SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:39 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]VertelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:29 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]Die van Sanguine? Zo had ik 't nog helemaal niet bekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Geen idee, ik ben hem daar niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:16 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je hebt Oblivion ook gespeeld toch? Daar was het een Bretonse of Imperial (). Dus het ras speelt geen rol. Maar goed, ik ga over zoiets kleins geen discussie voeren.
Was in Oblivion zo'n Deadra-quest voor Clavicus Vile, maar in handen van een vrouw, in een ayleid-ruïne. Die zichzelf dus ook Umbra noemde.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben hem daar niet tegengekomen.
Kan ook, maar i.i.g. een ander ras dus.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:44 schreef ardi het volgende:
Umbra (persoon) in Oblivion was een Bosmer.
De poort naar Morrowind?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:00 schreef FS1986NL het volgende:
Ik liep gister toevallig door een poort, waar waarschijnlijk een nieuw deel aan komt. Want kon begeven moment niet meer doorlopen.
Ben wel benieuwd naar wat voor DLC er komt, maar helaas zal dat nog wel even duren.
Die kwam ik ook toevallig tegenquote:
Drizzt kan je vast wel helpen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:07 schreef drumstickNL het volgende:
Ik verveel me, heeft iemand misschien zin om mij zijn savegame te paasen? Heb nog maar een character, lijkt me wel leuk om eens met iets anders te spelen zonder het helemaal te moeten aanmaken e.d.
Would be awesome.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:08 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Drizzt kan je vast wel helpen.
Kloptquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Die kwam ik ook toevallig tegen. Jammer dat je daar (nog) niet verder kan.
Hoewel er wel al veel gebied achter lag, had ik ergens gelezen over iemand die met een noclip code even achter die poort ging kijken?
Helaas, heb Skyrim volledig opnieuw moeten installeren omdat er allerlei dingen verneukt waren, dus ook chars...quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Klopt
http://ppsh-41.tumblr.com(...)ss-built-into-skyrim
Kwam dat door mods en zoja welke dan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Helaas, heb Skyrim volledig opnieuw moeten installeren omdat er allerlei dingen verneukt waren, dus ook chars...
Geen idee, ik heb het ook zonder mods geprobeerd en zag dezelfde foutenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Kwam dat door mods en zoja welke dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |