Ik heb 2 dochters van 1 en 2 jaar oud, en ze hebben beiden de Alecto DBX 88 op hun kamer.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vandaag mijn babyfoon binnengekregen! Meestal ben ik heel besluitvaardig.
Ik heb nog een blank eiken vitrinekast in de verkoop!quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben Ikeafan! Maar in de woonkamer komt geen Ikea meer. Ik kijk alleen nog naar wat tweedehands meubels.
Oh, en had ik al gezegd dat ik zelfs een plant overweeg?
Ja, meerdere malen zelfs...quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
Maar eh, bobenjanneke, ben jij tijdens je werk wel eens een kleur tegengekomen die je zo geweldig vond dat je 'em zelf ook wou?
Ja, zandkleuren kunnen heel tof zijn! Als ik ze toepas wordt het vooral saai. Maar ik heb dan ook een gebrekkig inrichtingsinzicht.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:35 schreef bobenjanneke het volgende:
Ik heb ook enkele Zara´s geschilderd tijdens de nieuwbouw, en van sommige zandkleuren was ik zo fan, dat ik die er overheen heb getext.
PM cupcake eens...quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, zandkleuren kunnen heel tof zijn! Als ik ze toepas wordt het vooral saai. Maar ik heb dan ook een gebrekkig inrichtingsinzicht.
De foto is mijn woonkamer op dit moment hahaha...quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
Haha. Ik vond zijn/haar voorbeeldfoto meteen al heel geweldig. Maar ik ga een ander er niet mee lastigvallen. Jullie zoeken het op door in mijn topic te komen, dat is iets anders.
Foto op canvas kan heel mooi zijn!quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
Verven geeft me in tegenstelling tot behangen een gevoel van vrijheid. Ik kan het zelf, als het rampzalig uitpakt doe ik het zo opnieuw, en ik vind het leuk om te doen. Dat komt wel goed. En dan kunnen we in de loop der tijd eens naar een mooi kunstwerk kijken in plaats van een gimmick van de muur te maken.
Tssk. Dan moet je eerst proberen om mij voor te zijn!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:45 schreef innepin het volgende:
ja hoi, als je echt je rode stoel wegdoet, sta ik meteen voor je deur om m op te halen he.
Ik ben zelf echt helemaal gek op van die vergrijsde blauwe tintenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:00 schreef Keshet het volgende:
[..]
Tssk. Dan moet je eerst proberen om mij voor te zijn!![]()
Stiemie, de stoel die jij post is prachtig zeg! De kleurenstaal van Seeds ook. Als ik zoiets zie vraag ik me altijd af waarom ik dat soort zaken niet bedacht toen wij ons huis inrichtten.
Oh nee, dat is echt niets voor ons.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 06:37 schreef mefke79 het volgende:
claudia, de oplossing van stiemie met de plankjes is ook te combineren met bhang. Gewoon 1 rol behang kopen en daar van die canvasdoeken van bv de xenos mee 'kaften' of stukjes inlijsten. Toch behang en wel heel makkelijk.
Wat een geweldige stoel! Vertel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:11 schreef Stiemie het volgende:
En deze stoel zou ik zelf wel graag willen
[ afbeelding ]
Ik had er 4 grote kasten in kwijt moeten kunnen en een halfhoge kast met de televisie erop. Dat paste net niet in de nis. En de boekenkast staat aan de andere kant prima, maar die nis is nu dus wel heel leeg. Zo zie je maar dat ik niet alles voorzien heb.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:29 schreef Twinkly het volgende:
Die stoel moet je echt niet wegdoen hoor, die is geweldig! Ik heb niet helemaal teruggelezen hoor, maar heb je genoeg van wit met rood?
Waarom heb je eigenlijk ervoor gekozen om de boekenkasten niet meer in de nis te plaatsen?
Ik ben vooral fan van dit blog. En dan een beetje doorklikken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:30 schreef Twinkly het volgende:
Stiemie, heb jij nog een mooi idee voor onze woonkamer? Ik kom er echt niet uit, het is telkens net niets![]()
En waarop googlen jullie om mooie voorbeeldkamers te vinden? *noob is*
Ik word zelf heel blij van de combi wit, blauw en houtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een geweldige stoel! Vertel.![]()
Ik wil geen huis met allemaal blauwtinten. Ik vind blauw wel mooi maar het past niet zo bij me. Ik zou ook niet zo gauw groen in de woonkamer nemen. Of het moet dus wat subtieler zijn.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:23 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ach, in het ergste geval gaat 'ie dus een tijdje naar zolder. Ik rouleer wel vaker dingen.
Make me an offer I can't refuse.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:09 schreef innepin het volgende:
[..]dammit, ik loop al 2 jaar op die stoel van je te azen
Ja, vind ik ook! Maar dan voor een vakantiehuisje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:50 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik word zelf heel blij van de combi wit, blauw en houtZo mooi, beetje
Scandinavisch
![]()
Uh tsja die stoel ehhhh kost 1500 euro![]()
hier meer info: http://www.jonathanadler.(...)at/?cat=361&initial=
Valt me nog wel mee! Hij is ook wel erg gaaf. Heb je er zelf wel eens in gezeten?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:50 schreef Stiemie het volgende:
Uh tsja die stoel ehhhh kost 1500 euro![]()
hier meer info: http://www.jonathanadler.(...)at/?cat=361&initial=
Ja dat is het misschien wel jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook! Maar dan voor een vakantiehuisje.Of met wat gele kleuraccenten. Maar dan nog liever niet voor m'n eigen huis. Dat ik een blauwtint voor de zolder heb gekozen is al huge. Ik ben er ook wel érg blij mee.
Kan ik niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:50 schreef Stiemie het volgende:
En stof. Om leuke vloerkussens, tuinkussens, hoeslakens en nog veel meer van te maken![]()
En opbergbakjes
Ik weet niet hoe je ruimte achter die knieschotten is, maar wij hebben bij Ikea laatst deze gekocht voor op ons zoldertjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kan ik niet.![]()
Opbergshit heb ik op zich wel genoeg, maar ik zou wel wat dozen kunnen kopen voor op zolder achter de knieschotten. Goed plan!
de Kalas serie!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:47 schreef Claudia_x het volgende:
Absolute eis is wel dat een eventuele nieuwe stoel ontzettend lekker zit. Daarom ben ik ook zo blij met onze bank. Die vind ik niet alleen mooi maar hij zit zó lekker.
Ikealijstje:
- kleed voor Ivan
- badmat
- kinderbordjes (alles valt kapot op onze vloer)
- kussens voor op de bank
Ja, heel graag!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:24 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb de behangstalen trouwens gevonden! Van alle behangetjes uit die vintage-serie. Dus laat maar weten of je nog interesse hebt
Even overleggen of we morgen naar de Ikea gaan. We gaan zo een plan van aanpak maken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:31 schreef loeszie het volgende:
Oh kun je misschien 3 van deze voor ons meenemen Claudia?![]()
Onze spiegelkast gaat weg (die is kapot gegaan tijdens de verhuizing)
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60074007/
Hebben we! Maar die zijn te klein voor het avondeten. Of hebben ze ook een groter formaat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
de Kalas serie!
[ afbeelding ]
1 euro per zes stuks. vrijwel onverwoestbaar en ideaal, ook te gebruiken bij 't picknicken (in dezelfde serie ook bestek en bekers verkrijgbaar)
Jan is niet zo'n grote eter, maar als hij meer wil, schep ik gewoon een tweede of derde keer opquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hebben we! Maar die zijn te klein voor het avondeten. Of hebben ze ook een groter formaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |