Whooptiedoo, en 4-cylinder gegil vind je wel aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die slaat pas aan na de 50km/u.
Binnen bebouwde kom hoor je 'm dus niet, op de snelweg echter is het een pareltje, en de geluidsinstallatie van dat ding is ook geweldig.
Aantrekkelijk is wat anders, maar nog altijd beter dan enkel bandengeluid.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Whooptiedoo, en 4-cylinder gegil vind je wel aantrekkelijk?
De Me-262 had motorisch ook maar een levensduur van 24 uur. Daarna sloeg dat ding vast. Wegens een gebrek aan chroomlegeringen geloof ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach gevechtspiloten vonden de eerste toestellen met straalmotoren ook kut, die waren gewend aan een ronkende propeller.
Ach, ze is vast ook roze van binnen, dus wat maakt het uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooie meid, jammer van die plaatjes op haar lichaam.
Die plaatjes zijn erin gesoept.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooie meid, jammer van die plaatjes op haar lichaam.
of zo'n anime meid die allemaal tandjes en grinders in haar kut heeft gebouwd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ach, ze is vast ook roze van binnen, dus wat maakt het uit.
Dat is dan ook geen meid meer, maar een cyborg.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
of zo'n anime meid die allemaal tandjes en grinders in haar kut heeft gebouwd.
Dan was de Gloster Meteor toch beter, daar heeft de KLu nog meer dan tien jaar mee gevlogen, in de tijd dat we niet alleen maar Amerikaanse jachtvliegtuigen kochten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De Me-262 had motorisch ook maar een levensduur van 24 uur. Daarna sloeg dat ding vast. Wegens een gebrek aan chroomlegeringen geloof ik.
In 1 x de gashendel opendraaien was ook gelijk funest voor de motoren.
Oh dan is het goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn erin gesoept.
[ afbeelding ]
Ontkomen naar Zuid-Amerika toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:08 schreef De_Nuance het volgende:
Hoe is t eigenlijk afgelopen met Mengele?
Zit nu lekker van z'n pensioen te genieten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:08 schreef De_Nuance het volgende:
Uiteindelijk in 1979 (naar ik meen) verzopen ergens voor de kust van een Zuid-Amerikaans land.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:08 schreef De_Nuance het volgende:
Volgens Wikipedia is ie overleden in Bertioga (Brazilië) op 7 februari 1979.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zit nu lekker van z'n pensioen te genieten.
Echt ?quote:
Dat was ook een periode waar we met verschillende type's vlogen, iets wat redelijk kostbaar was.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan was de Gloster Meteor toch beter, daar heeft de KLu nog meer dan tien jaar mee gevlogen, in de tijd dat we niet alleen maar Amerikaanse jachtvliegtuigen kochten.
[ afbeelding ]
Fuck yeah, mijn geheugen is goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia is ie overleden in Bertioga (Brazilië) op 7 februari 1979.
Ze hebben op iemand gestemd die de PVV een racistische partij noemtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:13 schreef Zeeland het volgende:
Hier een bericht van geenstijl: Cordon sanitair om Wilders.
Niet op Timmermans stemmen om een berichtje op GeenStijl.![]()
![]()
![]()
We vliegen pas vanaf de F-16 met één type jachtvliegtuig. Die F-16 verving de F-104 en de NF-5.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was ook een periode waar we met verschillende type's vlogen, iets wat redelijk kostbaar was.
Overigens konden de Amerikanen wél vliegtuigen leveren die in licentie in Nederland werden gebouwd, zodat de Nederlandse economie er ook nog wat aan had, iets wat bij andere jachtvliegtuigen veelal niet mogelijk was.
Als jij straks als bioloog experimenten op PVV'ers mag doen zou je het maar wat graag uitvoeren.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:12 schreef De_Nuance het volgende:
Walgelijk dat zo iemand ermee is weggekomen.
Uit omgeving Ankara ?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:13 schreef Tem het volgende:
Zo die fles turkse wijn is ook op...Angora
Wat ben jij een walgelijk mannetje zeg als jij dit meent.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij straks als bioloog experimenten op PVV'ers mag doen zou je het maar wat graag uitvoeren.
Ja, maar in de jaren 50 (waar we het over hadden) vlogen we met nog veel meer verschillende toestellen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
We vliegen pas vanaf de F-16 met één type jachtvliegtuig. Die F-16 verving de F-104 en de NF-5.
Staak de communicatie dan maar.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat ben jij een walgelijk mannetje zeg als jij dit meent.
Nooit zou ik zoiets doen, en al hemelaal niet al te graag.
Als jij dit niet terugneemt staak ik bij deze de communicatie bij jou.
Idioot.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Staak de communicatie dan maar.
Probleem is ook dat de ontwikkelingskosten te hoog zijn geworden. En de toestellen zijn ook veel veelzijdiger geworden...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar in de jaren 50 (waar we het over hadden) vlogen we met nog veel meer verschillende toestellen.
Mijn punt is dat we door verregaande standaardisatie (met steeds minder type's gaan vliegen) steeds meer kosten zijn gaan besparen, en dat je dan uiteinlijke voor een bepaald toestel kiest maakt niet meteen dat men blind is voor Amerikaanse machine's, er zijn simpelweg minder type's in de vloot over.
Maar goed, hoe Amerikaans is een toestel wat daar is ontworpen, echter gewoon in Nederland is gebouwd?
Goed binnen te houden. Erg lekker bij de kaasfondue. Het was een gift van het turkse restaurant hier.quote:
Ja, Angora is de historische naam van Ankara.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Het label zegt van wel. Sultana 2010. Sultana is de druif volgens mij
Daar heb je helemaal gelijk in, daarom ben ik het ook hartgrondig oneens met alle mensen die nu al roepen dat de F35 (JSF) een mislukking zou zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Probleem is ook dat de ontwikkelingskosten te hoog zijn geworden. En de toestellen zijn ook veel veelzijdiger geworden...
Best lekker spul.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:24 schreef Drugshond het volgende:
Raki, Sambucca, Ozzo , Pernod, Riccard het zijn allemaal anijsdrankjes.
Truequote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:24 schreef Drugshond het volgende:
Raki, Sambucca, Ozzo , Pernod, Riccard het zijn allemaal anijsdrankjes.
Ja, nu weet je ook eens hoe het is om iemand vol bewondering iets na te zeggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:22 schreef Monidique het volgende:
Don't go to Tahrir if you take it in the rear.
Aan de andere kant kun je je natuurlijk ook afvragen of Nederland sowieso wel wat heeft aan een luchtmacht die gebruik maakt van het meest moderne en kostbare materiaal, voor defensieve doeleinden is het vanzelfsprekend al overbodig.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, daarom ben ik het ook hartgrondig oneens met alle mensen die nu al roepen dat de F35 (JSF) een mislukking zou zijn.
Tegenwoordig zijn de technische producten zo complex dat de kans zeer hoog is dat men tijdens de ontwikkeling te maken krijgt met technische problemen die moeten worden opgelost, dat was niet alleen bij de JSF zo, maar bij bijv. de Boeing 787 Dreamliner en de Airbus A380 ook zo.
Eerlijk gezegd vond ik dat niet zo lekker.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vergeet ik de belangrijkste..... Absinth
Als je nieuw materiaal aanschaft, dan is het wel handig om een vliegtuig aan te schaffen wat 30 jaar lang up-to-date kan blijven.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aan de andere kant kun je je natuurlijk ook afvragen of Nederland sowieso wel wat heeft aan een luchtmacht die gebruik maakt van het meest moderne materiaal.
Zéker.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:25 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, nu weet je ook eens hoe het is om iemand vol bewondering iets na te zeggen.
Daar ben ik eens flink mee van het pad geraakt. Goed spul welquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vergeet ik de belangrijkste..... Absinth
O jawel hoor.... turbo boost.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vond ik dat niet zo lekker.
Daarom is het willen updaten van de F16's ipv nieuw materiaal ook zo'n idioot idee.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je nieuw materiaal aanschaft, dan is het wel handig om een vliegtuig aan te schaffen wat 30 jaar lang up-to-date kan blijven.
Het zou erg jammer zijn als je geld uitgeeft aan een bestaand toestel wat na 15 jaar geen rol meer speelt (omdat het verouderd is en niet meer geupgrade kan worden).
Mwah updaten is een no-go het airframe is namelijk al onderhevig aan metaalmoeheid.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom is het willen updaten van de F16's ipv nieuw materiaal ook zo'n idioot idee.
Defensie kost nou eenmaal geld, wapens kosten nou eenmaal veel geld, laat Henk en Ingrid dat nou eens realiseren.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah updaten is een no-go het airframe is namelijk al onderhevig aan metaalmoeheid.
Wat drugshond zegt, de F16 is gewoon letterlijk op, het airframe heeft zoveel uren gehad dat het vervangen moet worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom is het willen updaten van de F16's ipv nieuw materiaal ook zo'n idioot idee.
Terwijl de tegenstander slechts stokken en stenen heeft.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Defensie kost nou eenmaal geld, wapens kosten nou eenmaal veel geld, laat Henk en Ingrid dat nou eens realiseren.
Who cares?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:31 schreef GSbrder het volgende:
Wat zijn de Nederlandse ambities op defensie-gebied dan?
als er een land is dat hier een invasie wilt plegen zijn dat hoopje jsfs net zo verwaarloosbaar als die 8 tanks die men in het polygoon journaal in een rondje lieten rijden om maar te lijken dat we goede soldaten hadden voordat de moffen ons land binnenvielen. Op defensief gebied kun je net zo goed voor een alternatief kiezen, als je je daarintegen liever wilt focussen op het ondersteunen van aggresieve oorlogsvoering, is de JSF niet eens zo een slecht idee.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De trekker overhalen en zelf *Pang* roepen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:31 schreef GSbrder het volgende:
Ik geloof meer geautomatiseerd en meer raketten e.d. dan daadwerkelijk personeel en daar bijbehorend materieel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:31 schreef GSbrder het volgende:
Defensie dient in Nederland als sluitpost voor de begroting, dat zijn de ambities.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:31 schreef GSbrder het volgende:
Het gaat er niet om wat Nederland in het geval van een invasie doet, maar wat de NATO als geheel aan slagkracht kan opbrengen, daar maakt Nederland dus ook deel van uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als er een land is dat hier een invasie wilt plegen zijn dat hoopje jsfs net zo verwaarloosbaar als die 8 tanks die men in het polygoon journaal in een rondje lieten rijden om maar te lijken dat we goede soldaten hadden voordat de moffen ons land binnenvielen.
Helaas wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat Nederland in het geval van een invasie doet, maar wat de NATO als geheel aan slagkracht kan opbrengen, daar maakt Nederland dus ook deel van uit.
In dat opzicht kan ik begrijpen dat oppositie partijen liever een Eurofighter of Saab hebben, niet alleen vanwege de kosten trouwens, maar ook omdat de Amerikanen schijt lijken te hebben aan de NATO, tenzij het ze goed uitkomt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat Nederland in het geval van een invasie doet, maar wat de NATO als geheel aan slagkracht kan opbrengen, daar maakt Nederland dus ook deel van uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |