Uniek monimentje.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:18 schreef TitusPullo het volgende:
Het heeft lang geduurd, maar Monidique bezigt eindelijk JdWhumor.
"Ken ik jou?" vind ik nou niet echt een denderende uitspraak in dat opzicht.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jammer, ik word graag beoordeeld op wat ik zeg, niet of ik een vrouw of man ben.
Plakzak galore.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:20 schreef Drugshond het volgende:
Scheren van je balzak is dat anno 2012 nog een beetje owke.
Nee, maar jij was toch al niet van plan om mij daarop te beoordelen, gezien je eerdere opmerkingen, dus dat maakt niet uit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
"Ken ik jou?" vind ik nou niet echt een denderende uitspraak in dat opzicht.
Je zei dat je een vrouw was, dus de rest van je uitspraken kunnen niet veel soeps zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jammer, ik word graag beoordeeld op wat ik zeg, niet of ik een vrouw of man ben.
Jij bent ook homo?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:32 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je zei dat je een vrouw was, dus de rest van je uitspraken kunnen niet veel soeps zijn.
Hoe kun je weten dat ik dat idd niet van plan was?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar jij was toch al niet van plan om mij daarop te beoordelen, gezien je eerdere opmerkingen, dus dat maakt niet uit.
Oooh. Omdat je zo vrouwonvriendelijk ben.quote:
Zei de PVV'er die het voornamelijk over zijn vechtsport heeftquote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:32 schreef Picchia het volgende:
[..]
Je zei dat je een vrouw was, dus de rest van je uitspraken kunnen niet veel soeps zijn.
Vrouwen weten toch héél veel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoe kun je weten dat ik dat idd niet van plan was?
Mei Li!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Oh, en ookal weten ze veel maken ze nog geen goede politici!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |