Die heb ik ook gezien manquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:41 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe vet. Ik kom een mammoet tegen, ingevroren in een ijswand, en waar enkele pijlen en speren uit steken
Waar haal je die vandaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:50 schreef Kakpizza het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer tof. Ga ik halen morgen denk.
Idd!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:50 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien man
Heeft alleen een mammoth snout en een paar dwarven arrows geloof ik.
Uhuquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:06 schreef DeHovenier het volgende:
En dat is kut. Je moet er 24 hebben ofzo?
Praat me er niet vanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd!
Altijd kut wanneer je enkele items in een kist in je huis aan het stoppen bent, en je druk op een verkeerd knopje waardoor de hele inhoud van die kist in jouw inventory terecht komt [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Praat me er niet vanHad bijna al het nutteloze van inv naar chest overgezet, wilde 1 item uit de chest halen en drukte per ongeluk op de verkeerde knop
klopt, ze liggen altijd op een zichtbare plek, naast een lamp etc. Soms zelfs in iemands kamer ergens in Solitude enzo. Ik ga niet opzoeken op internet waar ze liggen, want dat verpest het een beetjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:13 schreef ardi het volgende:
Ze liggen altijd op een plank in een kast of een bureau. Ik heb ze geloof ik nog niet in een kist gevonden.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
Ook een bij Thalmor Embassy hoorde ik? Weet niet of ik die toen heb gepakt...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
klopt, ze liggen altijd op een zichtbare plek, naast een lamp etc. Soms zelfs in iemands kamer ergens in Solitude enzo. Ik ga niet opzoeken op internet waar ze liggen, want dat verpest het een beetje
Load autosave doe ik dan tenzij ik al veel in het huis gedaan heb (en dat is nooit zoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd!
Altijd kut wanneer je enkele items in een kist in je huis aan het stoppen bent, en je druk op een verkeerd knopje waardoor de hele inhoud van die kist in jouw inventory terecht komt [ afbeelding ]
Met de nieuwe patch kun je er later ook bij.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:53 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ook een bij Thalmor Embassy hoorde ik? Weet niet of ik die toen heb gepakt...
Ja idd, deed ik ook. Maar toen pleurde ik alles in 1 kist, nu heb ik 1 kist voor wapens, 1 kist voor armor, 1 kist voor potions, 1 kist voor ingredienten, 1 kist voor sieraden, 1 kist voor smithing benodigdheden en 1 kist voor boeken. Dan nog 1 kist waar ik de rest in pleur, dus de schade viel wel meequote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:53 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Load autosave doe ik dan tenzij ik al veel in het huis gedaan heb (en dat is nooit zo)
Daar ben ik nooit geweest.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:53 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ook een bij Thalmor Embassy hoorde ik? Weet niet of ik die toen heb gepakt...
Ah, weet niet of ik dat kan met m'n 'gevonden' versiequote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:54 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Met de nieuwe patch kun je er later ook bij.
Van een vrachtwagen gevallen zeker?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:57 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ah, weet niet of ik dat kan met m'n 'gevonden' versie
Deed ik ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja idd, deed ik ook. Maar toen pleurde ik alles in 1 kist, nu heb ik 1 kist voor wapens, 1 kist voor armor, 1 kist voor potions, 1 kist voor ingredienten, 1 kist voor sieraden, 1 kist voor smithing benodigdheden en 1 kist voor boeken. Dan nog 1 kist waar ik de rest in pleur, dus de schade viel wel mee
Wanneer is er een nieuwe uitgekomen dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:54 schreef Aezeal het volgende:
[..]
Met de nieuwe patch kun je er later ook bij.
Gevonden in zo'n geraide karavaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Van een vrachtwagen gevallen zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |