Wat voor figuur is je eerste char en wat wil je nu maken?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:03 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ga denk ik na 66 uur op een character gespeeld te hebben toch misschien maar eens mijn 2e aanmaken
quote:
Nord, nu ga ik voor een Dunmer mage denk ik.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat voor figuur is je eerste char en wat wil je nu maken?
Nord. Juist... welke skills, gek!quote:Op maandag 30 januari 2012 16:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nord, nu ga ik voor een Dunmer mage denk ik.
Nog steeds wazigquote:Op maandag 30 januari 2012 17:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Voornamelijk melee, met af en toe wat conjuration
Heavy armor, 1h zonder shield, met uiteraard enchanting en blacksmithing voor de dikke boostsquote:Op maandag 30 januari 2012 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog steeds wazig
Heavy/Light Armor?
1h+shield/2h?
etc
Kijkquote:Op maandag 30 januari 2012 17:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heavy armor, 1h zonder shield, met uiteraard enchanting en blacksmithing voor de dikke boosts
De conjuration spell, ik ben denk ik nog iets te veel gewend aan Oblivion's combat ofzoietsquote:Op maandag 30 januari 2012 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk
Wat had je dan in je linkerhand?
Battlemage/Spellsword ftwquote:Op maandag 30 januari 2012 17:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik vond/vind het een ideale combi..
Heavy armor, 1h met een mooi zwaard, en de andere met destruction spells.
Van een afstandje brand ik ze al af, en als ze dichterbij komen dan worden ze wel aan stukken gesneden.
Mja, het is een mooie stad maar ik heb er zo'n pesthekel aan door die Silverbloods en de guardsquote:Op maandag 30 januari 2012 17:38 schreef Kakpizza het volgende:
Tevens een ziek hoge bounty in Markarth
Kut stad.
De guards zijn het minst inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2012 17:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, het is een mooie stad maar ik heb er zo'n pesthekel aan door die Silverbloods en de guards
Wat dat betreft zou je die Silverbloods (en vergeet Maven Black-Briar niet![]()
) gewoon moeten kunnen doden, belangrijk voor het spel of niet
Heb ik ook te vaak jaquote:Op maandag 30 januari 2012 17:41 schreef Nezhi het volgende:
Als ik iets sneak-kill in een stad wordt ik altijd gezien en krijg ik een bounty, ook al ben ik in stealth en blijf ik hidden. Zelfs terwijl ik de bounty krijg ben ik hidden. Klopt dit?
Magelight spammen.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:05 schreef RickoKun het volgende:
Hoe krijg je magiclevel erbij? Door shields te casten als enemies in de buurt zijn?
Blijkbaar kan je niet meer alteration etc. trainen terwijl je rondloopt zonder enemies
Van destruction kan ik het begrijpen, maar als dat met alteration moet dan ben je echt eeuwen bezig wil je dat vol krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |