Dus er moeten de laatste paar jaren gelden worden onttrokken of winsten worden gemaakt bij defensie, in plaats van investeringen?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:33 schreef von_Preussen het volgende: [..] Defensie dient in Nederland als sluitpost voor de begroting, dat zijn de ambities.
Hoelang nog tot een volgend seizoen?quote:
Niet de PVV aanvallen, daar worden ze sterker van.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:14 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ze hebben op iemand gestemd die de PVV een racistische partij noemt
Erg slim zijn ze er dus niet.
Defensie wordt gewoon wegbezuinigd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus er moeten de laatste paar jaren gelden worden onttrokken of winsten worden gemaakt bij defensie, in plaats van investeringen?
Michiel de Ruyter-taferelen zijn gewenst?
quote:
Het zijn ook wel schatjes met die mooie roze bril, lekker knus onder de mantel der liefde, gitaar spelend bij kampvuur.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Defensie wordt gewoon wegbezuinigd.
We zitten hier veilig in Europa etc. jwtz, allemaal vriendjes, EU vriendjes, knuffel knuffel.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
geen eens een plaatje?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:42 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Niet de PVV aanvallen, daar worden ze sterker van.
Geweldig nummer, al moet ik altijd gniffelen bij de zin ''Well, they blew up the Chicken Man in Philly last night''.quote:
Het heeft wel wat inderdaad die stupiditeit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:44 schreef waht het volgende:
[..]
Het zijn ook wel schatjes met die mooie roze bril, lekker knus onder de mantel der liefde, gitaar spelend bij kampvuur.
Zodra je er voor kiest dat mensen vrijwillig het leger in mogen, moet je niet gaan zeiken als de boel wegbezuinigd word.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:44 schreef waht het volgende:
[..]
Het zijn ook wel schatjes met die mooie roze bril, lekker knus onder de mantel der liefde, gitaar spelend bij kampvuur.
Nee, kabinet ziet dat ze de begroting niet rond kunnen krijgen, dus moet defensie dat bedrag bezuinigen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus er moeten de laatste paar jaren gelden worden onttrokken of winsten worden gemaakt bij defensie, in plaats van investeringen?
Michiel de Ruyter-taferelen zijn gewenst?
De Saab is goedkoper, maar dat ook alleen qua aanschafprijs, wat veel mensen niet zien is dat het technolgisch veel sneller verouderd dan bijv. een JSF en daardoor weer kostbare upgrade's nodig heeft. Als je met dat soort kosten rekening gaat houden, dan ziet het plaatje er heel anders uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In dat opzicht kan ik begrijpen dat oppositie partijen liever een Eurofighter of Saab hebben, niet alleen vanwege de kosten trouwens, maar ook omdat de Amerikanen schijt lijken te hebben aan de NATO, tenzij het ze goed uitkomt.
Tamashii.quote:
Ik heb er niet voor gekozen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra je er voor kiest dat mensen vrijwillig het leger in mogen, moet je niet gaan zeiken als de boel wegbezuinigd word.
Tssk. ga je mond spoelen met zeep.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je zo'n beetje de enige met kut bent in de POLSC.
Mooie ninja edit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tssk. ga je mond spoelen met zeep.
Als het erom gaat doelen uit te schakelen in een dorp zou mijn voorkeur hier naar uitgaan:quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:48 schreef Voorschrift het volgende:
70 miljoen voor een straaljager, nice.
Een zo'n vliegtuig is meer waard dan 't hele dorp wat 'ie platgooit.
Ik citeerde alleen vele anderen. Meende het niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het is gewoon niet erg verstandig en dat moet je zeggen, je doet nu alsof het een magisch zevenkoppig monster is, ik behandel ze als deelnemers aan het democratische systeem en dus staan ze niet boven kritiek.
Ik waardeer je muzieksmaak.quote:
Dat hoort ook zoquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:48 schreef Voorschrift het volgende:
70 miljoen voor een straaljager, nice.
Een zo'n vliegtuig is meer waard dan 't hele dorp wat 'ie platgooit.
Als 't maar ploft.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als het erom gaat doelen uit te schakelen in een dorp zou mijn voorkeur hier naar uitgaan:
[ afbeelding ]
Wat betreft de bestrijding van gronddoelen zijn die een stuk nauwkeuriger en kunnen veel meer schade aanrichten.
Wil je echt iets goed plat krijgen zijn die paar bommen onder een JSF niet genoeg, dan wil je dit wapensysteem hebben. Economisch gezien trouwens een enorm succes, als je de productiekosten uitsmeert over de 50 jaar dat ie nu in dienst is heb je een goedkoop wapenplatform.
[ afbeelding ]
BVR.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat hoort ook zo.
Maar het gaat natuurlijk om de dogfights, die blijven het mooist.
Nou toch niet meer, is nu meer wie heeft het modernste wapenplatform. Fire and forget (hit beyond visible range).quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat hoort ook zo.
Maar het gaat natuurlijk om de dogfights, die blijven het mooist.
quote:
een img van je eigen hd gaat niet werken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:00 schreef Zeeland het volgende:
[ [url=C:\Users\Lievense\Desktop\Werkmap\Eickhout.gif]afbeelding[/url] ]
Hallo User Lievense.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:00 schreef Zeeland het volgende:
[ [url=C:\Users\Lievense\Desktop\Werkmap\Eickhout.gif]afbeelding[/url] ]
En dan?quote:
A'dam.quote:
Heb jij het adres van erik al?quote:
Heb je gelijk in hoor, hoewel het accent naar BVR verschuift hebben de Amerikanen in het verleden de misvatting gemaakt om volledig om raketten te vertrouwen. Het ontbreken van een kanon heeft ze opgebroken toen opeens Vietnamese MiG's opdoken die ze op korte afstand niet met raketten konden bestrijden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En als ze nu toevallig elkaar tegenkomen?
Toestellen worden geleid vanuit een informatieplatform (AWACS) die zien van veraf echt wel wat er in de lucht is en of het een bogey is.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En als ze nu toevallig elkaar tegenkomen?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb jij het adres van erik al?
Kunnen we hem uit zijn studentenflatje trekken.
Erik is niet te traceren.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb jij het adres van erik al?
Kunnen we hem uit zijn studentenflatje trekken.
Oh fuck, ik wilde kijken of ik zo een afbeelding kon posten. En zelf zien.quote:
Klopt was met de F4 versus Mig 17/Mig 19 boven V'Namquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je gelijk in hoor, hoewel het accent naar BVR verschuift hebben de Amerikanen in het verleden de misvatting gemaakt om volledig om raketten te vertrouwen. Het ontbreken van een kanon heeft ze opgebroken toen opeens Vietnamese MiG's opdoken die ze op korte afstand niet met raketten konden bestrijden.
Hoewel het in de toekomst steeds minder voorkomt mag je de dogfight niet geheel verwaarlozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |