SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:39 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]VertelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]Die van Sanguine? Zo had ik 't nog helemaal niet bekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Geen idee, ik ben hem daar niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:16 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je hebt Oblivion ook gespeeld toch? Daar was het een Bretonse of Imperial (). Dus het ras speelt geen rol. Maar goed, ik ga over zoiets kleins geen discussie voeren.
Was in Oblivion zo'n Deadra-quest voor Clavicus Vile, maar in handen van een vrouw, in een ayleid-ruïne. Die zichzelf dus ook Umbra noemde.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben hem daar niet tegengekomen.
Kan ook, maar i.i.g. een ander ras dus.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:44 schreef ardi het volgende:
Umbra (persoon) in Oblivion was een Bosmer.
De poort naar Morrowind?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:00 schreef FS1986NL het volgende:
Ik liep gister toevallig door een poort, waar waarschijnlijk een nieuw deel aan komt. Want kon begeven moment niet meer doorlopen.
Ben wel benieuwd naar wat voor DLC er komt, maar helaas zal dat nog wel even duren.
Die kwam ik ook toevallig tegenquote:
Drizzt kan je vast wel helpen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:07 schreef drumstickNL het volgende:
Ik verveel me, heeft iemand misschien zin om mij zijn savegame te paasen? Heb nog maar een character, lijkt me wel leuk om eens met iets anders te spelen zonder het helemaal te moeten aanmaken e.d.
Would be awesome.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:08 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Drizzt kan je vast wel helpen.
Kloptquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Die kwam ik ook toevallig tegen. Jammer dat je daar (nog) niet verder kan.
Hoewel er wel al veel gebied achter lag, had ik ergens gelezen over iemand die met een noclip code even achter die poort ging kijken?
Helaas, heb Skyrim volledig opnieuw moeten installeren omdat er allerlei dingen verneukt waren, dus ook chars...quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Klopt
http://ppsh-41.tumblr.com(...)ss-built-into-skyrim
Kwam dat door mods en zoja welke dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helaas, heb Skyrim volledig opnieuw moeten installeren omdat er allerlei dingen verneukt waren, dus ook chars...
Geen idee, ik heb het ook zonder mods geprobeerd en zag dezelfde foutenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Kwam dat door mods en zoja welke dan?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:46 schreef daftme het volgende:
Slacht ik gisteren een beer, komt er een paard uit de lucht vallen. Nooit een paard gekocht of gestolen. Maar daar was er ineens één.
Haha, ik vind het echt knap dat een hoop mensen zo'n hoog level hebben.. Ik speel elk weekend een uurtje of 10, en door de weeks ook zoiets erbij als ik geluk hebquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:43 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben nieteens begonnen met de Companions
Hell, heb zelf niet eens een questline af! DB en Companions niet aan begonnen, bezig met Thieves en Mages, bezig met Bard's College, bezig met de MQ. Ik ben inmiddels al wel level 66
Ik hoop trouwens ook dat er een hoerenkast in Skyrim komt, net zoals in Morrowind en Oblivion.
Ja, denk ik ook.. Dat hele enchanten heb ik nog niet gedaan geloof ikquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:02 schreef daftme het volgende:
Heb ik ook. Levelen doe je volgens mij snel door ook te enchanten, smithen, speech etc
Dit.quote:
Zoiets had ik gisteren ook..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dit.
Heb 1x gegrind, 65 daggers ofzo gemaakt, maar toen dacht ik: 'Laat maar'
Heb nu net voor het eerst meegemaakt dat er 2 draken tegelijkertijd me aanvallen, maar dat was er al snel 1 omdat de ander dood uit de lucht viel
Dragonceptionquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:26 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zoiets had ik gisteren ook..
Landde een draak, *help*.. ik sla 1x, en hij zakt meteen dood neer. Zo snel zijn ze nooit dood.
En toen steeg er ineens een tweede draak op uit die stervende, beetje apart. Die ging wel wat moeilijker dood, maar toch vreemd.
Mwa valt wel mee.. Je spaart gewoon spelenderwijs leather, ore, ingots en edelstenen bijv, en eens in de zoveel tijd pak je ff alles bij elkaar en smelt/smith/craft je het hele zooitje om (in Whiterun zit alles wat je nodig hebt voor smelten/leather/smithing 10 seconden bij Breezehome vandaan).quote:
Ziet er tof uit allemaal, maar ik vind 'm kut ingedeelt, en er staan meer kisten in Breezehome dan in die in Solitudequote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:40 schreef DeHovenier het volgende:
Zo, Thane van Solitude
Dat huis valt tegen eerlijk gezegd
Wut? Nog nooit geen kat gezien, of wat bedoelen ze hiermee?quote:Living Room
4 cats
Inderdaad. Een goed huis moet overzichtelijk zijn en veel kisten, weaponsdisplays en mannequins hebben.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:01 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ziet er tof uit allemaal, maar ik vind 'm kut ingedeelt, en er staan meer kisten in Breezehome dan in die in Solitude
En dat voor 25.000 gold + verbouwingen..
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/cat.php?id=43quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:07 schreef drumstickNL het volgende:
Ik verveel me, heeft iemand misschien zin om mij zijn savegame te paasen? Heb nog maar een character, lijkt me wel leuk om eens met iets anders te spelen zonder het helemaal te moeten aanmaken e.d.
Van: http://uesp.net/wiki/Skyrim:Breezehomequote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:19 schreef delano.888 het volgende:
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Breezehome
[..]
Wut? Nog nooit geen kat gezien, of wat bedoelen ze hiermee?
Zullen ze die wel mee bedoelen.quote:2 Bookshelves
2 Chairs
1 Cupboard
4 Shelves
2 Tables
1 Weapon Plaque
1 Weapon Rack
Je weet dat dit allemaal lvl 1's zijn he?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/cat.php?id=43
Leef je uit.
Veel zijn lvl 1 maar er zitten ook genoeg hogere levels tussen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je weet dat dit allemaal lvl 1's zijn he?
Toch bedankt.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:21 schreef Grielen het volgende:
Ik ben aardig op weg aan het timmeren voor the dark brotherhood.. Er zijn ineens heel veel lijken in Skyrim bijgekomen met een pijl in hun rug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...non est vivere sed valere vita est ..
quote:Op zondag 29 januari 2012 00:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Is de enige sidequest die bij mij gebugged is; heb precies hetzelfde.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:11 schreef DeHovenier het volgende:
Ik moet tegen Boethiah's Conduit praten, maar ze zegt dan 2 zinnen en daarna niks meer
Ze zegt:
"Aaghhh...wearing flesh is so...distasteful. You have caught my attention, mortal. That is most unwise."
Oh...dan breng ik Lydia wel weer naar huisquote:Op zondag 29 januari 2012 11:27 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Is de enige sidequest die bij mij gebugged is; heb precies hetzelfde.
Geluksvogel. Ik heb nu zo'n 7 misc. quests staan die ik allemaal niet af kan makenquote:Op zondag 29 januari 2012 11:27 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Is de enige sidequest die bij mij gebugged is; heb precies hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou de mainquest nu eerst afmaken..quote:Op zondag 29 januari 2012 14:23 schreef ex het volgende:
Zo!
Klaar met de compainions. :-). Nu dus:
- Mainquest
- Companions
- Civil war
Klaar.. Wat zal ik nu is gaan doen als DW warrior? Loop sinds gister ook rond in full dwarven.
Beetje begonnen met smithing & enchanting, zodat ik straks dat leuke setje kan maken. Nu pas level 20 btw..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:25 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik zou de mainquest nu eerst afmaken..Die heb ik al gedaan, dat lijstje van 3 is wat er nu af isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The cake is a lie!
Ok neg0r, mage it isquote:Op zondag 29 januari 2012 15:12 schreef ems. het volgende:
Full warrior is erg saai in mijn beleving en maakt het spel na level 20 te makkelijk. Ga voor mage!
Ik ben nu lvl 37 Warrior/Archer met 2 handed en light armor.. Vind 't wel een leuke speelstijl. Door de light armor kan je lekker snel heen en weer rennen, en door de Wind Walker perk (Stamina regenerate 50% faster in full light armor) heb ik lekker veel stamina voor 2h power attacks (veel stamina, veeel damage!)quote:Op zondag 29 januari 2012 15:12 schreef ems. het volgende:
Full warrior is erg saai in mijn beleving en maakt het spel na level 20 te makkelijk. Ga voor mage!
Nee, die moet je ook zelf makenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:56 schreef RickoKun het volgende:
heb hier body mod maar waar installeer je die rotzooi?
Meshes en textures mapjes, maar ik zie in steamapps/skyrim nergens zulke mapjes
Als je een echte mage bent natuurlijk gewoon in robesquote:Op zondag 29 januari 2012 16:06 schreef RickoKun het volgende:
Wat zal ik voor mijn mage doen, light armor of heavy armor?
quote:Op zondag 29 januari 2012 16:11 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Als je een echte mage bent natuurlijk gewoon in robes
Steam\SteamApps\common\Skyrim\Dataquote:Op zondag 29 januari 2012 15:56 schreef RickoKun het volgende:
heb hier body mod maar waar installeer je die rotzooi?
Meshes en textures mapjes, maar ik zie in steamapps/skyrim nergens zulke mapjes
Niet echt, gewoon je skills in alteration stoppen dan en de ebonyflesh spell pakken voordat je in een gevecht komt, krijg je extra armor puntenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]daar is niet eens een skill voor volgens mij?
Vind ik best een dom iets, geen 'unarmored' skill.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:17 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Niet echt, gewoon je skills in alteration stoppen dan en de ebonyflesh spell pakken voordat je in een gevecht komt, krijg je extra armor punten
Bij alteration is er dacht ik een perk waardoor de Oak/Stone/etc-Flesh spells van Alteration de dubbele armorwaarde geven t.o.v. normaal mits geen armor aanquote:Op zondag 29 januari 2012 16:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vind ik best een dom iets, geen 'unarmored' skill.
Ja klopt, de mage armor perkquote:Op zondag 29 januari 2012 16:25 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Bij alteration is er dacht ik een perk waardoor de Oak/Stone/etc-Flesh spells van Alteration de dubbele armorwaarde geven t.o.v. normaal mits geen armor aan
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=984quote:Op zondag 29 januari 2012 17:12 schreef Aezeal het volgende:
Ik wil wel een mod met een achmage robes die iets... stijlvoller zijn overigens.. voel me verdomme net een bedelaar als ik en 3th person kijk. Ik wil robes met een beetje bling
Met een modje genaamd Natural Eyes High Resquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met een modje genaamd Natural Eyes High Res
Met Aventus Aretino in Windhelm pratenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
Ik heb medelijden met jequote:
Viel 'ie dood neer of niet?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:24 schreef zatoichi het volgende:
Geniaal, ik pickpocket net de de briar heart van een foresworn briarheart, wat goed uitgewerkt
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:37 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Yup ik moest echt even nadenken wat er nou was gebeurd
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:07 schreef RickoKun het volgende:
Ik zit 'vast' met zoenne gare 'puzzel' van de eerste missie van winterhold college
Jeweetwel, zo eentje met een hendel en 4 pilaren (of 6 ofzo) die je in 3 standen kan zetten, maar ik zie nergens een referentie dat aangeeft in welke volgorde ik ze moet zettenEn dat ga ik dus niet manueel uitvinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Hoezo overslaanquote:Op zondag 29 januari 2012 22:09 schreef ems. het volgende:
Zit er eindelijk uitdaging in het spel ga je het overslaan
quote:Op zondag 29 januari 2012 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]Thanks, ik zal er even naar kijken jetzt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit2-
Je had gelijk, thanks. (rete easy als je dus weet waar je moet kijken, ik mag wel wat scherper zijn daarin)
Ik had al op t plafond gekekenquote:Op zondag 29 januari 2012 22:56 schreef ardi het volgende:
Puzzels in Skyrim. Zo simpel dat je moeilijk gaat doen om het antwoord te vinden. Herkenbaar.
Ik heb wel eens lang zitten zoeken naar de antwoorden (ik wist wel dat ze er moesten zijn). Soms duurde het ook 5 min voor ik de lever vond... in een van die tombes van de kinderen van Galdur... dat je zo hoog over een zaal moet en dan sta je voor een dichte deur.. zit de hendel gewoon achter je... ik heb me dood geirriteerd.... helemaal naar beneden op alle verdiepingen zoeken waar ik dat ding wel niet gemist had.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoezo overslaanik ga t opzoeken, uitdaging is leuk, maar niet als ik 4 x 4 x 3= 48 mogelijkheden bij langs moet op puur geluk
-edit-
[..]
Thanks, ik zal er even naar kijken jetzt!
-edit2-
Je had gelijk, thanks. (rete easy als je dus weet waar je moet kijken, ik mag wel wat scherper zijn daarin)
4 pilaren met 4 volgordes met 3 plaatjesquote:Op zondag 29 januari 2012 23:34 schreef Aezeal het volgende:
Overigens: 4x4x3? hoe kom je daar dan bij bij 4 of 6 pilaren?
Die ja, die was echt afgrijselijk om te vindenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:28 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Ik heb wel eens lang zitten zoeken naar de antwoorden (ik wist wel dat ze er moesten zijn). Soms duurde het ook 5 min voor ik de lever vond... in een van die tombes van de kinderen van Galdur... dat je zo hoog over een zaal moet en dan sta je voor een dichte deur.. zit de hendel gewoon achter je... ik heb me dood geirriteerd.... helemaal naar beneden op alle verdiepingen zoeken waar ik dat ding wel niet gemist had.
Dit is zo godsgruwelijk irritant. Dan krijg je een retard die tussen je in rent en dan mep je die mongool.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:33 schreef Strolie75 het volgende:
Afgelopen weekend begonnen, en de eerste Dungeons zitten erop! Godver wat episch!
Ik ben nu in Whiterun aangekomen. Jarl bezoeken, compagnions joinen of iets met een conflict tussen 2 famillies...mmmm...wat eerst?
Gister wel eerste paar WTF momenten in de game. Ik kom bij het lijk van een reus en krijg op mijn donder dat ik niet geholpen heb. Ik heb het hele gevecht niet eens gezien!Ik kom in de kroeg en een chick wil met me vechten voor 100 gold, alleen vuisten. Ok! Alleen mep ik per ongeluk een serveerster die langsloopt waardoor iedereen met zwaarden op me begint in te slaan, inclusief die chick.
Maar even een reload gedaan. Het blijft Bethesda.
Ik heb ook heel vaak dat ik m'n controller neerleg en dan perongeluk R2 triggerquote:Op maandag 30 januari 2012 10:35 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Dit is zo godsgruwelijk irritant. Dan krijg je een retard die tussen je in rent en dan mep je die mongool.
Gelukkig heb ik nu een level bereikt waar ik heel die stad dan gewoon kan uitmoorden.
Hoeveel personages heb jij eigenlijk??? In elk topic zie ik je weer over een ander personage pratenquote:Op maandag 30 januari 2012 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker aan het aankloten met een altmer swashbuckler-figuur
Main:
- One-Handed (28)
- Light Armor (19)
- Block (24)
Minor:
- Archery (22)
- Sneak (31)
- Restoration (20)
Af en toe:
- Enchanting (20)
- Smithing (22)
Loop op lvl 9 rond in fine leather gear, een shock-resist hide shield en een superior Albensword (JaySus sword mod) die eruit ziet als een sabel van een piraat oid
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:24 schreef Darksiders440 het volgende:
[..]
Hoeveel personages heb jij eigenlijk??? In elk topic zie ik je weer over een ander personage praten
Wat voor figuur is je eerste char en wat wil je nu maken?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ga denk ik na 66 uur op een character gespeeld te hebben toch misschien maar eens mijn 2e aanmaken
quote:
Nord, nu ga ik voor een Dunmer mage denk ik.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat voor figuur is je eerste char en wat wil je nu maken?
Nord. Juist... welke skills, gek!quote:Op maandag 30 januari 2012 16:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nord, nu ga ik voor een Dunmer mage denk ik.
Nog steeds wazigquote:Op maandag 30 januari 2012 17:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Voornamelijk melee, met af en toe wat conjuration
Heavy armor, 1h zonder shield, met uiteraard enchanting en blacksmithing voor de dikke boostsquote:Op maandag 30 januari 2012 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog steeds wazig
Heavy/Light Armor?
1h+shield/2h?
etc
Kijkquote:Op maandag 30 januari 2012 17:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heavy armor, 1h zonder shield, met uiteraard enchanting en blacksmithing voor de dikke boosts
De conjuration spell, ik ben denk ik nog iets te veel gewend aan Oblivion's combat ofzoietsquote:Op maandag 30 januari 2012 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk
Wat had je dan in je linkerhand?
Battlemage/Spellsword ftwquote:Op maandag 30 januari 2012 17:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik vond/vind het een ideale combi..
Heavy armor, 1h met een mooi zwaard, en de andere met destruction spells.
Van een afstandje brand ik ze al af, en als ze dichterbij komen dan worden ze wel aan stukken gesneden.
Mja, het is een mooie stad maar ik heb er zo'n pesthekel aan door die Silverbloods en de guardsquote:Op maandag 30 januari 2012 17:38 schreef Kakpizza het volgende:
Tevens een ziek hoge bounty in Markarth
Kut stad.
De guards zijn het minst inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2012 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, het is een mooie stad maar ik heb er zo'n pesthekel aan door die Silverbloods en de guards
Wat dat betreft zou je die Silverbloods (en vergeet Maven Black-Briar niet![]()
) gewoon moeten kunnen doden, belangrijk voor het spel of niet
Heb ik ook te vaak jaquote:Op maandag 30 januari 2012 17:41 schreef Nezhi het volgende:
Als ik iets sneak-kill in een stad wordt ik altijd gezien en krijg ik een bounty, ook al ben ik in stealth en blijf ik hidden. Zelfs terwijl ik de bounty krijg ben ik hidden. Klopt dit?
Magelight spammen.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:05 schreef RickoKun het volgende:
Hoe krijg je magiclevel erbij? Door shields te casten als enemies in de buurt zijn?
Blijkbaar kan je niet meer alteration etc. trainen terwijl je rondloopt zonder enemies
Van destruction kan ik het begrijpen, maar als dat met alteration moet dan ben je echt eeuwen bezig wil je dat vol krijgen.
Ik heb alteration met detect life gedaan, ergens op een hele drukke plek gaat het best snel. Markt in Riften werkt goedquote:Op maandag 30 januari 2012 18:28 schreef GGMM het volgende:
illusion kan in een stad, met muffle. Alteration kan met waterbreathing ook constant geloof ik.
Maar die punten heb je niet teruggekregen, ofwel?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb ff m'n paladindude overhoop gegooid, paar perks verwisseld met de console en heb dus een lvl 10 battlemage ipv opnieuw te moeten beginnen
Je moet summonen net voor of in begin combat en dan switchen natuurlijk (destruction of ward en restoration indien nodig bijvoorbeeld)quote:Op maandag 30 januari 2012 17:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
De conjuration spell, ik ben denk ik nog iets te veel gewend aan Oblivion's combat ofzoiets
Tuurlijk wel, zelf ff verzetquote:Op maandag 30 januari 2012 19:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar die punten heb je niet teruggekregen, ofwel?
wtf gebeurt ? O_oquote:Op maandag 30 januari 2012 20:57 schreef Kakpizza het volgende:
Well, it was nice knowing you all
[ afbeelding ]
Ik denk dat Kakpizza gepwned gaat worden door een Chaurusquote:
Chaurus xDquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik denk dat Kakpizza gepwned gaat worden door een Chaurus
quote:
Nee, ik doe het wel authentiekquote:Op maandag 30 januari 2012 20:54 schreef Nezhi het volgende:
Ren naar het midden, console, kill all!
wel van te voren saven.
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik denk dat Kakpizza gepwned gaat worden door een Chaurus
Ah, nu zie ik het ook ja..quote:
Veel stamina hebben, of carry-more-crap-armor dragenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:42 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
[..]
Ah, nu zie ik het ook ja..
Nare beesten... Valt me nu trouwens op dat jij echt een vet hoge carry-weight hebt! 470 ofzo? Hoe doe je dat?
quote:Yup, another character I thought of.
I was thinking something along this line:
Major skills:
- One-Handed (either with or without Bound Sword)
- Light Armor (thanks to Thalmor Light Armor Conversion we can wear Thalmor gear as light if we want to)
- Conjuration (atleast for atronachs, maybe for Bound Sword)
- Destruction
Minor skills:
- Block (really only if need be, I'll dualwield sword and spell, hence the class name)
- Enchanting
- Restoration
Background:
- Name: undecided
- Race: Altmer
<Name> is a refugee from the Summerset Isles, condemned to be executed by the Dominion Nazis (can I say that? I'll just do it) for being unwilling to support their regime. <Name> managed to escape the prison and left the Isles as a mercenary guard on one of the tradeships heading for Hammerfell (this was before the Dominion went to war with the rest of Tamriel).
After living a few years on Skyrim's border, <name> overheard villagers talking about Thalmor elves looking for a certain altmer with a certain mark on his face. <Name> knew he had to run again and promptly ran into some blue-dyed fur-wearing nords. Knowing who they were and what they represented, <name> vowed to spend as little time with them as possible. The morning he walked away from the Stormcloaks <name> was captured and thrown in a cart with the lot he had nothing to do with.
Upon entering Helgen as a captive, he found Thalmor elves talking with the general who orchestrated the ambush for the Stormcloaks. Burning fires seethed in <name>'s eyes and he said to himself "if I can escape once more I'll make every damn Thalmor pay for what they've done to me and these people!"
<Name>'s adventure in Skyrim has just begun, and he has two primary objectives:
- kill EVERY Thalmor he finds
- Profit! He's used to living large and is quite unscrupulous, he'll take any job to make money even it that means theft or murder.
Of creatief met console zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Veel stamina hebben, of carry-more-crap-armor dragen
Huh? Illusion levelen = Muffle spam. 3 uurtjes 100 Illusionquote:Op maandag 30 januari 2012 18:10 schreef Nezhi het volgende:
Aggro een troll, ga rondjes rennen en spam shield.
Zo moet je ook illusion levelen
Bovendien ziet het er eindbaas uit, maar je maakt ook nog eens super mooie power attacks.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als je in combat bound sword gebruikt gaat naast conjuration óók je 1h skill omhoog, erg handig
En je levelt (one handed en destruction) terwijl je core skills minder snel stijgen: als je niet one handed speelt moet je niet voor bound weapons gaan.. gewoon elke combat voor ~elke tegenstander een beessie summonen. Als ie gehit heeft kan je volgens mij ip een andere summonen (geen idee of dat echt is hoe het werkt overigens, misschien gaat het wel om damage en helpt nieuwe beesssie summonen niet). Je levelt niet in een keer vban 1-100 maar meer dan snel genoeg om steeds goede summons te hebben voor je level ondanks dat je ook alle andere magic skills gebruikt.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Bovendien ziet het er eindbaas uit, maar je maakt ook nog eens super mooie power attacks.
Nooit van gehoordquote:Op maandag 30 januari 2012 23:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Drizzt, ben jij toevallig bekend met het concept CHIM?
Ik moet idd niet geraakt worden, anders ben ik zo doodquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:06 schreef Aezeal het volgende:
[..]
En je levelt (one handed en destruction) terwijl je core skills minder snel stijgen: als je niet one handed speelt moet je niet voor bound weapons gaan.. gewoon elke combat voor ~elke tegenstander een beessie summonen. Als ie gehit heeft kan je volgens mij ip een andere summonen (geen idee of dat echt is hoe het werkt overigens, misschien gaat het wel om damage en helpt nieuwe beesssie summonen niet). Je levelt niet in een keer vban 1-100 maar meer dan snel genoeg om steeds goede summons te hebben voor je level ondanks dat je ook alle andere magic skills gebruikt.
Dat deed ik dus eerst.. en toen ik alteration erbij wilde gebruikte ik gewoon regelmatig wards (was sowieso wel handig... met 0 armor kan je geen pijl hebben.)
Ik ben bezig met allemaal lore dingen te lezen, en dat CHIM is echt bizar als je kijkt hoe diepgaand het is.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ben bezig met allemaal lore dingen te lezen, en dat CHIM is echt bizar als je kijkt hoe diepgaand het is.
Hier kun je het lezen, maar zoals ik al zei, lastige materie
quote:How could this fantastical, amazing universe be just someone's imagination? Blasphemy! Well, calm your tits.
Een beetje zoals Neo in de matrix?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ben bezig met allemaal lore dingen te lezen, en dat CHIM is echt bizar als je kijkt hoe diepgaand het is.
Hier kun je het lezen, maar zoals ik al zei, lastige materie
Wat vind Sarethi van CHIM?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hopla, killfilmpje van Sarethi (spellsword) met de eerste dragon
[ afbeelding ]
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:36 schreef Sloggi het volgende:
Kan ik na het voltooien van de main quest nog quests doen voor de Imperials / Stormcloaks?
Met Bethesda games kan je volgens mij altijd nog doorgaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:48 schreef Sloggi het volgende:
Hoezo natuurlijk, weet ik veel hoe de MQ af gaat lopen.
Die staan los van elkaarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:48 schreef Sloggi het volgende:
Hoezo natuurlijk, weet ik veel hoe de MQ af gaat lopen.
Bij fallout 3quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Met Bethesda games kan je volgens mij altijd nog doorgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
45 uur? Dat is niksquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:11 schreef MGeraads het volgende:
Zal me hier ook even voorstellen. Via een klasgenoot verslaafd geraakt aan Skyrim. En niet een klein beetje, nee compleet de weg kwijt zon beetje. Momenteel een kleine 45 uur in de game zitten, spelend met een Breton. Vooral two handed met een battleaxe (heerlijk even een grot schoonvegen) en af en toe one handed. Main quest uitgespeeld, companions uitgespeeld en nu bezig met de DB en de Bards College. Lees hier een hoop mee, en hoop ook een hoop van jullie te leren, ondanks dat mijn bijdrage aan zinvolle informatie waarschijnlijk niet heel veel is.
Kost en uitwoning bedoel je?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:27 schreef DeHovenier het volgende:
De onofficiële mods zitten meestal goed in elkaar, en dat merk je ook aan de presentatie op die mods-websites. Uitgebreide informatie en ze worden ook verbeterd. Maar ik wacht tot de CS uit is, dan pas zullen er kwaliteitsmods worden gemaakt.
Ik zeg: dump je vriendin en zie! Veel tijd beschikbaar om Skyrim te spelen! Anders wil ik d'r wel lenen voor een tijdje, ze krijgt kost en inwoning
quote:
Leuk is dat jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:36 schreef DeHovenier het volgende:
Ook handig dat 2 verschillende questitems samen in dezelfde grot en in dezelfde kist zitten
Waarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:41 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe vet. Ik kom een mammoet tegen, ingevroren in een ijswand, en waar enkele pijlen en speren uit steken
Die heb ik ook gezien manquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:41 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe vet. Ik kom een mammoet tegen, ingevroren in een ijswand, en waar enkele pijlen en speren uit steken
Waar haal je die vandaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:50 schreef Kakpizza het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer tof. Ga ik halen morgen denk.
Idd!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:50 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien man
Heeft alleen een mammoth snout en een paar dwarven arrows geloof ik.
Uhuquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:06 schreef DeHovenier het volgende:
En dat is kut. Je moet er 24 hebben ofzo?
Praat me er niet vanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd!
Altijd kut wanneer je enkele items in een kist in je huis aan het stoppen bent, en je druk op een verkeerd knopje waardoor de hele inhoud van die kist in jouw inventory terecht komt [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Praat me er niet vanHad bijna al het nutteloze van inv naar chest overgezet, wilde 1 item uit de chest halen en drukte per ongeluk op de verkeerde knop
klopt, ze liggen altijd op een zichtbare plek, naast een lamp etc. Soms zelfs in iemands kamer ergens in Solitude enzo. Ik ga niet opzoeken op internet waar ze liggen, want dat verpest het een beetjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:13 schreef ardi het volgende:
Ze liggen altijd op een plank in een kast of een bureau. Ik heb ze geloof ik nog niet in een kist gevonden.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
Ook een bij Thalmor Embassy hoorde ik? Weet niet of ik die toen heb gepakt...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
klopt, ze liggen altijd op een zichtbare plek, naast een lamp etc. Soms zelfs in iemands kamer ergens in Solitude enzo. Ik ga niet opzoeken op internet waar ze liggen, want dat verpest het een beetje
Load autosave doe ik dan tenzij ik al veel in het huis gedaan heb (en dat is nooit zoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd!
Altijd kut wanneer je enkele items in een kist in je huis aan het stoppen bent, en je druk op een verkeerd knopje waardoor de hele inhoud van die kist in jouw inventory terecht komt [ afbeelding ]
Met de nieuwe patch kun je er later ook bij.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:53 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ook een bij Thalmor Embassy hoorde ik? Weet niet of ik die toen heb gepakt...
Ja idd, deed ik ook. Maar toen pleurde ik alles in 1 kist, nu heb ik 1 kist voor wapens, 1 kist voor armor, 1 kist voor potions, 1 kist voor ingredienten, 1 kist voor sieraden, 1 kist voor smithing benodigdheden en 1 kist voor boeken. Dan nog 1 kist waar ik de rest in pleur, dus de schade viel wel meequote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:53 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Load autosave doe ik dan tenzij ik al veel in het huis gedaan heb (en dat is nooit zo)
Daar ben ik nooit geweest.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:53 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ook een bij Thalmor Embassy hoorde ik? Weet niet of ik die toen heb gepakt...
Ah, weet niet of ik dat kan met m'n 'gevonden' versiequote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:54 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Met de nieuwe patch kun je er later ook bij.
Van een vrachtwagen gevallen zeker?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:57 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ah, weet niet of ik dat kan met m'n 'gevonden' versie
Deed ik ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja idd, deed ik ook. Maar toen pleurde ik alles in 1 kist, nu heb ik 1 kist voor wapens, 1 kist voor armor, 1 kist voor potions, 1 kist voor ingredienten, 1 kist voor sieraden, 1 kist voor smithing benodigdheden en 1 kist voor boeken. Dan nog 1 kist waar ik de rest in pleur, dus de schade viel wel mee
Wanneer is er een nieuwe uitgekomen dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:54 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Met de nieuwe patch kun je er later ook bij.
Gevonden in zo'n geraide karavaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Van een vrachtwagen gevallen zeker?
Ja, maar jij bent dan ook een mage. Die heeft niks nodig, behalve soulgems en potions.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Deed ik ook
Maar nu tyf ik alles in de verkoop.
Hoef met mn mage ook niet zo heel veel te dragen, hoogstens als verkoopbare loot
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:24 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Gevonden in zo'n geraide karavaan.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:25 schreef DeHovenier het volgende:
Geld krijg ik wel door add.item f 50000
Dat is de enige cheat die ik gebruik hoor!quote:
Cheatsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat is de enige cheat die ik gebruik hoor!
Als je het er niet mee eens bent ga je maar een beer knuffelen ofzo
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Neu, denk niet dat Dark Souls jouw ding zal zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:25 schreef DeHovenier het volgende:
Geld krijg ik wel door add.item f 50000
Ik heb het ook alleen maar gebruikt als ik een huis moest kopen, of wat soulgems.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]is ook meteen nr 2 van de top 3 achter godmode zowat
Dat al helemaal niet nee, dan gooit ie zn controller door t scherm heenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:57 schreef ardi het volgende:
[..]
Neu, denk niet dat Dark Souls jouw ding zal zijn.
Dat zullen we wel zienquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:57 schreef ardi het volgende:
[..]
Neu, denk niet dat Dark Souls jouw ding zal zijn.
Jaaaaaaa nouja moet je zelf weten boi!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb het ook alleen maar gebruikt als ik een huis moest kopen, of wat soulgems.
Is dat het spel dat lekker moeilijk is en je vaak weer overnieuw moet beginnen omdat je een savepoint net niet hebt gehaald?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat al helemaal niet nee, dan gooit ie zn controller door t scherm heen
(heb mn controller trouwens ook gemold door dat spel)
Netjes. Niet dat DS moeilijk was.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat al helemaal niet nee, dan gooit ie zn controller door t scherm heen
(heb mn controller trouwens ook gemold door dat spel)
Ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is dat het spel dat lekker moeilijk is en je vaak weer overnieuw moet beginnen omdat je een savepoint net niet hebt gehaald?
Breezehome jwtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jaaaaaaa nouja moet je zelf weten boi!
Ik verdien dat liever bij elkaar
(al koop ik nauwelijks huizen, heb vaak toch maar 1tje, meer heb je niet nodig aangezien je oneindig kan fast travelen)
quote:
Ja, maar dat verdienen schiet niet op. Of zou het komen dat ik alles bewaarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jaaaaaaa nouja moet je zelf weten boi!
Ik verdien dat liever bij elkaar
(al koop ik nauwelijks huizen, heb vaak toch maar 1tje, meer heb je niet nodig aangezien je oneindig kan fast travelen)
Een gemis voor de PC gamers. Volgende zou ook op de PC moeten uitkomen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]![]()
Dan laat ik dat maar zitten. Ik heb geen xbox360 en/of een PS3.
Good ol' PC
Dat dus, ik kon vaak mijn zooi niet kwijt omdat merchants te weinig goud hadden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, maar dat verdienen schiet niet op. Of zou het komen dat ik alles bewaar
Mja, waarom is er geen pcversie van gemaaktquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:07 schreef ardi het volgende:
[..]
Een gemis voor de PC gamers. Volgende zou ook op de PC moeten uitkomen.
[..]
Dat dus, ik kon vaak mijn zooi niet kwijt omdat merchants te weinig goud hadden.
VendorsHaveMoreMoney.espquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mja, waarom is er geen pcversie van gemaakt
Idd, en ik heb geen zin om veel punten in de speechperk te investeren alleen maar omdat je dan meer kan verkopen bij een merchant.
thiefguild uitspelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd, en ik heb geen zin om veel punten in de speechperk te investeren alleen maar omdat je dan meer kan verkopen bij een merchant.
Ik vind die mod minder erg dan player.additem OMGINFINITEMONEY!!!!!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:13 schreef ardi het volgende:
[..]
Als ie dan toch aan het cheaten is he?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:13 schreef ardi het volgende:
[..]
Als ie dan toch aan het cheaten is he?![]()
![]()
Mja, maar telken als ik me voorneem om dat te gaan doen komt er ALTIJD wel iets tussen. Kutspelquote:
En dan zeggen ze dat console spelers casual zijn, moet je ze zien met al die console commands en mods.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind die mod minder erg dan player.additem OMGINFINITEMONEY!!!!!
Je moet je ook niks voornemen, gewoon van hot naar her reizen en dan quests doen die toevallig dichtbij zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Mja, maar telken als ik me voorneem om dat te gaan doen komt er ALTIJD wel iets tussen. Kutspel
Ja, maar dan blijf ik bezigquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:21 schreef ardi het volgende:
[..]
Je moet je ook niks voornemen, gewoon van hot naar her reizen en dan quests doen die toevallig dichtbij zijn.
Ja, ik probeer nu wel te minderen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:25 schreef ardi het volgende:
Bezig blijf je sowieso. Maar sla radiant quests gewoon over, voegen weinig toe als je questlines open hebt staan.
Zelfs met cheaten faal je nog in het spel, slechtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Mja, maar telken als ik me voorneem om dat te gaan doen komt er ALTIJD wel iets tussen. Kutspel
Tussendoor sidequests doen is cheaten?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:59 schreef Nectar het volgende:
[..]
Zelfs met cheaten faal je nog in het spel, slecht
Ik gun je alle pik van de wereld.quote:
Wat een weldoener ben je toch. Je hebt het beste voor iedereen voor!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik gun je alle pik van de wereld.
Vrij logisch: pc-gamers staan bekend om hun cheatgedrag met mods, commandlineshizzle en meer. En dat zou het hele spelplezier bederven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Da's waar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 07:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrij logisch: pc-gamers staan bekend om hun cheatgedrag met mods, commandlineshizzle en meer. En dat zou het hele spelplezier bederven.
Nog simpelere reden: consolegaming is in Japan nu eenmaal veel meer aanwezig dan pc-gaming. Dus de studio heeft de engine alleen voor consoles gemaakt. Scheelt ontwikkeltijd, en dus geld.
Dat zeg k toch niet? -.-quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tussendoor sidequests doen is cheaten?
Jawel.quote:
Het komt er op neer dat je Nederlands schrijft, maar faalt en niemand begrijpt het?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:31 schreef Nectar het volgende:
[..]
het komt dry neer dat hij cheat en dis faalt en dan alwnog faalt.
Padoem tsjj.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:18 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat je Nederlands schrijft, maar faalt en niemand begrijpt het?
Die heb ik ook maar ff tussendoor gespeeld, omdat ik ff klaar was met skyrimquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:10 schreef Jivis het volgende:
al liggen Batman Arkham City en AC Revelations ook nog te wachten.
Dwemer Ruins horen nou eenmaal bij TES, al zijn de Falmer (volgens mij) een nieuwe toevoeging. Daarnaast is Blackreach gewoon erg mooiquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:17 schreef MGeraads het volgende:
Waarom vinden veel mensen Alftand en Blackreach zo geweldig? Ik vind het eigenlijk (en dan heb ik het voornamelijk over Alftand) niet echt in het verhaal passen. Of heeft dit met eerdere versies van de Elder Scrolls te maken?
Het klopt dat Blackreach erg mooi is. Maar bijv Alftand vind ik iets te modern en soort van technisch, in verhouding met de rest van Skyrim. Het geeft mij een beetje Battery Check gevoel (voor degene die dit spelletje van heel lang geleden nog kennen :p)quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dwemer Ruins horen nou eenmaal bij TES, al zijn de Falmer (volgens mij) een nieuwe toevoeging. Daarnaast is Blackreach gewoon erg mooi
Niet zo grappig,quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:18 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat je Nederlands schrijft, maar faalt en niemand begrijpt het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |