Volgende keer laat ik wel pipo wangetjes tatoeërenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Beter make-up tatoo, scheelt 2 minuten in de ochtend
Staat er al weer iets klaar voor na die 9 weken?quote:
Nope. Dan pas in Augustus weerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staat er al weer iets klaar voor na die 9 weken?
quote:
Beter dan dat A-Team. Beetje mijn jeugdhelden misbruiken voor de titel van een songquote:
ESF voorrondes alleen en ESF.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat hij hier op school zit en vader rondtourt?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef loezzzje het volgende:
Hoe heeft dat jongetje nederlands geleerd als zijn vader het niet kan
HGT?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het schijnt, maar ik heb dat ook maar van horen zeggen, dat kinderen wel 's met meer mensen praten dan alleen hun vader.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef loezzzje het volgende:
Hoe heeft dat jongetje nederlands geleerd als zijn vader het niet kan
Ik zei ook niet dat ik dat goed vondquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Beter dan dat A-Team. Beetje mijn jeugdhelden misbruiken voor de titel van een song![]()
Maar dan vraag ik me toch af waarom ze naar NL zijn gekomen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat hij hier op school zit en vader rondtourt?
Dat heet vlechtjesquote:
Misschien woonde zijn moeder al hier?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:17 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me toch af waarom ze naar NL zijn gekomen.
Hij ownt toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
Wat is dat nou weer voor nummer voor dat ukkie.
Hij gaat wel zo zingen denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |