gelieve trouwens henk zonder hoofdletter te gebruikenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alleen Henk.
Want als je denkt dat je er helemaal alleen voor staat, dat niemand er meer voor je is.
Dan is daar toch weer Henk.
Herkenbaar dat wel.quote:
Ik ga me hier aan houden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:07 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
gelieve trouwens henk zonder hoofdletter te gebruiken
mijn afkorting is ook twh, zonder hoofdletter dus.
Jewaidzelluffffffquote:
das waarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja je was toch geen 13 in 2012Hele andere tijd. Volwassen vrouwen zijn ook meer bezig met make-up en kleding.
Als ik aan m'n brugklasfoto denk, wil niet weten hoe ik nu in deze tijd eruit had gezien mét make-upquote:
quote:
Ze doen het er maar meequote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whoe heb geen topictieten...vind het goed heur
Waarom sinds deze week?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sinds deze week haat ik wel op Henk
Dit, en dan heb ik het orgineel nog niet 1 keer gehoord.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:08 schreef Breekfast het volgende:
Kan dat nummer A team niet meer horen, tering wat is dat nummer uitgemolken
Dat is dan het gekste project waar ik van heb gehoord.quote:
Hier ook, ik draag nooit veel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik was vroeger meer met make-up bezig dan nu eigenlijk. Het maakt me nu niet meer uit of ik naar buiten ga zonder make-up.
Als ik niet hoef te werken doe ik het ook niet op. Ik ben altijd te lui om het er weer af te halenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik was vroeger meer met make-up bezig dan nu eigenlijk. Het maakt me nu niet meer uit of ik naar buiten ga zonder make-up.
Vroeger deed ik zelfs make-up op als ik boodschappen ging doen, daar begin ik niet meer aan. Ik ken die mensen toch niet.quote:
Ik heb alleen altijd mascara op, verder niks, ja oke als we uit gaan of verjaardag doe ik net wat meer moeite, een eyeliner en dat was hetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger deed ik zelfs make-up op als ik boodschappen ging doen, daar begin ik niet meer aan. Ik ken die mensen toch niet.
Yep. We gaan er snel doorheen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Dus we krijgen niet elke week live-shows, maar 1 keer?
Yup. het duurt ook maar 9 wekenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
ik poeier wat af om die skibril te verbergen...eigen schuld had ik maar wakker moeten blijven bij de tatoeëerderquote:
Beter make-up tatoo, scheelt 2 minuten in de ochtendquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik poeier wat af om die skibril te verbergen...eigen schuld had ik maar wakker moeten blijven bij de tatoeëerder
Ben dat nummer nu al zatquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef PirE het volgende:
Ik zou drukken als 1 van die kids Ai Se Eu Te Pego doet
Aisewat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef PirE het volgende:
Ik zou drukken als 1 van die kids Ai Se Eu Te Pego doet
quote:
Volgende keer laat ik wel pipo wangetjes tatoeërenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Beter make-up tatoo, scheelt 2 minuten in de ochtend
Staat er al weer iets klaar voor na die 9 weken?quote:
Nope. Dan pas in Augustus weerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staat er al weer iets klaar voor na die 9 weken?
quote:
Beter dan dat A-Team. Beetje mijn jeugdhelden misbruiken voor de titel van een songquote:
ESF voorrondes alleen en ESF.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat hij hier op school zit en vader rondtourt?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef loezzzje het volgende:
Hoe heeft dat jongetje nederlands geleerd als zijn vader het niet kan
HGT?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het schijnt, maar ik heb dat ook maar van horen zeggen, dat kinderen wel 's met meer mensen praten dan alleen hun vader.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef loezzzje het volgende:
Hoe heeft dat jongetje nederlands geleerd als zijn vader het niet kan
Ik zei ook niet dat ik dat goed vondquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Beter dan dat A-Team. Beetje mijn jeugdhelden misbruiken voor de titel van een song![]()
Maar dan vraag ik me toch af waarom ze naar NL zijn gekomen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat hij hier op school zit en vader rondtourt?
Dat heet vlechtjesquote:
Misschien woonde zijn moeder al hier?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:17 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me toch af waarom ze naar NL zijn gekomen.
Hij ownt toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
Wat is dat nou weer voor nummer voor dat ukkie.
Hij gaat wel zo zingen denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |