Of creatief met console zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Veel stamina hebben, of carry-more-crap-armor dragen
Huh? Illusion levelen = Muffle spam. 3 uurtjes 100 Illusionquote:Op maandag 30 januari 2012 18:10 schreef Nezhi het volgende:
Aggro een troll, ga rondjes rennen en spam shield.
Zo moet je ook illusion levelen
Bovendien ziet het er eindbaas uit, maar je maakt ook nog eens super mooie power attacks.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als je in combat bound sword gebruikt gaat naast conjuration óók je 1h skill omhoog, erg handig
En je levelt (one handed en destruction) terwijl je core skills minder snel stijgen: als je niet one handed speelt moet je niet voor bound weapons gaan.. gewoon elke combat voor ~elke tegenstander een beessie summonen. Als ie gehit heeft kan je volgens mij ip een andere summonen (geen idee of dat echt is hoe het werkt overigens, misschien gaat het wel om damage en helpt nieuwe beesssie summonen niet). Je levelt niet in een keer vban 1-100 maar meer dan snel genoeg om steeds goede summons te hebben voor je level ondanks dat je ook alle andere magic skills gebruikt.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Bovendien ziet het er eindbaas uit, maar je maakt ook nog eens super mooie power attacks.
Nooit van gehoordquote:Op maandag 30 januari 2012 23:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Drizzt, ben jij toevallig bekend met het concept CHIM?
Ik moet idd niet geraakt worden, anders ben ik zo doodquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:06 schreef Aezeal het volgende:
[..]
En je levelt (one handed en destruction) terwijl je core skills minder snel stijgen: als je niet one handed speelt moet je niet voor bound weapons gaan.. gewoon elke combat voor ~elke tegenstander een beessie summonen. Als ie gehit heeft kan je volgens mij ip een andere summonen (geen idee of dat echt is hoe het werkt overigens, misschien gaat het wel om damage en helpt nieuwe beesssie summonen niet). Je levelt niet in een keer vban 1-100 maar meer dan snel genoeg om steeds goede summons te hebben voor je level ondanks dat je ook alle andere magic skills gebruikt.
Dat deed ik dus eerst.. en toen ik alteration erbij wilde gebruikte ik gewoon regelmatig wards (was sowieso wel handig... met 0 armor kan je geen pijl hebben.)
Ik ben bezig met allemaal lore dingen te lezen, en dat CHIM is echt bizar als je kijkt hoe diepgaand het is.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ben bezig met allemaal lore dingen te lezen, en dat CHIM is echt bizar als je kijkt hoe diepgaand het is.
Hier kun je het lezen, maar zoals ik al zei, lastige materie
quote:How could this fantastical, amazing universe be just someone's imagination? Blasphemy! Well, calm your tits.
Een beetje zoals Neo in de matrix?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ben bezig met allemaal lore dingen te lezen, en dat CHIM is echt bizar als je kijkt hoe diepgaand het is.
Hier kun je het lezen, maar zoals ik al zei, lastige materie
Wat vind Sarethi van CHIM?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hopla, killfilmpje van Sarethi (spellsword) met de eerste dragon
[ afbeelding ]
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:36 schreef Sloggi het volgende:
Kan ik na het voltooien van de main quest nog quests doen voor de Imperials / Stormcloaks?
Met Bethesda games kan je volgens mij altijd nog doorgaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:48 schreef Sloggi het volgende:
Hoezo natuurlijk, weet ik veel hoe de MQ af gaat lopen.
Die staan los van elkaarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:48 schreef Sloggi het volgende:
Hoezo natuurlijk, weet ik veel hoe de MQ af gaat lopen.
Bij fallout 3quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Met Bethesda games kan je volgens mij altijd nog doorgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
45 uur? Dat is niksquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:11 schreef MGeraads het volgende:
Zal me hier ook even voorstellen. Via een klasgenoot verslaafd geraakt aan Skyrim. En niet een klein beetje, nee compleet de weg kwijt zon beetje. Momenteel een kleine 45 uur in de game zitten, spelend met een Breton. Vooral two handed met een battleaxe (heerlijk even een grot schoonvegen) en af en toe one handed. Main quest uitgespeeld, companions uitgespeeld en nu bezig met de DB en de Bards College. Lees hier een hoop mee, en hoop ook een hoop van jullie te leren, ondanks dat mijn bijdrage aan zinvolle informatie waarschijnlijk niet heel veel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |