Steam\SteamApps\common\Skyrim\Dataquote:Op zondag 29 januari 2012 15:56 schreef RickoKun het volgende:
heb hier body mod maar waar installeer je die rotzooi?
Meshes en textures mapjes, maar ik zie in steamapps/skyrim nergens zulke mapjes
Niet echt, gewoon je skills in alteration stoppen dan en de ebonyflesh spell pakken voordat je in een gevecht komt, krijg je extra armor puntenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]daar is niet eens een skill voor volgens mij?
Vind ik best een dom iets, geen 'unarmored' skill.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:17 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Niet echt, gewoon je skills in alteration stoppen dan en de ebonyflesh spell pakken voordat je in een gevecht komt, krijg je extra armor punten
Bij alteration is er dacht ik een perk waardoor de Oak/Stone/etc-Flesh spells van Alteration de dubbele armorwaarde geven t.o.v. normaal mits geen armor aanquote:Op zondag 29 januari 2012 16:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vind ik best een dom iets, geen 'unarmored' skill.
Ja klopt, de mage armor perkquote:Op zondag 29 januari 2012 16:25 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Bij alteration is er dacht ik een perk waardoor de Oak/Stone/etc-Flesh spells van Alteration de dubbele armorwaarde geven t.o.v. normaal mits geen armor aan
http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=984quote:Op zondag 29 januari 2012 17:12 schreef Aezeal het volgende:
Ik wil wel een mod met een achmage robes die iets... stijlvoller zijn overigens.. voel me verdomme net een bedelaar als ik en 3th person kijk. Ik wil robes met een beetje bling
Met een modje genaamd Natural Eyes High Resquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met een modje genaamd Natural Eyes High Res
Met Aventus Aretino in Windhelm pratenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
Ik heb medelijden met jequote:
Viel 'ie dood neer of niet?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:24 schreef zatoichi het volgende:
Geniaal, ik pickpocket net de de briar heart van een foresworn briarheart, wat goed uitgewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |