Als jij straks als bioloog experimenten op PVV'ers mag doen zou je het maar wat graag uitvoeren.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:12 schreef De_Nuance het volgende:
Walgelijk dat zo iemand ermee is weggekomen.
Uit omgeving Ankara ?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:13 schreef Tem het volgende:
Zo die fles turkse wijn is ook op...Angora
Wat ben jij een walgelijk mannetje zeg als jij dit meent.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij straks als bioloog experimenten op PVV'ers mag doen zou je het maar wat graag uitvoeren.
Ja, maar in de jaren 50 (waar we het over hadden) vlogen we met nog veel meer verschillende toestellen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
We vliegen pas vanaf de F-16 met één type jachtvliegtuig. Die F-16 verving de F-104 en de NF-5.
Staak de communicatie dan maar.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat ben jij een walgelijk mannetje zeg als jij dit meent.
Nooit zou ik zoiets doen, en al hemelaal niet al te graag.
Als jij dit niet terugneemt staak ik bij deze de communicatie bij jou.
Idioot.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Staak de communicatie dan maar.
Probleem is ook dat de ontwikkelingskosten te hoog zijn geworden. En de toestellen zijn ook veel veelzijdiger geworden...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar in de jaren 50 (waar we het over hadden) vlogen we met nog veel meer verschillende toestellen.
Mijn punt is dat we door verregaande standaardisatie (met steeds minder type's gaan vliegen) steeds meer kosten zijn gaan besparen, en dat je dan uiteinlijke voor een bepaald toestel kiest maakt niet meteen dat men blind is voor Amerikaanse machine's, er zijn simpelweg minder type's in de vloot over.
Maar goed, hoe Amerikaans is een toestel wat daar is ontworpen, echter gewoon in Nederland is gebouwd?
Goed binnen te houden. Erg lekker bij de kaasfondue. Het was een gift van het turkse restaurant hier.quote:
Ja, Angora is de historische naam van Ankara.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Het label zegt van wel. Sultana 2010. Sultana is de druif volgens mij
Daar heb je helemaal gelijk in, daarom ben ik het ook hartgrondig oneens met alle mensen die nu al roepen dat de F35 (JSF) een mislukking zou zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Probleem is ook dat de ontwikkelingskosten te hoog zijn geworden. En de toestellen zijn ook veel veelzijdiger geworden...
Best lekker spul.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:24 schreef Drugshond het volgende:
Raki, Sambucca, Ozzo , Pernod, Riccard het zijn allemaal anijsdrankjes.
Truequote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:24 schreef Drugshond het volgende:
Raki, Sambucca, Ozzo , Pernod, Riccard het zijn allemaal anijsdrankjes.
Ja, nu weet je ook eens hoe het is om iemand vol bewondering iets na te zeggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:22 schreef Monidique het volgende:
Don't go to Tahrir if you take it in the rear.
Aan de andere kant kun je je natuurlijk ook afvragen of Nederland sowieso wel wat heeft aan een luchtmacht die gebruik maakt van het meest moderne en kostbare materiaal, voor defensieve doeleinden is het vanzelfsprekend al overbodig.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, daarom ben ik het ook hartgrondig oneens met alle mensen die nu al roepen dat de F35 (JSF) een mislukking zou zijn.
Tegenwoordig zijn de technische producten zo complex dat de kans zeer hoog is dat men tijdens de ontwikkeling te maken krijgt met technische problemen die moeten worden opgelost, dat was niet alleen bij de JSF zo, maar bij bijv. de Boeing 787 Dreamliner en de Airbus A380 ook zo.
Eerlijk gezegd vond ik dat niet zo lekker.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vergeet ik de belangrijkste..... Absinth
Als je nieuw materiaal aanschaft, dan is het wel handig om een vliegtuig aan te schaffen wat 30 jaar lang up-to-date kan blijven.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Aan de andere kant kun je je natuurlijk ook afvragen of Nederland sowieso wel wat heeft aan een luchtmacht die gebruik maakt van het meest moderne materiaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |