:
Dat vroeg ik toch niet?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel zover als moskou/st. petersburg gekomen.
Nee, maar als je het geld er voor hebt kan je beter naar zoiets op reis gaan dan naar islamitische oliestaatje waar ze uitzonderingen maken voor westerlingen.quote:
Nee. Maar dat herinnert mij dat vorig semester een meisje uit mijn klas wel drie keer aan mij vertelde dat zij naar Dubai op vakantie ging.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:39 schreef TitusPullo het volgende:
Vind ik ook. Maar rente volgend jaar bij Duo is 1.39% ofzo. Terwijl een spaarrekening 2.5% of meer kan zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:37 schreef waht het volgende:
[..]
Lijkt me nogal zinloos werk. Hoeveel winst valt er te halen in een jaar?
Voor het bedrag dat je al opzij kunt leggen als student, loont het de moeite niet volgensmij.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar rente volgend jaar bij Duo is 1.39% ofzo. Terwijl een spaarrekening 2.5% of meer kan zijn.
Vind het ook egoistisch maarja.
Waarom zou ik op reis gaan naar een land vol gangsters en dronken skinheads?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, maar als je het geld er voor hebt kan je beter naar zoiets op reis gaan dan naar islamitische oliestaatje waar ze uitzonderingen maken voor westerlingen.
Beste constructie is je bedrijf in UAE hebben zitten (VPB = 0%) en dan in Zwitserland wonen (dividendbelasting = 0%).quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
In de jaren 90 zaten alle belastingontduikers in luxemburg, monaco of zwitserland en nu zijn ze verhuist naar oman, qatar of de UAE.
Pokerverslaafde!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:53 schreef Drugshond het volgende:
Godver heb ik een keer AA gebeurt er nix.
AA is dan ook niets meer dan suikerwater met een chemisch vruchtensmaakje.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:53 schreef Drugshond het volgende:
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:53 schreef Drugshond het volgende:
Je hebt er iig geen last van noord-afrikanen en/of tokkies.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:53 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waarom zou ik op reis gaan naar een land vol gangsters en dronken skinheads?
Er zitten in Dubai waarschijnlijk ook maar weinig Noord-Afrikanen. En er zijn al helemaal geen tokkies, die drinken immers graag alcohol in het openbaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je hebt er iig geen last van noord-afrikanen en/of tokkies.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:54 schreef Picchia het volgende:
Die Wytske Kenemans is wel mijn type.
Maar in Dubai heb je geen culturele bezichtigingen als het Kremlin of de Hermitage, daar kun je hooguit skispringen in een winkelcentrum.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:58 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Er zitten in Dubai waarschijnlijk ook maar weinig Noord-Afrikanen. En er zijn al helemaal geen tokkies, die drinken immers graag alcohol.
Geen culturele wat?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar in Dubai heb je geen culturele bezichtigingen als het Kremlin of de Hermitage.
Nee, die begrijpen uitsluitend Arabisch.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:13 schreef Zeeland het volgende:
Zouden de kinderen van mijn kleinkinderen dit kunnen lezen?
Alleen als je je profielnaam aan ze bekend maakt en FOK!(of een evt mirror) nog bestaat..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:13 schreef Zeeland het volgende:
Dan kunnen ze onmogelijk Moslim zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, die begrijpen uitsluitend Arabisch.
Dat laatste vraag ik me dus af.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alleen als je je profielnaam aan ze bekend maakt en FOK!(of een evt mirror) nog bestaat..
I hope they'll all just speak english.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:13 schreef Zeeland het volgende:
of esperanto.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
I hope they'll all just speak english.
Maak je nu maar meer zorgen over de plaatjes die her-en-der gepost zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:13 schreef Zeeland het volgende:
Wat zou dan überhaupt nog het nut zijn van een IB-groep? Behalve dat het meer risico durft te nemen dan een bank?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:01 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind het prima als de overheid met de IB-groep marktrentes gaat vragen.
Nu gaat er onnodig veel geld verloren doordat er dure leenproducten moeten worden opgezet voor studenten.
Inshallah.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, die begrijpen uitsluitend Arabisch.
Dh, help deze arme jongen eens met je expertise: Leuke dingen om te roken?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:25 schreef Drugshond het volgende:
Venustrafobia ?! nog nooit van gehoord.
Discovery Channel wordt steeds slechter lijkt het welquote:Op zondag 29 januari 2012 00:34 schreef remlof het volgende:
Ik ga eens kijken of er nog iets leuks op tv is, op één van de Discovery Channels ofzo.
Film1 is cool.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:34 schreef remlof het volgende:
Ik ga eens kijken of er nog iets leuks op tv is, op één van de Discovery Channels ofzo.
Dat laatste dus. Hquote:Op zondag 29 januari 2012 00:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat zou dan überhaupt nog het nut zijn van een IB-groep? Behalve dat het meer risico durft te nemen dan een bank?
Dat laatste dus. Het garanderen van een lening aan iedereen, ongeacht risicoprofiel.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat zou dan überhaupt nog het nut zijn van een IB-groep? Behalve dat het meer risico durft te nemen dan een bank?
Hmm, heb je spijt van je studie, Friek?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:20 schreef Friek_ het volgende:
http://www.tilburgunivers(...)ilosofie/vanderstap/
De lachspieren worden weer getraind op dit uur.
Nee hoor, ik vind het enkel vermakelijk (en enigszins beschamend en treurig) dat er zoveel onzin wordt verkocht.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, heb je spijt van je studie, Friek?
Dat is met elke studie zo - althans, ik heb zicht op drie - en het zal overal wel tegenvallen.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het enkel vermakelijk (en enigszins beschamend en treurig) dat er zoveel onzin wordt verkocht.
En een ware academicus maakt zijn eigen curriculum uitdagend.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:58 schreef waht het volgende:
Die mooie praatjes kom je overal tegen inderdaad. Gelukkig zijn er genoeg andere manieren om een studie te beoordelen.
Een gewaarwording die mij wat laat ten deel viel. Maar beter laat dan nooit.quote:Op zondag 29 januari 2012 02:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En een ware academicus maakt zijn eigen curriculum uitdagend.
Volg je enkel de verplichte stof en richtlijnen, dan zijn het 5 - 8 saaie jaren.
Het is helemaal niet erg om de eerste twee/drie jaar wat meer binnen de lijntjes te kleuren.quote:Op zondag 29 januari 2012 03:02 schreef waht het volgende:
[..]
Een gewaarwording die mij wat laat ten deel viel. Maar beter laat dan nooit.
Dat is ook weer zo. Maar het studeren wordt een stuk leuker zodra je beseft hoeveel vrijheid je krijgt qua onderzoek, stages, vakken en dergelijke. Het duurde bij mij even voordat ik het schoolse van me af heb geschud, en ben gaan doen wat ik echt leuk vind.quote:Op zondag 29 januari 2012 03:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is helemaal niet erg om de eerste twee/drie jaar wat meer binnen de lijntjes te kleuren.
Daar wordt het onderwijs ook naar gevormd. En als TU-student mag je al een jaar extra 'genieten'.
Troost je, sommige afstudeerders hebben dat schoolse nog altijd in zich en vragen braaf aan de beoordelaars wat een interessant scriptieonderwerp is (het begin van hun carriere, nota bene) en wat er in moet komen te staan. Het niveau is werkelijk hemeltergend en vergeef me de generalisatie, maar nu doorstuderend HBO amper een baan krijgt maakt dat de masterstudenten niet beter.quote:Op zondag 29 januari 2012 03:09 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Maar het studeren wordt een stuk leuker zodra je beseft hoeveel vrijheid je krijgt qua onderzoek, stages, vakken en dergelijke. Het duurde bij mij even voordat ik het schoolse van me af heb geschud, en ben gaan doen wat ik echt leuk vind.
Die HBO-route had er sowieso niet moeten zijn. Dat is echt een keuze voor kwantiteit in plaats van kwaliteit.quote:Op zondag 29 januari 2012 03:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Troost je, sommige afstudeerders hebben dat schoolse nog altijd in zich en vragen braaf aan de beoordelaars wat een interessant scriptieonderwerp is (het begin van hun carriere, nota bene) en wat er in moet komen te staan. Het niveau is werkelijk hemeltergend en vergeef me de generalisatie, maar nu doorstuderend HBO amper een baan krijgt maakt dat de masterstudenten niet beter.
Vroeger mocht je zonder een gymnasiumdiploma niet eens naar een universiteit.quote:Op zondag 29 januari 2012 03:27 schreef waht het volgende:
[..]
Die HBO-route had er sowieso niet moeten zijn. Dat is echt een keuze voor kwantiteit in plaats van kwaliteit.
Ik vertrouw op bekwame recruiters en m'n eigen overtuigingskracht om het onderscheid te duiden.quote:Op zondag 29 januari 2012 03:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vroeger mocht je zonder een gymnasiumdiploma niet eens naar een universiteit.
Tegenwoordig kunnen vmbo-t'ers zonder problemen of meerkosten door naar een mastertraject.
Diploma-deflatie.
Klopt, maar daar gaat het natuurlijk niet omquote:Op zondag 29 januari 2012 03:33 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vertrouw op bekwame recruiters en m'n eigen overtuigingskracht om het onderscheid te duiden.
De maatschappelijke kwesties ligt iets anders, dat is waar. Maar ik zou mezelf niet zijn als ik het niet direct voor m'n eigen belang in overweging neem.quote:Op zondag 29 januari 2012 03:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, maar daar gaat het natuurlijk niet om.
Uiteraard kunnen jij en ik wel duidelijk maken waarom wij net een tikje meer hebben dan een MTS'er.
De IB-groep is een geldmachine voor de overheid, althans de studenten die er lenen. Gaat de IB-groep marktrentes vragen en moet dan met de bankenwereld concurreren, dan gaat de overheid heel wat aan inkomsten verloren.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:01 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind het prima als de overheid met de IB-groep marktrentes gaat vragen.
Nu gaat er onnodig veel geld verloren doordat er dure leenproducten moeten worden opgezet voor studenten.
Die inkomsten zullen toch lager liggen dan de uitgaven?quote:Op zondag 29 januari 2012 09:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De IB-groep is een geldmachine voor de overheid, althans de studenten die er lenen. Gaat de IB-groep marktrentes vragen en moet dan met de bankenwereld concurreren, dan gaat de overheid heel wat aan inkomsten verloren.
Excuus.quote:
Daarmee is het onwenselijk dat er een prikkel wordt gegeven aan studenten om meer te lenen dan zij onder normale omstandigheden zouden doen. De toegankelijkheid van het hoger onderwijs staat immers niet onder druk als de overheid realistische rentes aanhoudt.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:04 schreef Nautilus. het volgende:
De IB-groep is een ZBO, dus de inkomsten zullen per definitie lager zijn dan de uitgaven. Ik weet overigens niet of ze hun kasstromen op basis van die lage rente mogen kapitaliseren.
Hey, lullo, nog geneukt?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:10 schreef Voorschrift het volgende:
Good morning people of the FOKPOL community.
Kerel! Nee man, lullo, gewoon biertje he.quote:
Is goeeedd. Mooi man, lul! Hey, pikkestein, een beetje trek in volgend weekend?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kerel! Nee man, lullo, gewoon biertje he.
Ja weet je toch man, kerel, beetje Damsko op z'n kop zetten hé lullo, altijd mooi man.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is goeeedd. Mooi man, lul! Hey, pikkestein, een beetje trek in volgend weekend?
22 en 19, huwelijk, Nederlander en Oostblokster, aint gonna go well.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:16 schreef GSbrder het volgende:
Huwelijksaanzoek
Ware liefde bestaat nog op Fok!
... But then again, what was I thinking.
Chapeau chapeau, van Binsbergen!quote:Op zondag 29 januari 2012 12:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja weet je toch man, kerel, beetje Damsko op z'n kop zetten hé lullo, altijd mooi man.
En toch is de optimistische naiviteit jaloersmakendquote:Op zondag 29 januari 2012 12:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
22 en 19, huwelijk, Nederlander en Oostblokster, aint gonna go well.
Realism is a bitch.
Pleit voor een IBRA, naast je HRA.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:17 schreef du_ke het volgende:
Overigens is het deels ook imago dat lenen bij de IB-Groep zo goedkoop is. Als je net in het verkeerde jaar afstudeert is die rente nog best fors, ik betaalde meer dan 4%, dat scheelde niet veel met bijvoorbeeld m'n hypotheekrente.
Goed plan kerel, maar ze schijnen nogal lastig om aan de haak te slaan te zijn, die lullo van 'n Erik is van de planeet verdwenen kerel, Damso heeft z'n effect op 'm.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Chapeau chapeau, van Binsbergen!
Kunnen wij niet zo'n ontzettend kneurrige Amsterdammert optrommelen die ons leert schommelen op de universiteitsspeeltoestellen, ouwe baas?
Neuh lijkt me niet zo verstandig, stimuleer liever het zo snel mogelijk aflossen van de studieschuld. Blij dat ik er weer vanaf benquote:
Niet echt, meelijwekkend wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En toch is de optimistische naiviteit jaloersmakend.
Dat is altijd goed.quote:
Dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan, natuurlijk. Het is onzinnig om te veel te lenen, maar het is wat de volgende generatie studenten zal doen om hun master of langstudeerdersboete te financieren. En als de IB-groep een zakelijke rente in rekening zal brengen, gewoon, om te pesten , ofzo, want wíj hebben immers altijd moeten werken voor de poen, ja, dan kun je de IB-groep beter opdoeken, of privatiseren.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarmee is het onwenselijk dat er een prikkel wordt gegeven aan studenten om meer te lenen dan zij onder normale omstandigheden zouden doen. De toegankelijkheid van het hoger onderwijs staat immers niet onder druk als de overheid realistische rentes aanhoudt.
Nee, gooi de lening bij de IB omhoog en het forfaitair rendement van 4% omlaag bij de VRH.
Hallooootjes.quote:
Onwijs man. Ik ben die zaterdag al vroeg in de meer illustere regionen van Amsterdam West te vinden, dus vrindelijke Oosterburen, noem maar een tijd, ik kan de gehele zaterdag!quote:Op zondag 29 januari 2012 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed plan kerel, maar ze schijnen nogal lastig om aan de haak te slaan te zijn, die lullo van 'n Erik is van de planeet verdwenen kerel, Damso heeft z'n effect op 'm.
Amsterdam West? Gij heeft een doodswens te vervullen of spendeert u daadwerkelijk tijd daar met de intentie het naar uwer zin te gaan hebben?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onwijs man. Ik ben die zaterdag al vroeg in de meer illustere regionen van Amsterdam West te vinden, dus vrindelijke Oosterburen, noem maar een tijd, ik kan de gehele zaterdag!
Probleem is, voor veel partijen en studentenvakbonden, dat een private geldverstrekker "onrendabele" investeringen mogelijk weigert. Een halve ton lenen voor een cursusje Leisure Management, zit er dan niet meer in en dergelijke studenten zullen de eerste zijn die het hoger onderwijs ontoegankelijk verklaren.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:27 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan, natuurlijk. Het is onzinnig om te veel te lenen, maar het is wat de volgende generatie studenten zal doen om hun master of langstudeerdersboete te financieren. En als de IB-groep een zakelijke rente in rekening zal brengen, gewoon, om te pesten , ofzo, want wíj hebben immers altijd moeten werken voor de poen, ja, dan kun je de IB-groep beter opdoeken, of privatiseren.
Niet voor mijn lol, zoveel is zekerquote:Op zondag 29 januari 2012 12:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Amsterdam West? Gij heeft een doodswens te vervullen of spendeert u daadwerkelijk tijd daar met de intentie het naar uwer zin te gaan hebben?Ik zal vP eens informeren naar een tijd, immers hij is de chauffeur.
Waar in west zit je? Toch niet nieuw-west hé?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet voor mijn lol, zoveel is zeker.
Oud-west. Nog net.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar in west zit je? Toch niet nieuw-west hé?
De rente verschilt nogal zoals op de site van de Ib-groep te zien is, en volgens mij gaan de rentepercentage's flink omhoog als je klaar bent met je studie en de aflossingsfase ingaat.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die inkomsten zullen toch lager liggen dan de uitgaven?
Hoe kan de overheid op een instituut winst maken die geld uitleent met lagere rentes dan de overheid zelf moet betalen?
Dan bouw je recreatieparken voor permanente bewoning. Ik zie je punt niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:51 schreef Tamashii het volgende:
Omdat het zo niet werkt. Recreatiewoningen die 'permanent' bewoond worden staan meestal op een goed park met faciliteiten die je ergens anders niet zo snel tegen komt. Bovendien is de sfeer op zo'n park veel gemoedelijker dan ergens anders.
Omdat ze daar "niet voor bedoeld" zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De rente verschilt nogal zoals op de site van de Ib-groep te zien is, en volgens mij gaan de rentepercentage's flink omhoog als je klaar bent met je studie en de aflossingsfase ingaat.
Andere vraag aan jou, ik zat net op BNR een stuk te luisteren over de permanente bewoning van vakantie- en recreatiewoningen, wat eigenlijk niet toegestaan is.
Maar ik heb we'll vaker gehoord dat mensen daar permanent wonen. Als die behoefte er schijnbaar is (kleine behuizing maar ook goedkopere prijs), waarom worden dan niet dergelijke woningen voor permanente bewoning gebouwd?
De rente waarmee de afslossingsfase in gaat wordt voor vijf jaar bepaald in het jaar dat je afstudeert. ik zat daarmee op dik 4% rente maar iemand die vorig jaar afstudeerde betaalt maar 1,4% de komende 5 jaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De rente verschilt nogal zoals op de site van de Ib-groep te zien is, en volgens mij gaan de rentepercentage's flink omhoog als je klaar bent met je studie en de aflossingsfase ingaat.
Ja maar dat is toch een heel ander idee! Bovendien houden mensen zichzelf nu voor dat ze nog een ander huis hebben of een ander postadres, waardoor ze wettelijk gezien geen zigeneur zijn. Want zo'n vakantiewoning is meestal op wielen, soms ook wel gewoon normaal maar die zijn dan weer achterlijk duur wat veel wordt gebruikt om wit te wassen. We hebben het daar hier ook wel eens over gehad, mensen deinzen daar erg voor terug.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan bouw je recreatieparken voor permanente bewoning. Ik zie je punt niet.
Ik heb geen idee wat die definitie precies is. Maar de belasting die hier wordt betaald is een soort zigeunerbelasting omdat je een huis met wielen er onder hebt.quote:
Een wettelijke zigeunerquote:Op zondag 29 januari 2012 13:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch een heel ander idee! Bovendien houden mensen zichzelf nu voor dat ze nog een ander huis hebben of een ander postadres, waardoor ze wettelijk gezien geen zigeneur zijn. Want zo'n vakantiewoning is meestal op wielen, soms ook wel gewoon normaal maar die zijn dan weer achterlijk duur wat veel wordt gebruikt om wit te wassen. We hebben het daar hier ook wel eens over gehad, mensen deinzen daar erg voor terug.
Dat kunnen ze nu ook al min of meer via het bestemmingsplan en daar moet de provincie dan toestemming voor geven. Lijkt me dat de provincies die toets niet zomaar uit handen willen geven voor dit soort zaken. Ze willen graag blijven sturenquote:Op zondag 29 januari 2012 12:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat er meer vraaggestuurd gebouwd moet worden, maar feitelijk komt er nu toch een regeling dat gemeenten zelf mogen bepalen of permanente huisvesting toegestaan is?
Ik ben benieuwd naar de vakantieparken van de toekomstquote:Op zondag 29 januari 2012 13:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat kunnen ze nu ook al min of meer via het bestemmingsplan en daar moet de provincie dan toestemming voor geven. Lijkt me dat de provincies die toets niet zomaar uit handen willen geven voor dit soort zaken. Ze willen graag blijven sturen.
Dat noemen ze hotelsquote:Op zondag 29 januari 2012 13:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de vakantieparken van de toekomst
Vakantiewoningflats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |