gelieve trouwens henk zonder hoofdletter te gebruikenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alleen Henk.
Want als je denkt dat je er helemaal alleen voor staat, dat niemand er meer voor je is.
Dan is daar toch weer Henk.
Herkenbaar dat wel.quote:
Ik ga me hier aan houden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:07 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
gelieve trouwens henk zonder hoofdletter te gebruiken
mijn afkorting is ook twh, zonder hoofdletter dus.
Jewaidzelluffffffquote:
das waarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja je was toch geen 13 in 2012Hele andere tijd. Volwassen vrouwen zijn ook meer bezig met make-up en kleding.
Als ik aan m'n brugklasfoto denk, wil niet weten hoe ik nu in deze tijd eruit had gezien mét make-upquote:
quote:
Ze doen het er maar meequote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whoe heb geen topictieten...vind het goed heur
Waarom sinds deze week?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sinds deze week haat ik wel op Henk
Dit, en dan heb ik het orgineel nog niet 1 keer gehoord.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:08 schreef Breekfast het volgende:
Kan dat nummer A team niet meer horen, tering wat is dat nummer uitgemolken
Dat is dan het gekste project waar ik van heb gehoord.quote:
Hier ook, ik draag nooit veel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik was vroeger meer met make-up bezig dan nu eigenlijk. Het maakt me nu niet meer uit of ik naar buiten ga zonder make-up.
Als ik niet hoef te werken doe ik het ook niet op. Ik ben altijd te lui om het er weer af te halenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik was vroeger meer met make-up bezig dan nu eigenlijk. Het maakt me nu niet meer uit of ik naar buiten ga zonder make-up.
Vroeger deed ik zelfs make-up op als ik boodschappen ging doen, daar begin ik niet meer aan. Ik ken die mensen toch niet.quote:
Ik heb alleen altijd mascara op, verder niks, ja oke als we uit gaan of verjaardag doe ik net wat meer moeite, een eyeliner en dat was hetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger deed ik zelfs make-up op als ik boodschappen ging doen, daar begin ik niet meer aan. Ik ken die mensen toch niet.
Yep. We gaan er snel doorheen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Dus we krijgen niet elke week live-shows, maar 1 keer?
Yup. het duurt ook maar 9 wekenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
ik poeier wat af om die skibril te verbergen...eigen schuld had ik maar wakker moeten blijven bij de tatoeëerderquote:
Beter make-up tatoo, scheelt 2 minuten in de ochtendquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik poeier wat af om die skibril te verbergen...eigen schuld had ik maar wakker moeten blijven bij de tatoeëerder
Ben dat nummer nu al zatquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef PirE het volgende:
Ik zou drukken als 1 van die kids Ai Se Eu Te Pego doet
Aisewat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef PirE het volgende:
Ik zou drukken als 1 van die kids Ai Se Eu Te Pego doet
quote:
Volgende keer laat ik wel pipo wangetjes tatoeërenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Beter make-up tatoo, scheelt 2 minuten in de ochtend
Staat er al weer iets klaar voor na die 9 weken?quote:
Nope. Dan pas in Augustus weerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staat er al weer iets klaar voor na die 9 weken?
quote:
Beter dan dat A-Team. Beetje mijn jeugdhelden misbruiken voor de titel van een songquote:
ESF voorrondes alleen en ESF.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat hij hier op school zit en vader rondtourt?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef loezzzje het volgende:
Hoe heeft dat jongetje nederlands geleerd als zijn vader het niet kan
HGT?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het schijnt, maar ik heb dat ook maar van horen zeggen, dat kinderen wel 's met meer mensen praten dan alleen hun vader.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef loezzzje het volgende:
Hoe heeft dat jongetje nederlands geleerd als zijn vader het niet kan
Ik zei ook niet dat ik dat goed vondquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Beter dan dat A-Team. Beetje mijn jeugdhelden misbruiken voor de titel van een song![]()
Maar dan vraag ik me toch af waarom ze naar NL zijn gekomen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat hij hier op school zit en vader rondtourt?
Dat heet vlechtjesquote:
Misschien woonde zijn moeder al hier?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:17 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me toch af waarom ze naar NL zijn gekomen.
Hij ownt toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
Wat is dat nou weer voor nummer voor dat ukkie.
Hij gaat wel zo zingen denk ik.quote:
Dat jaquote:
jaaaa!quote:
quote:
Das een optie ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien woonde zijn moeder al hier?
Je mag ze allemaal hebben van mijquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:19 schreef MissJ het volgende:
is deze al geadopteerd? Zo nee, dan wil ik hem!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou 'm best willen adopteren maar naar alle waarschijnlijkheid is Angelina Jolie me voor.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou 'm best willen adopteren maar naar alle waarschijnlijkheid is Angelina Jolie me voor.
Nee ikquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Welnee man, piepstemmetje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij had als kind een zwaardere stem dan als volwassene
Geen idee, ik verstond er niks vanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:20 schreef loezzzje het volgende:
Welk lied was dat? Ik had mijn Shazam moeten gebruiken
ook al zo'n vreemdgangerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou ook Marco kiezen, dan kan ik na de show met John Ewbank liedjes schrijven
Lekker achter de vrouwen aan samen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou ook Marco kiezen, dan kan ik na de show met John Ewbank liedjes schrijven
het is dus uitgelopen danquote:
22:20 stond op de tvgids, netjes welquote:
Dat kun je volgende week ook doenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk nog even na over volgende week...
oh jaquote:
Je moet wel, je moet er nog 1 adopterenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk nog even na over volgende week...
Moet je persé met 2 meedoen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Je moet wel, je moet er nog 1 adopteren
Heb je nog een borrel voor me?quote:
Heb jij zo'n kastje dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:26 schreef loezzzje het volgende:
Ik zet hem snel af voordat ik mee tel voor de kijkcijfers van Wendy
Ik had haar, heb het weg gehaald, wat een valse kraaiquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:28 schreef livelink het volgende:
Volgens mij kun je alsnog Rozemarijn wel adopteren. Geheid gaat die in een wildcard terugkomen.
Whehequote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:26 schreef loezzzje het volgende:
Ik zet hem snel af voordat ik mee tel voor de kijkcijfers van Wendy
Neequote:
quote:
Ohja. Stank in Klundertquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
Vorige week stond Wendy op, maar geen seconde gezien, bleef in t live-topic, het ging over leuke huisjes en stank en zulks
Jaquote:
Ciaotjesquote:
We hebben Wendyquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:33 schreef Kally het volgende:
Maar wat een anti climax na weken tot 1 uur gezeten te hebben
Ja dank je, ik ga even naar de keuken een scherp mes zoekenquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:29 schreef Kally het volgende:
Ik vond het wel leuk ja, beter dan verwacht.
Ik was al een touw aan het ophangenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dank je, ik ga even naar de keuken een scherp mes zoeken
Het viel echt mee jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]Ik had meer ergernis verwacht, maar helaas
That's my boyquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was al een touw aan het ophangen
0.0quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:38 schreef loezzzje het volgende:
Ben benieuwd naar de kijkcijfers voor afl. 2 van Wendy.
Ik vind het ook een hele slechte serie. Hoe waren de reviews?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
0.0
Hij staat nog aan, de ab ligt te ver, en het is echt slecht
Geen idee, zelfs daar kijk ik niet naarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:42 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vind het ook een hele slechte serie. Hoe waren de reviews?
Ik vertel ongeveer hetzelfde net tegen iemand op MSN, wat nu? Normaal zit ik te wachten tot VOH afgelopen is om 12 uurquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:57 schreef iBenny het volgende:
Iets met een zwart gat, tijd en vrijdag... Ik wil geentertaint worden en niet door dit vage gedoe door Wendy
twitter:VanVelzenMusic twitterde op vrijdag 27-01-2012 om 23:29:57Zodra ik n grappige tweet lees die het verband legt tussen mn lengte & mn afwezigheid bij TheVoiceKids retweet ik hem. Blijf er niet voor op reageer retweet
Irritant hequote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:41 schreef roos85 het volgende:
RTL is weer video's van YT aan het gooien
Zo goed?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:48 schreef roos85 het volgende:
Benny, krijgt TVOH Kids ook zo'n OP als de gewone TVOH?
Ik heb voor de gein een klein stukje zitten kijken van Moordvrouw, wat slecht... normaal houd ik wel van een potje ergeren, maar dit ging echt te ver, dat acteerwerkquote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:07 schreef loezzzje het volgende:
GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN 1.842.000
VOICE KIDS
2.604.000
MOORDVROUW
1.717.000
De helft is dus al afgehaakt voor Moordvrouw. Eerst 3 miljoen, nou 1.7
Ik vond het ook echt ontzettend slecht ja. Hoop dat het snel van de buis wordt gehaald.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb voor de gein een klein stukje zitten kijken van Moordvrouw, wat slecht... normaal houd ik wel van een potje ergeren, maar dit ging echt te ver, dat acteerwerk
Schattig hequote:Op zondag 29 januari 2012 19:56 schreef PatriQue89 het volgende:
IK kijk nu ff terug.. dat meisje met dat rode haar die verliefd is op Simon
quote:Angela Groothuizen eerst ook sceptisch
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - The Voice Kids-coach Angela Groothuizen: "Wij als coaches waren eerst ook sceptisch".
"Hoe serieus en toch aantrekkelijk kan een Voice Kids worden? Maar we zijn helemaal om. Het is bijna leuker dan de grote Voice omdat er geen enkele dubbele agenda is", vertelt het jurylid.
Angela is realistisch: "Wij hadden eerst onze terughoudendheid gemeen: hoe kun je nou niet draaien voor kinderen? Maar Talpa heeft dat heel goed opgepakt. Er is een kinderpsycholoog bijgehaald en Wendy en Martijn hebben het met veel mededogen gedaan. Ik denk echt dat alle deelnemers, of ze nou doorgingen of niet, een toptijd hebben gehad.”
In de eerste aflevering kozen de jonge talenten bij voorkeur voor de moederlijke Angela , die door Nick en Simon lachend zelfs oma werd genoemd. "Kinderen kennen mij, dat helpt. Ik heb het juniorsongfestival opgezet en zit in de X Factor. Maar er is absoluut geen haat en nijd tussen de coaches hoor, integendeel."
Angela vervolgt: "Bij de Voice Kids is er zelfs een soort samenwerking ontstaan. Marco en Nick en Simon houden rekening met mijn oordeel. Er was gemoedelijk overleg. Als ik zei: dit wil je niet missen, draaide iedereen. Het is gewoon moeilijker luisteren. Kinderstemmen lijken meer op elkaar en gaan nog heel veel veranderen.”
Whehehehequote:Op zondag 29 januari 2012 20:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaaa, ik haaaaat kinderen, maar haar vind ik lief
Dat zei John volgens mij ook bij dat programma van Carlo en Irene (vergeet iedere keer hoe het heet), dat Angela daar erg op haar plek was enzoquote:Op maandag 30 januari 2012 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoorde al dat ze waarschijnlijk ook in het 2de seizoen van The Voice Kids is te zien
Zaten best goede stemmen tussenquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
Wow dit is gewoon beter dan de normale voice
Dat meisje... Fabienne geloof ik?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zaten best goede stemmen tussen![]()
Wie was je favoriet?
Ik..quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Zijn er nog meer mensen die nu kijken?
Hahaquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik..
Ik moet eigenlijk een verslag typen..
Omdat het Zhe Voize Kids is!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom praten ze alsof ze een kleuter is.
autotune??quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Hier en daar heb ik wel 't gevoel dat er wat met het geluid is gedaan... sommige dingen klinken té gemaakt
Is ook zo. Sommigen zijn te.veel geautotuned... helaasquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Hier en daar heb ik wel 't gevoel dat er wat met het geluid is gedaan... sommige dingen klinken té gemaakt
Ja.. die hebben echt gewoon een té volle klank!quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is ook zo. Sommigen zijn te.veel geautotuned... helaas
Uhu..quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. die hebben echt gewoon een té volle klank!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. die hebben echt gewoon een té volle klank!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kan mij echt hele avonden dagen vermaken met gifjes![]()
Wat als is sowieso wel leuk... eerste aflevering was mwoh-mwoh, maar vind het aldoor leuker worden!quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:23 schreef iBenny het volgende:
Ik vind die "wat als iedereen ambtenaar zou zijn" wel geniaal
Ja.. het is een dotjequote:Op woensdag 1 februari 2012 23:25 schreef iBenny het volgende:
Met een ander nummer zou ze denk ik wel doorg zijn geaan...
de watte?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:23 schreef iBenny het volgende:
Ik vind die "wat als iedereen ambtenaar zou zijn" wel geniaal
vond die laatste niet echt boeiendquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat als is sowieso wel leuk... eerste aflevering was mwoh-mwoh, maar vind het aldoor leuker worden!
Volgens mij heb ik daar best hard om gelachenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
vond die laatste niet echt boeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |